- Management
- Editura: Editura Publica
- Afiseaza toate ...
Economie » Management
-
Forta schimbarii. Cum difera leadershipul de management
De: John P. Kotter
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Criticii care fac mare caz de aparitia liderilor carismatici care sa ii inlocuiasca pe asa-zisii administratori manipulativi ai corporatiilor americane nu ne spun anume ce inseamna, de fapt, leadershipul, sau, la drept vorbind, nici ce inseamna...
-
Chaotics. Managementul si marketingul in era tubulentelor
De: Philip Kotler, John A. Caslione
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Cuvantul chaotics nu apare (deocamdata) in niciun dictionar al limbii engleze, dar e un concept care va circula in aproximativ 30 de tari din lumea intreaga. S-ar putea traduce ca haoticism un nou si necesar instrument de management si...
-
Screw it, let`s do it - Lectii din scoala vietii
De: Richard Branson
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Screw it, Let's do it este o atitudine. Este atitudinea care il caracterizeaza pe Richard Branson. Cu alte cuvinte, lui Branson ii plac provocarile si le raspunde cu curaj. Screw It, Let's Do It inseamna sa crezi ca poti face un...
-
Superclass - Elita globala a puterii si lumea sa
De: David Rothkopf
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Cine are capacitatea de a influenta permanent vietile a milioane de oameni de pe intreg globul? David Rothkopf a identificat aproximativ 6.000 de astfel de persoane. Printre ei sunt sefi de state, generali, fete bisericesti, vedete rock, dar...
-
Matsushita Leadership
De: John P. Kotter
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2000
Ce avem de nvat de la cel mai remarcabil antreprenor al secolului 20 Konosuke Matsushita (1894-1989) a fost una dintre cele mai importante surse de inspiratie ale timpului sau. Realizarile sale ca lider, autor, educator, filantrop si inovator al...
-
Business Minds
De: Tom Brown / Stuart Crainer / Des Dearlove / Jorge N. Rodrigues
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2008
Intra n mintea celor mai mari gnditori de management Un aflux constant de idei noi redefineste modul n care managerii ar trebui sa actioneze. Ideile conteaza. Ele pot schimba organizatiile si felul n care acestea concureaza ntre ele; ideile pot...