In aceasta categorie:
- Administratie publica [43]
- Afaceri [233]
- Agricultura [7]
- Asigurari [10]
- Bursa si actiuni [17]
- Contabilitate [74]
- Economia mediului [14]
- Economia Romaniei [28]
- Economie politica [9]
- Finante [103]
- Globalizare [64]
- Industrie [1]
- Legislatie / Fiscalitate [9]
- Management [273]
- Marketing / Publicitate [201]
- Mass-media [14]
- Resurse Umane / Cariera [90]
- Statistica [33]
- Turism [22]
Economie
-
Termeni De Afaceri Internationali - Tai
De: Tim Hindle
Editura: Nemira, An aparitie: 2003
1500 de termeni larg utilizati in lumea afacerilor, prezentati intr-un mod captivant si interesant.
-
Retragerea statului. Difuziunea puterii in economia...
De: Susan Strange
Editura: Trei, An aparitie: 2002
Adoptand concepte noi, mult mai cuprinzatoare, atat despre putere cat si despre politica, Retragerea statului dezvolta un cadru teoretic pentru a arata cine guverneza cu adevarat economia mondiala. In acest cadru, cartea cerceteaza cateva dintre...
-
Resurse umane
De: Elaine Adkin
Editura: Nemira, An aparitie: 1999
Desi faptul ca o organizatie este atât de eficienta pe cât sunt oamenii care o compun constituie un adevar incontestabil, numeroase institutii nu acorda suficienta atentie modului în care îsi recruteaza personalul. Lucrarea va dezvaluie cele...
-
Management
De: Peter F. Drucker
Editura: Meteor Press, An aparitie: 2010
Tratatul intitulat Management abordeaza in cele zece parti ale sale intreaga varietate de aspecte teoretice si practice ale managementului, incepand cu preocuparea managerului pentru calitatea si rezultatele activitatii desfasurate in firma...
-
Reconstructia Societatii Romanesti Prin Audiovizual
De: Ion Stavre
Editura: Nemira, An aparitie: 2004
"Autorul are avantajul de a cunoaste in amanunt mecanismele intime ale manipularii prin care transferul de informatie se opereaza inevitabil in functie de un filtru: politic sau economic. Pentru ca in tara noastra puterea simbolica s-a regenerat...
-
Se inchide cercul
De: Radu Vasile
Editura: Nemira, An aparitie: 1999
Din perspectiva economistului, Radu Vasile propune o privire de ansamblu asupra economiei si a ?legilor" care au guvernat-o de-a lungul timpurilor, precum si asupra implicatiilor pe care acestea le au asupra economiei moderne. Economia de piata si...
-
Don Juan sau Pavlov. Eseu despre comunicarea publicitara
De: Claude Bonnange, Thomas Chantal
Editura: Trei, An aparitie: 1999
Pentru Claude Bonnange, cofondator al agentiei de publicitate TBWA, si Chantal Thomas, cercetatoare la Centre National de la Recherche Scientifique, eforturile publicitatii de a convinge publicul sa cumpere stau undeva intre fervoarea seducatoare a...
-
Geniala idee! Cistigi bani cu ea?
De: Howard Bronson
Editura: Nemira, An aparitie: 1998
Problemele unui intreprinzator sunt multe, dar cea mai importanta, in ciuda obstacolelor birocratice si de alta natura, este transformarea ideii intr-un plan de afaceri util, mai ales, chiar celui care porneste la drum.
-
Economie politica ( partea a III-a)
De: I. D. Adumitracesei, N. G. Niculescu, Elena Niculescu
Editura: Polirom, An aparitie: 1999
Volumul de fata, ca de altfel si cele doua volume anterioare, se inscrie intr-o orientare fundamentala, care justifica subtitlul cursului – teorie si politica economica pentru Romania –, si abordeaza diverse probleme economice sau conexe, cum...
-
Politici si institutii politice
De: Cristian Parvulescu
Editura: Trei, An aparitie: 2000
Politica este prin natura ei o permanenta. Transformata, controlata, manipulata, politica se exprima prin intermediul institutiilor. Acestora le revine rolul de a transforma politica in politici. O astfel de conversiune se concretizeaza prin medierea...
-
Finante
De: Tim Hindle
Editura: Nemira, An aparitie: 1998
Banii sunt cei care asigura progresul societatii. Tinerii absolventi ai invatamintului superior sunt atrasi tot mai puternic de perspectiva unui loc de munca in domeniul financiar. Acolo au de rezolvat o sumedenie de probleme interesante, au...
-
Sfarsitul Marketingului
De: Sergio Zyman
Editura: Nemira, An aparitie: 2004
Marketingul nu este nici mister, nici alchimie, ci este o disciplina serioasa de afaceri, care poate si trebuie sa fie pusa in practica urmandu-se principii serioase de afaceri. Daca marketerii nu inteleg acest lucru si daca nu modifica atat...
-
Managementul strategic
De: Ioan Ciobanu
Editura: Polirom, An aparitie: 1998
Studiul, cu referinte teoretice si practice atit occidentale, cit si autohtone, este un binevenit indrumar pentru actualii si viitorii manageri, dar si pentru analistii domeniului. Premiul pentru cea mai buna carte economica a anului, 1998...