- Economie
- Editura: Polirom
- Afiseaza toate ...
In aceasta categorie:
Economie
-
Managementul de succes
De: Adriana Prodan
Editura: Polirom, An aparitie: 1999
Destinata studentilor, managerilor, cercetatorilor si tuturor celor care doresc sa valorifice resursele umane, creatoare de valori, garantie a succesului unei firme sau organizatii, cartea analizeaza in profunzime diferitele aspecte ce tin de...
-
Managementul activitatii de mentenanta
De: Ion Verzea, Marc Gabriel, Daniel Richet
Editura: Polirom, An aparitie: 1999
In ultimii ani, economia mondiala, teatrul unei adevarate minirevolutii industriale, a impus acoperirea unei functii importante, si anume implementarea unui serviciu de mentenanta, oferind posibilitatea de a anticipa defectiunile si de a planifica...
-
Managementul institutiilor de presa din Romania
De: Paul Marinescu
Editura: Polirom, An aparitie: 1999
Autorii schiteaza un profil al mass-mediei romanesti, evidentiind avantajele si obstacolele cu care se confrunta un tinar jurnalist. Cuprins: O privire asupra mass-media • Strategia si viziunea întreprinderii mass-media • Orientarea catre client...
-
Economie politica ( partea a III-a)
De: I. D. Adumitracesei, N. G. Niculescu, Elena Niculescu
Editura: Polirom, An aparitie: 1999
Volumul de fata, ca de altfel si cele doua volume anterioare, se inscrie intr-o orientare fundamentala, care justifica subtitlul cursului – teorie si politica economica pentru Romania –, si abordeaza diverse probleme economice sau conexe, cum...
-
Inteligenta marketing plus
De: Corneliu Munteanu, Cezar Caluschi, Stefan Prutianu
Editura: Polirom, An aparitie: 1998
Volumul, scris de trei specialisti recunoscuti in probleme de marketing si management, abordeaza principalele aspecte ale domeniului (Concepte si notiuni de baza, Politica de produs, Politica de pret, Comportamentul consumatorului, Sondajul de...
-
Economie politica (partea a II-a)
De: N. G. Niculescu, Elena Niculescu, Maria Ponta
Editura: Polirom, An aparitie: 1998
Interesati sa raspunda functiei instructiv-educative a economiei politice si plecind de la studiile intreprinse dupa decembrie 1989 asupra tranzitiei Romaniei spre economia de piata, coordonatorii lucrarii au elaborat un amplu curs de economie...
-
Comunicare si negociere in afaceri
De: Stefan Prutianu
Editura: Polirom, An aparitie: 1998
Lucrarea prezinta comunicarea interculturala, reactiile spontane, structurarea timpului ca elemente definitorii in negocierea afacerilor, ca legi psihologice ale perceptiei celuilalt. Experienta in relatiile interumane si cunoasterea...
-
Economie politica (partea I)
De: I. D. Adumitracesei, N. G. Niculescu, Elena Niculescu
Editura: Polirom, An aparitie: 1998
Interesati sa raspunda functiei instructiv-educative a economiei politice si plecind de la studiile intreprinse dupa decembrie 1989 asupra tranzitiei Romaniei spre economia de piata, coordonatorii lucrarii au elaborat un amplu curs de economie...
-
Managementul strategic
De: Ioan Ciobanu
Editura: Polirom, An aparitie: 1998
Studiul, cu referinte teoretice si practice atit occidentale, cit si autohtone, este un binevenit indrumar pentru actualii si viitorii manageri, dar si pentru analistii domeniului. Premiul pentru cea mai buna carte economica a anului, 1998...