- Relatii publice / Comunicare
- Editura: Tritonic
- Afiseaza toate ...
Relatii publice / Comunicare
-
Cele mai importante 20 de secunde. Competenta in comunicarea...
De: Loredana Ivan
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
Cartea are a baza lucrarea de doctorat a autoarei, sustinuta la finalul anului 2007, in domeniul comunicarii nonverbale sub coordonarea prof. univ. dr. Septimiu Chelcea. Este vorba de o abordare originala a comunicarii nonverbale, subliniind rolul...
-
Fondurile europene
De: Alina Bargaoanu
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
Despre fondurile europene se vorbeste mult, dar nu intotdeauna in cunostinta de cauza. Nici un discurs public despre integrarea europeana, despre responsabilitatile Romaniei ca stat membru, despre administratia publica, mediul rural...
-
Bloguri, facebook si politica
De: Tudor Salcudeanu Paul Aparaschivei Florenta Toader
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
Cine si-ar fi imaginat ca nu vom mai avea nevoie de cunostinte sofisticate si echipe de IT pentru a putea fi creatori de continut online, ca notiunile de divertisment, invatare, socializare, spatiu public si spatiu privat vor capata astfel de...
-
Comunicare si cultura organizationala
De: Adela Rogojinaru
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
O specializare din ce in ce mai accentuata a organizatiilor si organizarii in ansamblu face ca structurile corporative contemporane sa fie din ce mai putin factori de coeziune si din ce in mai mult cauze de disensiune si tensiune sociala...
-
Teleromania in 10 zile
De: Ioan Dragan Diana-Maria Cismaru
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
Teleromania, un univers in care se gaseste amprenta discursiva a acestor cupluri conceptuale: limbaje televizuale si actiune sociala, structura si subiecti – actori sociali, reprezentari, identitati, valoare de discurs social creator de sens social...
-
Discursul puterii
De: Constantin Salavastru
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
Puterea atrage. Cu cat este mai mare, cu atat eforturile pentru amplificarea ei sunt mai consistente. Puterea este considerata un triumf al personalitatii, este vazuta adesea ca o incununare a geniului individului sau grupului. Nu exista, se pare...
-
Teoria legaturii ritualice (editie noua)
De: Pascal Lardellier
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
Marile rituri comunitare – rituri politice, monarhice si republicane, “liturghii profane” create de sport si de cinema, ceremoniale judiciare… - reprezinta in mod traditional obiecte de studiu ale antropologiei. Stiintele informarii si ale...
-
Comunicare interpersonala editita 2
De: Irena Chiru
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
Comunicarea interpersonala este un proces global, care integreaza cuvantul, mimica, privirea, gestul si raporturile spatiale. Nu numai ca interlocutorii schimba informatii, ei se angajeaza in relatii de cooperare verbala si nonverbala si devin...
-
PR, publicitate si new media
De: Delia Balaban Ioana Iancu Radu Meza
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
Dezvoltarea noilor tehnologii comunicationale a reprezentat o veritabila oportunitate si in acelasi timp o veritabila provocare pentru domeniul relatiilor publice si al publicitatii. Utilizarea pe scara larga a internetului, modificarea...
-
Current trends in international public relations
De: Adela Rogojinaru Sue Wolstenholme
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
EUPRERA congresses happen because there is a fine and energetic group of nearly 700 academic and practitioner members, coming from every continent, who enjoy developing their ideas and working together to celebrate innovation in public relations...
-
Mastile comunicarii de la etica la manipulare si inapoi
De: Irina Stanciugelu
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
Pe parcursul documentarii, realizand o sinteza a campului teoretic ce abordeaza realitatea culturala si sociala postmoderna din perspectiva comunicarii, autoarea a observat ca majoritatea studiilor se construiesc pe doua planuri distincte. Primul...
-
Arta dezbaterilor publice
De: Constantin Salavastru
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
Am incercat sa punem la dispozitia celor interesati un set de informatii cu privire la dezbaterile publice, astfel incat, atunci cand insul se afla in situatia de a dezbate, sa o poata face in acord cu o serie de reguli de corectitudine si eficienta...
-
Ziua agentiilor de presa editia 3
De: ***
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
Ziua agentiilor de presa a devenit, din 2006, o sarbatoare a jurnalismului de agentie. In preajma fiecarui 16 iunie, data de nastere a primei agentii de presa romanesti moderne, Rador, profesionistii se intalnesc pentru a discuta probleme comune...
-
PR trend - societate si comunicare
De: Delia Balaban Ioan Hosu
Editura: Tritonic, An aparitie: 2009
Activitatile din cadrul PR Trend reflecta dorinta organizatorilor de a oferi cadre de interactiune institutionale pentru specialistii din domeniul comunicarii, al relatiilor publice si al publicitatii, atat din mediul academic cat si pentru cei din...