In aceasta editura:
BrandBuilders
-
Strategia si tactica stabilirii preturilor
De: Thomas T. Nagle, John E. Hogan
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2008
Problema stabilirii preturilor a devenit o prioritate pe ordinea de zi a managerilor si administratorilor de firme, ca urmare a dinamicii mediului de afaceri actual. Concurenta acerba la nivel global a devenit o realitate de necontestat, iar...
-
Noua pozitionare
De: Jack Trout, Steve Rivkin
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2008
Cele mai noi informatii despre strategia de business numarul unu din lume Pornind de la principiul „Marketingul nu este o batalie a produselor in sine, ci a perceptiilor pe care consumatorii le au asupra produselor“, Jack Trout...
-
Viitorul apartine companiilor mici
De: Seth Godin
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2008
183 de eseuri, observatii si idei remarcabile de afaceri Seth Godin, prin lucrarea de fata, al carei titlu original in limba engleza este „Small is the new big“, isi propune sa revolutioneze din temelii principiul repetat si pus in...