In aceasta editura:
Editura Publica
-
Poate supravietui capitalismul?
De: Joseph A. Schumpeter
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
Volumul Poate supravietui capitalismul?, considerat de multi economisti ca fiind cea mai reusita analiza scrisa vreodata pe tema capitalismului, prezinta teoria lui Joseph A. Schumpeter cu privire la "distrugerea creatoare". Potrivit...
-
Steve Jobs. iLeadership pentru o noua generatie
De: Jay Elliot, William S. Simon
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
In iLeadership, Jay Elliot ne ofera pentru prima data oportunitatea de a-l cunoaste pe Steve Jobs asa cum doar unul dintre cei mai apropiati colaboratori ai sai a avut ocazia sa o faca. De la sedintele cu privire la dezvoltarea produselor pana in...
-
O lume iesita din minti. Revolutia creativa a educatiei
De: Ken Robinson
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
Traim un paradox. Majoritatea copiilor se considera a fi foarte creativi, majoritatea adultilor, nu. Ce se schimba pe masura ce crestem? Organizatii de pretutindeni concureaza intr-o lume care se schimba mai repede ca niciodata. Liderii acestora spun...
-
Judeca. Cum iau marii lideri decizii inspirate
De: Noel Tichy, Warren Bennis
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
Indiferent ca sunteti conducatorul unui departament mic sau al unei corporatii globale, Judeca va va oferi cadrul pentru evaluarea oricarei situatii, luarea deciziei si, daca este necesar, corectarea ei in faza de executare. Va va arata cum sa...
-
Irational in mod previzibil
De: Dan Ariely
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Suntem cu totii mult mai putin rationali decat presupune teoria economica standard. In plus, aceste manifestari irationale de care noi dam dovada nu sunt nici intamplatoare, nici absurde. Ele sunt sistematice si, din moment ce le repetam iar si...
-
Super Freakonomics
De: Stephen J. Dubner, Steven D. Levitt
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Racirea globala, patriotismul prostituatelor si motivele pentru care teroristii-kamikaze ar trebui sa-si faca asigurare de viata Fiecare capitol din Superfreakonomics porneste de la intrebari din cele mai neasteptate, precum: Ce e mai periculos...
-
Limbajul secret al leadershipului
De: Stephen Denning
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Cum procedeaza liderii pentru a avea priza la publicul lor? Stephen Denning, cunoscator al artei de a spune povesti care remodeleaza afacerile, explica de ce abordarea traditionala a comunicarii nu functioneaza in leadership si arata...
-
Noile reguli de marketing si PR
De: David Meerman Scott
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Cum sa ajungi direct la clienti prin retelele de socializare, bloguri, comunicate de presa, site-uri video si marketing viral Pentru oamenii de pretutindeni care interactioneaza pe web, vechile reguli de marketing si PR pur si simplu nu mai sunt...
-
Exceptionalii (Outliers) - Povestea succesului
De: Malcolm Gladwell
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Cu The Tipping Point, Malcolm Gladwell a schimbat felul in care intelegem lumea. Exceptionalii (in original Outliers) va schimba felul in care intelegem succesul. Povestile despre cei care au un foarte, foarte mare succes se invart in...
-
Pe spatele servetelului
De: Dan Roam
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Cum sa rezolvam probleme si sa vindem idei prin desene Un desen mazgalit pe un biet servetel are un impact mai mare decat un Excel sau un PowerPoint. Ajuta la cristalizarea ideilor, la spargerea tiparelor de gandire care ne tin pe loc si la...
-
Sfarsitul economiei iluziei
De: Liviu Voinea
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Scrisa dintr-o perspectiva heterodoxa, opusa fundamentalismului de piata, Sfarsitul economiei iluziei are doua teze principale, argumentate cu discernamant si bazate pe studii si rapoarte pertinente: natura interna a crizei din Romania anului...
-
Netocratia. Noua elita a puterii si viata dupa capitalism
De: Alexander Bard, Jan Soderqvist
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Internetul a fost proclamat drept un fenomen absolut descentralizat, situat dincolo de controlul indivizilor, corporatiilor sau guvernelor. In Netocratia, Bard si Sderqvist afirma ca societatea transparenta si non-ierarhizata visata de pionierii...
-
Designul lucrurilor de zi cu zi
De: Donald Arthur Norman
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Deseori ne aflam in fata unei usi care nu se deschide din prima incercare. La propriu. Pentru ca trebuie sa tragem sau sa impingem, nu se stie. Sau suntem in fata unui aparat cu multe butoane si butonase, care nu stim exact la ce servesc. Eroare de...
-
BrandSimple. Cum reusesc cele mai bune branduri prin...
De: Allen Adamson
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Brandurile au fost si ele afectate de schimbarile culturale, sociale si geopolitice din ultimii ani. in plus, numarul lor e acum imens. Iar pe langa ele s-a inmultit si numarul firmelor de branding, numarul consultantilor, al strategilor...
-
Clienti pe viata
De: Carl Sewell, Paul B. Brown
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Cum sa transformi acel cumparator ocazional intr-un client pe viata. Clienti pe viata este editia complet revizuita si actualizata a lucrarii clasice scrisa de Carl Sewell despre serviciile oferite clientilor, cu cinci capitole noi. Apeland...