In aceasta editura:
Editura Publica
-
Superclass - Elita globala a puterii si lumea sa
De: David Rothkopf
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Cine are capacitatea de a influenta permanent vietile a milioane de oameni de pe intreg globul? David Rothkopf a identificat aproximativ 6.000 de astfel de persoane. Printre ei sunt sefi de state, generali, fete bisericesti, vedete rock, dar...
-
Libertatea de a alege - O declaratie personala
De: Milton Friedman & Rose Friedman
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
In aceasta carte clasica despre economie, libertate si relatiile dintre cele doua, Milton si Rose Friedman explica modul in care explozia legilor si a reglementarilor a erodat libertatea fiecaruia dintre noi si ne-a afectat prosperitatea...
-
Simtul urgentei
De: John P. Kotter
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Totul incepe cu urgenta. La inceputul oricarui efort de a face schimbari, indiferent de magnitudinea lor, daca simtul urgentei nu este indeajuns de puternic, iar multumirea de sine nu este indeajuns de scazuta, totul devine mult mai dificil. Cu un...
-
Branduri senzoriale
De: Martin Lindstrom
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Construiti branduri puternice folosind toate cele 5 simturi Avand la baza cel mai amplu studiu efectuat vreodata in ceea ce priveste felul in care cele cinci simturi afecteaza crearea brandurilor, Branduri senzoriale expune programul...
-
Elogiu lentorii - O provocare adresata cultului vitezei
De: Carl Honore
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2008
Elogiu lentorii pune sub semnul indoielii cultul vitezei, examineaza tendinta moderna de viteza si prevede un trend mondial, acela de franare a vitezei. A fost tradusa in peste 30 de limbi si a devenit bestseller in multe tari. Cartea...
-
Teoria generala a ocuparii fortei de munca, a dobanzii si...
De: John Maynard Keynes
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Cu o introducere de Paul Krugman, laureat al Premiului Nobel pentru economie 2008. Teoria generala a ocuparii fortei de munca, a dobanzii si a banilor de John Maynard Keynes este prima carte din Co-lectia de economie, un proiect realizat...
-
Cum sa scrii scrisori de vânzari care vând
De: Drayton Bird
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2008
Oricine este implicat in acest tip de comunicare de afaceri va beneficia de pe urma textului extrem de valoros, fie ca isi ofera serviciile clientilor sau prospectilor ori pur si simplu redacteaza corespondenta interna. Exemplele practice...
-
Aisbergul nostru se topeste
De: John P. Kotter, Holger Rathgeber
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2008
Schimbarea si succesul in orice conditii Cea mai bine vanduta carte in clasamentul New York Times, Wall Street Journal, Usa Today si Businessweek Aisbergul nostru se topeste este o fabula simpla despre cum sa reusesti intr-o lume aflata in...
-
Intoarcerea economiei declinului si criza din 2008
De: Paul Krugman
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
In aceasta carte, devenita deja o lucrare clasica a domeniului, Paul Krugman studiaza crizele economice care au maturat Asia si America Latina, aratand ca ele reprezentau un avertisment pentru noi toti: la fel ca bolile devenite rezistente la...
-
Sfarsitul advertisingului asa cum il stim
De: Sergio Zyman, Armin Brott
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2008
Felul in care companiile fac afaceri in ziua de azi nu numai ca nu imbunatateste situatia actuala, ci chiar o inrautateste. In cazul advertisingului am putea spune ca lucrurile stau mult mai rau. In aceasta carte veti afla cum a murit...
-
Un fiu al publicitatii
De: Jacques Seguela
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2000
Dac este s-l credem pe Jacques Sgula, "comunicm numai prin injecii de imaginar". ntr-o asemenea stare de lucruri, publicitatea are o poziie privilegiat: "defrieaz fantasmele oamenilor", ne proiecteaz ntr-o "vrst a visului", pregatete "noul opium al...
-
Traversarea abisului
De: Geoffrey A. Moore
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Traversarea abisului este cel mai bine vandut ghid ce ofera un plan nou de joc in marketingul industriilor high-tech. Traversarea abisului a devenit o carte sfanta cu privire la promovarea produselor de ultima tehnologie pe piete din ce in ce...
-
Marketing direct pe intelesul tuturor
De: Drayton Bird
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2007
Scrisa in 1982, Marketing direct pe intelesul tuturor a ajuns in prezent la a cincea editie si a fost tradusa in 14 limbi. Pentru multi ani, Marketing direct pe intelesul tuturor s-a bucurat de o reputatie de neegalat, fiind cartea autoritara, iar...
-
Simply Better
De: Patrick Barwise, Sean Meehan
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2000
Simply Better este un manifest pentru oamenii de afaceri de astazi, simplu si la obiect, care atrage atentia asupra fundamentelor, asupra a ceea ce conteaza cu adevarat in dezvoltarea unei afaceri. Barwise si Meehan argumenteaza ca o diferentiere...