- Afaceri
- Editura: Editura Publica
- Afiseaza toate ...
Economie » Afaceri
-
Karaoke Capitalism
De: K. Nordstrom, J. Ridderstrale
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2007
Management pentru omenire Dupa o indelung asteptata continuare a best-sellerului international Funky Business, Jonas Ridderstrale si Kjell Nordstrom lanseaza un nou manifest despre cum sa reusim in lumea capitalismului de tip karaoke. Economia...
-
Economia experientei
De: Joseph Pine, James Gilmore
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Ce pretuiesc cu adevarat clientii dumneavoastra? Pentru ce ar plati un pret special? Pentru experiente. O ceasca de cafea costa mai mult intr-o cafenea la moda decat una pe care ne-o facem acasa tocmai pentru ca este important scenariul...
-
Simply Better
De: Patrick Barwise, Sean Meehan
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2000
Simply Better este un manifest pentru oamenii de afaceri de astazi, simplu si la obiect, care atrage atentia asupra fundamentelor, asupra a ceea ce conteaza cu adevarat in dezvoltarea unei afaceri. Barwise si Meehan argumenteaza ca o diferentiere...
-
Aisbergul nostru se topeste
De: John P. Kotter, Holger Rathgeber
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2008
Schimbarea si succesul in orice conditii Cea mai bine vanduta carte in clasamentul New York Times, Wall Street Journal, Usa Today si Businessweek Aisbergul nostru se topeste este o fabula simpla despre cum sa reusesti intr-o lume aflata in...
-
Wikinomics
De: Anthony D. Williams, Don Tapscott
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Tradusa in douazeci si sase de limbi si nominalizata drept una dintre cele mai bune carti de afaceri ale anului 2007 (pentru Premiul Cartea anului", Financial Times/Goldman Sachs) Wikinomics a devenit o lectura esentiala pentru oamenii de afaceri...
-
Coaching pentru performanta
De: Sir John Whitmore
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2008
Formare personala, performanta si scop Aflata la a treia editie, Coaching pentru performanta este biblia industriei si cu siguranta lucrarea de referinta pe care se bazeaza cei care predau lectii de business. Cam tot ceea ce e cunoscut ca fiind...
-
The Tipping Point
De: Malcolm Gladwell
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2008
Punctul critic ofera o cale eficienta spre a ntelege tiparul invizibil pe baza caruia se lanseaza diverse comportamentele contagioase. De la lansarea tendintelor n moda la fenomenul zvonurilor, ideile, produsele, mesajele si comportamentele se...
-
In retea. De ce sharing-ul reprezinta viitorul afacerilor
De: Lisa Gansky
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
Afacerile traditionale urmeaza o formula simpla: crearea unui produs sau a unui serviciu, vanzarea acestuia si incasarea banilor. Insa in ultimii cativa ani, a prins contur un model fundamental diferit unul in care consumatorii au mai multe optiuni...
-
Puncte fierbinti
De: Lynda Gratton
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Punctele Fierbinti sunt o marca a companiilor de succes. Sunt locuri si momente in care se lucreaza in echipa, caracterizate prin inovatie, productivitate si entuziasm. Punctele Fierbinti pot fi locuri de munca, echipe, departamente, companii...
-
Funky business
De: K. Nordstrom, J. Ridderstrale
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2007
Talentul face capitalul sa danseze Funky Business se afla pe locul 16 intr-un top al celor mai bune carti de business/leadership din toate timpurile, conform unui recent sondaj Bloomsbury. Manifest al noii generatii de lideri, si nu numai...
-
REWORK
De: David Heinemeier Hansson, Jason Fried
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
Majoritatea cartilor de afaceri iti dau aceleasi sfaturi perimate: concepe un plan de afaceri, analizeaza concurenta, cauta investitori, bla-bla-bla. Daca ai nevoie de o carte de genul acela, pune-o pe asta inapoi pe raft. REWORK dezvaluie o...
-
Buyology. Adevaruri si minciuni despre motivele pentru...
De: Martin Lindstrom
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
Cat de multe stim despre motivele pentru care cumparam? Ce ne influenteaza cu adevarat in talmes-balmesul mesajelor din lumea actuala? In Buyology, Martin Lindstrom ne prezinta descoperirile uimitoare pe care le-a facut in timpul unui inovator studiu...
-
Cum sa livrezi fericire. Calea catre profituri, pasiune si...
De: Tony Hsieh
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
In Cum sa livrezi fericire, Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, ne impartaseste lectiile pe care le-a invatat in viata si in afaceri, de la inceputul cu administrarea unei ferme de rame si mai apoi a unei pizzerii, pana la LinkExchange, Zappos si multe...
-
Intelepciunea multimilor
De: James Surowiecki
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
In aceasta fascinanta carte, James Surowiecki, editorialist pe zona de business la The New Yorker exploreaza o idee aparent simpla: un grup numeros de oameni este mai inteligent decat o minoritate de elita, indiferent de nivelul lor de expertiza...
-
Consilierul de incredere
De: David H. Maister, Charles H. Green, Robert M. Galford
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Consilierul de incredere ofera o harta inestimabila pentru toti cei care urmaresc sa dezvolte relatii cu adevarat speciale cu clientii lor. Carl Stern, director executiv, Boston Consulting Group In aceste vremuri ale vitezei, ale retelelor si...