- Afaceri
- Editura: Editura Publica
- Afiseaza toate ...
Economie » Afaceri
-
Economia identitatii. Cum identitatea ne influenteaza munca...
De: George Akerlof, Rachel Kranton
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
In anul 1995, Rachel Kranton ii scria o scrisoare viitorului laureat al premiului Nobel, George Akerlof, insistand ca ultimul sau studiu de economie era eronat. Identitatea, sustinea ea, era elementul lipsa, cel care avea sa contribuie la...
-
Cercul inovatiei. Drumurile batatorite nu duc spre succes
De: Tom Peters
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
Lumea afacerilor este intr-o permanenta stare de flux, una haotica in care singura strategie de supravietuire este inovatia constanta atat pentru individ, cat si pentru organizatie. In Cercul inovatiei, Tom Peters isi reexamineaza, rafineaza si...
-
REWORK
De: David Heinemeier Hansson, Jason Fried
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
Majoritatea cartilor de afaceri iti dau aceleasi sfaturi perimate: concepe un plan de afaceri, analizeaza concurenta, cauta investitori, bla-bla-bla. Daca ai nevoie de o carte de genul acela, pune-o pe asta inapoi pe raft. REWORK dezvaluie o...
-
Formule de succes pentru urmatorul deceniu. Companii care au...
De: Andrej Vizjak, Vasile Iuga
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
Cum de au reusit unele companii, chiar de dimensiuni mici si mijlocii, sa evite vartejul crizei economice globale, care a inghitit giganti din toate industriile? Ce strategii si formule au adoptat incat sa dejoace calculele hartiei si sa inainteze...
-
Cum sa livrezi fericire. Calea catre profituri, pasiune si...
De: Tony Hsieh
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
In Cum sa livrezi fericire, Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, ne impartaseste lectiile pe care le-a invatat in viata si in afaceri, de la inceputul cu administrarea unei ferme de rame si mai apoi a unei pizzerii, pana la LinkExchange, Zappos si multe...
-
Intelepciunea multimilor
De: James Surowiecki
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
In aceasta fascinanta carte, James Surowiecki, editorialist pe zona de business la The New Yorker exploreaza o idee aparent simpla: un grup numeros de oameni este mai inteligent decat o minoritate de elita, indiferent de nivelul lor de expertiza...
-
Irationalitatea benefica
De: Dan Ariely
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
Avantajele neasteptate ale sfidarii logicii la serviciu si acasa > De ce bonusurile mari ii pot face pe directori mai putin productivi? > Cum niste instructiuni neclare pot sa fie de fapt de ajutor? > De ce razbunarea este atat de...
-
In retea. De ce sharing-ul reprezinta viitorul afacerilor
De: Lisa Gansky
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
Afacerile traditionale urmeaza o formula simpla: crearea unui produs sau a unui serviciu, vanzarea acestuia si incasarea banilor. Insa in ultimii cativa ani, a prins contur un model fundamental diferit unul in care consumatorii au mai multe optiuni...
-
Afacerile, dezbracate. Aventurile unui antreprenor...
De: Richard Branson
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
In Afacerile, dezbracate, Sir Richard Branson ne impartaseste secretele carierei sale in business si ne dezvaluie adevarul despre cele mai riscante, geniale si indraznete afaceri ale sale. Descoperiti de ce a incercat Virgin sa se masoare cu unul...
-
Buyology. Adevaruri si minciuni despre motivele pentru...
De: Martin Lindstrom
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
Cat de multe stim despre motivele pentru care cumparam? Ce ne influenteaza cu adevarat in talmes-balmesul mesajelor din lumea actuala? In Buyology, Martin Lindstrom ne prezinta descoperirile uimitoare pe care le-a facut in timpul unui inovator studiu...
-
Puncte fierbinti
De: Lynda Gratton
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Punctele Fierbinti sunt o marca a companiilor de succes. Sunt locuri si momente in care se lucreaza in echipa, caracterizate prin inovatie, productivitate si entuziasm. Punctele Fierbinti pot fi locuri de munca, echipe, departamente, companii...
-
Wikinomics
De: Anthony D. Williams, Don Tapscott
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Tradusa in douazeci si sase de limbi si nominalizata drept una dintre cele mai bune carti de afaceri ale anului 2007 (pentru Premiul Cartea anului", Financial Times/Goldman Sachs) Wikinomics a devenit o lectura esentiala pentru oamenii de afaceri...
-
Economia experientei
De: Joseph Pine, James Gilmore
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Ce pretuiesc cu adevarat clientii dumneavoastra? Pentru ce ar plati un pret special? Pentru experiente. O ceasca de cafea costa mai mult intr-o cafenea la moda decat una pe care ne-o facem acasa tocmai pentru ca este important scenariul...
-
Comoara de la baza piramidei
De: C.K. Prahalad
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Eradicarea srciei prin profit Inspirate de ideile si solutiile originale ale lui C.K. Prahalad din "Comoara de la baza piramidei", multe companii au identificat si creat piete noi in randul celor mai sarace tari din lume au avut...
-
Consilierul de incredere
De: David H. Maister, Charles H. Green, Robert M. Galford
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Consilierul de incredere ofera o harta inestimabila pentru toti cei care urmaresc sa dezvolte relatii cu adevarat speciale cu clientii lor. Carl Stern, director executiv, Boston Consulting Group In aceste vremuri ale vitezei, ale retelelor si...