- Marketing / Publicitate
- Editura: All
- Afiseaza toate ...
Economie » Marketing / Publicitate
-
Small talk. Tehnici de negociere
De: Susane Watzke-Otte
Editura: All, An aparitie: 2000
Va aflati des in situatii in care trebuie sa comunicati fara retinere - fie ca este vorba de superiori, colegi, parteneri de afaceri ori persoane din sfera privata? Vreti ca in orice situatie sa creati cea mai buna impresie?Aceasta carte va ofera...
-
Cum sa vinzi un homar secretele unui antreprenor de succes
De: Bill Bishop
Editura: All, An aparitie: 2000
Pentru a-si prezenta ideile si sfaturile, autorul inlocuieste discursul teoretic cu o serie de mici povestiri care descriu situatii concrete din lumea afacerilor. Acestea ofera invataturi utile si solutii la probleme des intalnite. Dificultatile pe...
-
Marketing on-Line
De: Richard Gay, Alan Charlesworth, Dr. Rita Esen
Editura: All, An aparitie: 2000
Folosind o multime de studii de caz pentru diverse situatii preluate din viata reala, ilustrate cu exemple de site-uri Web curente, autorii abordeaza anumite concepte de marketing, familiare – cum ar fi mixul de marketing si comportamentul...
-
Prezentarea in business
De: Angela Hatton
Editura: All, An aparitie: 2000
Primele impresii conteaza. Fa o impresie buna! Clientii – si managerii principali – au perioade de concentrare a atentiei mai mici si cerinte mai mari decat oricand, iar dumneavoastra trebuie sa fiti mai degraba exceptional decat doar...
-
Marketingul local
De: Brigitte Arivis
Editura: All, An aparitie: 2000
Doriti sa cresteti notorietatea produselor sau prestarilor dumneavoastra de servicii in regiunea dumneavoastra si sa realizati o fidelizare durabila a clientelei? Aceasta carte va introduce in “filozofia” activitatilor de marketing la nivel...
-
Creativitatea in publicitate
De: Pat Fallon
Editura: All, An aparitie: 2000
Cercurile de afaceri de astazi sunt animate de dezbateri cu privire la schimbarea profilului consumatorilor. In aceasta carte, autorii argumenteaza ca, indiferent de schimbarile ce au loc pe piata, creativitatea va continua sa joace un rol crucial...
-
Fundamentele Marketingului de La Ideea De Comercializare...
De: Hans Dieter Zollondz
Editura: All, An aparitie: 2000
Cartea de fata nu este scrisa pentru specialistii de marketing consacrati, ci este dedicata tuturor acelora care vor sa cunoasca notiunile cele mai importante din aceasta disciplina, in ziua de azi devenita indispensabila oricarei organizatii...
-
Ghidul Complet Al Marketingului Direct si Interactiv
De: Merlin Stone, Alison Bond, Elisabeth Blake
Editura: All, An aparitie: 2000
Ghidul complet al marketingului direct si interactiv este un manual esential pentru orice persoana care vrea sa se asigure ca activitatea sa de marketing direct functioneaza. O parte a marketingului direct nu este denumita inutil junk mail...
-
Descopera-ti Punctele Forte In Domeniul Vanzarilor
De: Benson Smith, Tony Rutigliano
Editura: All, An aparitie: 2000
O abordare solida, bazata pe intervievarea a 250.000 de agenti de vanzari si 25.000 de directori de vanzari, realizata de organizatia Gallup.Spulberand cateva dintre miturile din teoria vanzarilor, de la acela ca oricine poate vinde, pana la acela ca...
-
Planul Eficace De Marketing. O Metoda Verificata Pentru...
De: Peter Knight Trad.Monica Sibinescu
Editura: All, An aparitie: 2000
Vreti sa va imbunatatiti semnificativ sansele de a vinde mai mult din produsele si serviciile voastre? Descoperiti programul verificat pas-cu-pas care va permite sa creati un Plan Eficace de Marketing care functioneaza in numai o ora! Aveti un...