- Marketing / Publicitate
- Editura: Polirom
- Afiseaza toate ...
Economie » Marketing / Publicitate
-
Inteligenta Marketing Plus (Editia a II-a)
De: Corneliu Munteanu, Cezar Caluschi, Stefan Prutianu
Editura: Polirom, An aparitie: 2004
„Ciclul de viata al produselor ajunge in puncte de inflexiune, pietele se segmenteaza, comportamentul consumatorului se schimba, canalele media devin mult mai agresive, concurenta duce la scaderea costurilor. Bataliile pentru cistigarea...
-
Antrenamentul abilitatilor de comunicare
De: Stefan Prutianu
Editura: Polirom, An aparitie: 2004
Autor a doua best-selleruri – „Manual de comunicare si negociere in afaceri” si „Inteligenta marketing plus” –, Stefan Prutianu propune acum o carte extrem de necesara specialistilor din domeniul vinzarilor...
-
Arta de a comunica si de a convinge
De: Gisele Commarmond, Alain Exiga
Editura: Polirom, An aparitie: 2003
Traducere de Beatrice Stanciu. O prezentare in Power Point nu este suficienta pentru a va comunica ideile de afaceri. Pe linga informarea, sensibilizarea si interesarea interlocutorilor, mai e nevoie sa-i si convingeti de eficienta obiectivului...
-
Cum sa comunici ca sa cistigi
De: Richard Denny
Editura: Polirom, An aparitie: 2003
Traducere de Natima Mindrila. Indiferent de domeniile de interes, traim intr o lume in care insusirea comunicarii este esentiala. Cartea de fata va ajuta sa va imbunatatiti capacitatile de comunicare. „Cea mai buna carte despre vinzari scrisa...
-
Marketing modern. Concepte, tehnici, strategii
De: Elena Niculescu
Editura: Polirom, An aparitie: 2000
Autorii urmaresc prezentarea celor mai moderne abordari teoretice, a tendintelor actuale legate de procesul decizional de marketing si de programul de marketing, strategii de actiune, viitorul marketingului si al specialistului de...
-
Inteligenta marketing plus
De: Corneliu Munteanu, Cezar Caluschi, Stefan Prutianu
Editura: Polirom, An aparitie: 1998
Volumul, scris de trei specialisti recunoscuti in probleme de marketing si management, abordeaza principalele aspecte ale domeniului (Concepte si notiuni de baza, Politica de produs, Politica de pret, Comportamentul consumatorului, Sondajul de...
-
Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea...
De: Delia Cristina Balaban
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Intr-o societate in plina schimbare, publicitatea se confrunta tot mai des cu provocarea de a-si depasi formele clasice si de a-si comunica mesajul cu maximum de eficienta. Astfel, publicitatea online, organizarea de evenimente si marketingul viral...
-
Tehnici de vinzare eficiente. Planul de vinzare. Principii...
De: Marc Corcos
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
Indiferent daca vindeti ciocolata, ulei de motor sau asigurari de viata, ati trecut cel putin o data prin experienta neplacuta a ratarii unui contract. Nu ati inteles corect nevoile clientului, nu v-ati argumentat inspirat oferta, ati fost prea...
-
Psihologia consumatorului. Factorii care ne influenteaza...
De: Nicolas Gueguen
Editura: Polirom, An aparitie: 2006
Traducere de Marius Roman. Cum puteti fi determinat sa zaboviti mai mult intr-un supermarket? De ce cumparati un anumit sortiment de vin? De ce culorile vii si calde stimuleaza consumul? Stiati ca muzica ritmata creste viteza de deplasare a...
-
Marketing international (editia a III-a revazuta si...
De: Constantin Sasu
Editura: Polirom, An aparitie: 2005
Cartea este utila pentru familiarizarea cititorului – student, profesor, economist, om de afaceri – cu deprinderile esentiale necesare in marketing pentru luarea deciziilor intr-un context global: cunoasterea mediului international...
-
Limbajul publicitatii
De: Angela Goddard
Editura: Polirom, An aparitie: 2002
Reclamele pot fi privite ca un joc de puzzle. Autoarea a reusit sa sparga „codul” jocului, prezentind publicitatea intr-o lumina clara. Ea demonstreaza modul in care mesajele publicitare sint construite din punct de vedere lingvistic, in...