- Economie
- Editura: BrandBuilders
- Afiseaza toate ...
In aceasta categorie:
Economie
-
Viitorul apartine companiilor mici
De: Seth Godin
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2008
183 de eseuri, observatii si idei remarcabile de afaceri Seth Godin, prin lucrarea de fata, al carei titlu original in limba engleza este „Small is the new big“, isi propune sa revolutioneze din temelii principiul repetat si pus in...
-
Noua pozitionare
De: Jack Trout, Steve Rivkin
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2008
Cele mai noi informatii despre strategia de business numarul unu din lume Pornind de la principiul „Marketingul nu este o batalie a produselor in sine, ci a perceptiilor pe care consumatorii le au asupra produselor“, Jack Trout...
-
Strategia si tactica stabilirii preturilor
De: Thomas T. Nagle, John E. Hogan
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2008
Problema stabilirii preturilor a devenit o prioritate pe ordinea de zi a managerilor si administratorilor de firme, ca urmare a dinamicii mediului de afaceri actual. Concurenta acerba la nivel global a devenit o realitate de necontestat, iar...
-
VACA MOV - Transforma-ti afacerea prin idei remarcabile
De: Seth Godin
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2007
Intr-o perioada in care suntem martorii unor schimbari economice desfasurate cu foarte mare rapiditate, se pare ca vechea abordare de business nu mai functioneaza. Cei patru "P" (produs, pret, promovare, plasament) care au reprezentat...
-
Chemarea mall-ului - Geografia shopping-ului
De: Paco Underhill
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2007
In lucrarea CHEMAREA MALL-ULUI, Paco Underhill, recunoscut ca fiind unul dintre cei mai competenti specialisti in marketing din Statele Unite, face o caracterizare inteligenta, ironica, amuzanta si corecta a mall-ului, vazut ca un simbol al...
-
Sun Tzu - Strategii de marketing
De: Gerald A. Michaelson, Steven A. Michaelson
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2007
12 principii esentiale pentru castigarea bataliei de atragere a clientilor Ce ii poate invata un geniu militar din China antica pe oamenii de afaceri despre castigarea razboiului de marketing? In lucrarea Sun Tzu: strategii de marketing...
-
Strategia portofoliului de brand
De: David A. Aaker
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
Cum sa creezi relevanta, diferentiere, energie, parghii comerciale si claritate Strategia portofoliului de brand scrisa de David A. Aaker, autoritatea incontestabila in branding a Statelor Unite, este prima lucrare care defineste in mod explicit...
-
Succesul in vanzarea cu amanuntul - RETAIL SUCCESS
De: George Whalin
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
Cum sa-ti maresti vanzarile si profiturile si cum sa-ti uimesti clientii pe cea mai competitiva piata din toate timpurile In lucrarea Succesul in vanzarea cu amanuntul!, George Whalin, o autoritate in Statele Unite in domeniul vanzarilor retail...
-
Inovatie in advertising
De: Jim Aitchison
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
Cum sa creezi cele mai bune print-ad-uri pentru brandurile secolului XXI Retiparita de 10 ori in patru ani, iar acum aparuta intr-o varianta revizuita si imbunatatita, aceasta carte clasica este si astazi un ghid definitoriu, care te...
-
Adevar, minciuna si advertising - Arta Account Planningului
De: Jon Steel
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
"Adevar, minciuna si advertising nu este numai o carte extraordinara despre account planning, este, in acelasi timp, o carte extraordinara despre advertising." - JANE NEWMANN, STRATEGIC PLANNING DIRECTOR, MERKLEY, NEWMANN...
-
Diferentiaza-te sau mori. Cum sa supravietuiesti in epoca...
De: Jack Trout
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
In zilele noastre, consumatorii se confrunta cu un amalgam de optiuni. In acest mediu, atributele distincte ale produselor fie sunt rapid copiate de catre concurenta, fie sunt percepute de consumatori ca fiind lipsite de importanta, fie si...
-
Esentialul despre promotii
De: Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
Cele 10 tehnici de baza si cum sa le folosim Aceasta este prima carte despre promotii in limba romana si reprezinta o lectura obligatorie pentru toti cei implicati in domeniul marketing-ului si vanzarilor, fie ca sunt incepatori sau veterani...
-
Hei, Whipple, incearca asta!
De: Luke Sullivan
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
„Cea mai plina de informatii si mai placuta carte despre viata, asa cum este ea in departamentul de creatie al unei agentii de advertising. Chiar si un account va putea sa creeze reclame de exceptie dupa ce o va citi.“ - TIM...
-
Trout despre strategie
De: Jack Trout
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
Cum sa cuceresti piata si sa ocupi un loc in mintea consumatorului Competitia este mult mai brutala decat a fost vreodata, iar companiile nu lupta doar pentru a castiga, ci si pentru a supravietui. Oamenii de afaceri din toate domeniile...
-
Salturi creative. 10 lectii de advertising eficient...
De: Michael Newman
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
SALTURI CREATIVE este o introspectie de prima mana in creatiile uneia dintre cele mai mari agentii din lume: Saatchi & Saatchi; cartea prezinta strategiile, gandirea creativa si povestile din spatele catorva dintre cele mai de succes...