In aceasta categorie:
- Administratie publica [43]
- Afaceri [233]
- Agricultura [7]
- Asigurari [10]
- Bursa si actiuni [17]
- Contabilitate [74]
- Economia mediului [14]
- Economia Romaniei [28]
- Economie politica [9]
- Finante [103]
- Globalizare [64]
- Industrie [1]
- Legislatie / Fiscalitate [9]
- Management [273]
- Marketing / Publicitate [201]
- Mass-media [14]
- Resurse Umane / Cariera [90]
- Statistica [33]
- Turism [22]
Economie
-
Diagnostic global strategic. Caiet de lucrari aplicative
De: Maria Niculescu , Cornelia Naicu , Maria Toma
Editura: Editura Economica, An aparitie: 2000
-
Chiar vrei sa fii subaltern? Azi un bun subaltern, maine...
De: Dr. Gheorghe Aradavoaice
Editura: Antet, An aparitie: 2005
-
Aisbergul nostru se topeste
De: John P. Kotter, Holger Rathgeber
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2008
Schimbarea si succesul in orice conditii Cea mai bine vanduta carte in clasamentul New York Times, Wall Street Journal, Usa Today si Businessweek Aisbergul nostru se topeste este o fabula simpla despre cum sa reusesti intr-o lume aflata in...
-
Locuri de munca prin Internet
De: Richard Nelson Bolles
Editura: Niculescu, An aparitie: 2001
Volumul, conceput ca un ghid extrem de util celor aflati in cautarea unui loc de munca prin Internet, prezinta:oferte de serviciu;banci de C.V.-uri;site-uri diverse, dedicate consilierii profesionale si comunicarii.
-
Cum sa scrii scrisori de vânzari care vând
De: Drayton Bird
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2008
Oricine este implicat in acest tip de comunicare de afaceri va beneficia de pe urma textului extrem de valoros, fie ca isi ofera serviciile clientilor sau prospectilor ori pur si simplu redacteaza corespondenta interna. Exemplele practice...
-
Teoria generala a ocuparii fortei de munca, a dobanzii si...
De: John Maynard Keynes
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Cu o introducere de Paul Krugman, laureat al Premiului Nobel pentru economie 2008. Teoria generala a ocuparii fortei de munca, a dobanzii si a banilor de John Maynard Keynes este prima carte din Co-lectia de economie, un proiect realizat...
-
Cum sa vinzi clientilor dificili. Secretele persuasiunii
De: Nicolas Caron
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
Legea dura a concurentei nu ocoleste nici un agent comercial. Concurenta are intotdeauna produse similare la un pret mai mic, iar clientii sint din ce in ce mai informati, mai exigenti si mai selectivi. Cum ii convingeti ca oferta dumneavoastra...
-
30 De Minute Pentru A Promova
De: Cambridge Diana
Editura: CH Beck, An aparitie: 2008
Vreti sa avansati în cariera? Aceasta carte va furnizeaza tehnicile si „trucurile” care va vor ajuta sa urcati pe scara ierarhica si sa faceti pasul înainte în cariera. Veti afla astfel:- cum va puteti întari...
-
Fii genial! Tactici pentru a reusi la testele de aptitudini
De: Susan Hodgson
Editura: Rentrop & Straton, An aparitie: 2010
Teste de rationament verbal, numeric, psihometric si multe alteleCate protuberante sunt pe un ananas si ce este special la acest numar? Exista un raspuns matematic la aceasta problema clasica, frecvent folosita in testele de rationament numeric. Stii...
-
Management international si relatii economice...
De: Camelia Dumitriu
Editura: Polirom, An aparitie: 2000
Obiectivul acestei lucrari consta in sensibilizarea managerilor din intreprinderile romanesti asupra rolului si importantei managementului international, ca urmare a schimbarilor dinamice aparute in toate dimensiunile - politica, economica si sociala...
-
Dubla impunere internationala
De: Narcisa R. Mosteanu
Editura: Editura Didactica si Pedagogica, An aparitie: 2004
-
Fundamentele auditului
De: M. Boulescu
Editura: Editura Didactica si Pedagogica, An aparitie: 2001
Lucrarea definestesi caracterizeaza conceptele fundamentale ale auditului (probele de audit, materialitatea, frauda si eroarea, auditul sistemului contabil, si de control intern, riscurile de audit etc.)Fundamentele auditului abordeaza, in mod...
-
Capcanele managementului
De: Mark Eppler
Editura: Polirom, An aparitie: 2007
Traducere de Dorin Nistor. Poate parea incredibil, dar o banca din Washington a pierdut 2.000.000 de dolari pentru ca a refuzat sa accepte un tichet de parcare in valoare de 60 de centi. O functionara plictisita, un manager inflexibil si o...
-
Cum am devenit expert în vînzari
De: Frank Bettger
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2003
Aveti n mna dvs. o carte n care sfaturile unui expert n vnzari snt cuprinse, cum nu se poate mai bine, n firul unei interesante povesti de viata.Un om care nu terminase scoala generala a ascultat sfatul primit si a asternut pe hrtie povestea...
-
Gestionarea conflictelor in organizatii. Tehnici de...
De: Arthur H. Bell
Editura: Polirom, An aparitie: 2007
Traducere de Kiki Vasilescu. In mediul organizational, violenta isi gaseste adesea debuseu sub forma agresivitatii verbale, ce poate aduce numeroase prejudicii firmelor si angajatilor. Arthur H. Bell investigheaza atit motivatiile si metodele...