- Economie
- Editura: Polirom
- Afiseaza toate ...
In aceasta categorie:
Economie
-
Provocarile viitorului. Principalele tendinte care vor...
De: James Canton
Editura: Polirom, An aparitie: 2010
„James Canton a vazut viitorul si considera ca acesta ne va oferi enorme provocari si oportunitati...” ( The Wall Street Journal ) O noua era se prefigureaza, o era ce va redefini riscurile si oportunitatile secolului XXI. Schimbarile...
-
Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea...
De: Yan Claeyssen, Anthony Deydier, Yves Riquet
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Marketingul direct si-a largit in ultimii ani cimpul de actiune apelind, pe linga canalele mediatice clasice, si la noile tehnologii. Din dorinta de a-si gestiona mai bine relatiile cu clientii si a-si creste vinzarile, tot mai multe firme recurg...
-
Marketingul prin e-mail
De: Yan Claeyssen
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Un volum util specialistilor in marketing si responsabililor de vinzari, precum si tuturor celor care doresc sa afle cum se poate construi o strategie de e-marketing eficienta. Instrument de prospectare, fidelizare si informare, marketingul prin...
-
Strategia creativa in publicitate
De: Bonnie L. Drewniany, A. Jerome Jewler
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Strategia creativa in publicitate prezinta etapele elaborarii unei reclame, de la culegerea informatiilor, stabilirea publicului-tinta si evaluarea concurentei pina la alegerea strategiilor si canalelor mediatice. Pe linga notiuni teoretice...
-
Practica merchandisingului. Spatiul de vinzari. Oferta de...
De: Dominique Mouton, Gauderique Paris
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Merchandisingul este un domeniu extrem de important astazi, cind spatiul de vinzare a devenit si spatiu pentru promovarea marcilor si a produselor. Volumul propune metode si solutii practice pentru organizarea de la A la Z a unui punct de vinzare sau...
-
Capitalismul incotro? Criza economica, mersul ideilor...
De: Daniel Daianu
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Capitalismul incotro? contine studii, articole si interviuri publicate de autor in ultimii ani. Tema generala a lucrarii este dinamica sistemului economiei de piata deschise – a capitalismului, textele examinind miscarea launtrica a capitalismului...
-
Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea...
De: Delia Cristina Balaban
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Intr-o societate in plina schimbare, publicitatea se confrunta tot mai des cu provocarea de a-si depasi formele clasice si de a-si comunica mesajul cu maximum de eficienta. Astfel, publicitatea online, organizarea de evenimente si marketingul viral...
-
50 de experimente privind psihologia managerului. Cum sa...
De: Patrick Amar
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Ce fel de manager sinteti? Cum gestionati personalitatile dificile si stresul? Sinteti stapin pe situatie? Cele 50 de experimente in psihologie clinica, sociala si organizationala, raspund la aceste intrebari si explica mecanismele de aparare...
-
Capitalismul bun, capitalismul rau si economia dezvoltarii...
De: William J. Baumol, Robert E. Litan, Carl J. Schramm
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
De ce unele tari prospera, in timp ce altele stagneaza? Volumul demonstreaza ca decalajul economic dintre state este determinat nu doar de factorii culturali si geografici, ci si de formele de capitalism caracteristice acestora. Sint identificate...
-
50 experimente in psihologie privind economiile si...
De: Mickael Mangot
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
In contextul economic actual, scaderea puterii de cumparare ne determina sa cautam surse suplimentare de venit si sa ne preocupam mai mult de modul in care ne investim banii. Cele 50 de experimente ne ofera informatii si sfaturi utile cu privire la...
-
Revolutia in marketing. O abordare radicala pentru o afacere...
De: Paul R. Gamble, Alan Tapp, Anthony Marsella, Merlin Stone
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Cresterea si diversificarea ofertei, mai ales in domeniul serviciilor, schimbarile in structura demografica, precum si aparitia unui nou tip de clientela, mai exigenta, obliga companiile sa gaseasca noi modalitati de a atrage clientii si a-i...
-
Managementul politicilor publice. Transformari si...
De: Claudiu Craciun (coord. ), Paul E. Collins (coord. )
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
Volumul propune o analiza a reformelor semnificative din sectorul public si al noilor retele, resurse si oportunitati aparute ca urmare a aderarii Romaniei la Uniunea Europeana. Sint avute in vedere reforma politicilor publice la nivel central...
-
Tratat de comunicare si negociere in afaceri
De: Stefan Prutianu
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
In afaceri, negocierea este esentiala. Structurata in sapte mari sectiuni, lucrarea cuprinde o serie de teorii, concepte, norme de etica si tehnici de comunicare a caror cunoastere este extrem de utila in procesul negocierii. Sunt prezentate...
-
Organizatia publica. Teorie si management
De: Bogdan Bacanu
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
Lucrarea e un suport pentru cursurile de management ce au ca obiect formarea si perfectionarea functionarilor publici sau a altor categorii de angajati – inclusiv manageri – ai unor organizatii cum ar fi regiile, companiile nationale, dar si...
-
Cum sa cistigi noi clienti. Prospectarea comerciala...
De: Frederic Vendeuvre, Philippe Beaupre
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
De cele mai multe ori, prospectarea este perceputa ca un exercitiu dificil sau chiar demotivant, din cauza dirijarii ei defectuoase de catre manageri si directorii comerciali ori a pregatirii insuficiente a agentilor. Intreprinderile de succes...