- Economie
- Editura: Polirom
- Afiseaza toate ...
In aceasta categorie:
Economie
-
Schimbarea in organizatii. Optimizarea comportamentului...
De: Peter Makin, Charles Cox
Editura: Polirom, An aparitie: 2006
Traducere de Cristina Popa. Problemele legate de costuri, calitate, productivitate si prezenta pe care le intimpina organizatiile sint cauzate adesea de patternuri comportamentale ineficiente incurajate in mod inconstient. Extrem de utila in...
-
Cum sa faci fata unui sef dificil
De: Shaun Belding
Editura: Polirom, An aparitie: 2006
Traducere de Miruna Andriescu. Cum ar fi sa iti petreci tot timpul la serviciu alaturi de un sef care se comporta ca un mic dictator? Sau cu un superior care, orice ai face, nu e niciodata multumit? Ce te faci daca seful tau este ignorant...
-
Visul european. Despre cum, pe tacute, Europa va pune in...
De: Jeremy Rifkin
Editura: Polirom, An aparitie: 2006
Traducere de Dan Golopentia. Parintii fondatori ai Statelor Unite ale Americii au creat in urma cu mai bine de 200 de ani un vis ce avea sa transforme lumea. Astazi, visul incepe sa se destrame. O treime dintre americani considera ca sint...
-
Psihologia consumatorului. Factorii care ne influenteaza...
De: Nicolas Gueguen
Editura: Polirom, An aparitie: 2006
Traducere de Marius Roman. Cum puteti fi determinat sa zaboviti mai mult intr-un supermarket? De ce cumparati un anumit sortiment de vin? De ce culorile vii si calde stimuleaza consumul? Stiati ca muzica ritmata creste viteza de deplasare a...
-
Managementul culturii organizationale. Pasi spre succes
De: Charles B. Dygert, Richard A. Jacobs
Editura: Polirom, An aparitie: 2006
Traducere de Cristina Popa. O cultura organizationala a succesului isi propune sa imbunatateasca vechile practici fara a pierde din spiritul traditiei. Cum poate un conducator sa implementeze un echilibru benefic? Studiile de caz adunate de...
-
Rezolvarea conflictelor la serviciu. Tipuri de personalitate...
De: Nelson Bouchard
Editura: Polirom, An aparitie: 2006
Traducere de Dana-Maria Cimpoi. Lucrati alaturi de un coleg care se comporta ca un mic dictator? Cu unul ce dormiteaza tot timpul? Sau cu un coleg care vine dimineata la birou doar pentru a face conversatie ca sa treaca timpul? Indiferent...
-
Comunicare si resurse umane
De: Viorica Aura Paus
Editura: Polirom, An aparitie: 2006
Pentru orice organizatie, cea mai importanta resursa o reprezinta oamenii, iar toate elementele necesare functionarii sale se bazeaza pe comunicare. Iata o noua abordare a managementului resurselor umane pe care o propune Viorica Paus, din...
-
Secretele persuasiunii. Cum sa vinzi orice oricui
De: Roger Dawson
Editura: Polirom, An aparitie: 2006
Traducere de Valentin Cirdei. Ce anume ii motiveaza pe cumparatori? Cum pot fi ei convinsi sa aleaga un produs si, mai ales, sa-l achizitioneze? Cum poate fi incheiata o afacere profitabila chiar si cu cei mai pretentiosi clienti? Cartea...
-
Frontiere etice ale capitalismului
De: Daniel Daianu, Radu Vranceanu
Editura: Polirom, An aparitie: 2006
Traducere de Dorin Nistor, Alina Pelea, Marius Gulei. Prefata de Constantin Balaceanu-Stolnici. Scandalurile financiare din ultimii ani, in Statele Unite si in citeva tari vest-europene, au readus in actualitate problemele de ordin etic din...
-
Interviul de angajare. Cum sa raspunzi inteligent la orice...
De: Susan Hodgson
Editura: Polirom, An aparitie: 2006
Traducere de Ioana Aneci. Cuvint inainte de Georgeta Panisoara. Un interviu de angajare poate fi destul de incomod, mai ales din cauza elementelor care tin de neprevazut, dar si de insuficienta pregatire pentru aceasta intilnire...
-
Strategii publicitare. De la studiul de marketing la...
De: Luc Marcenac, Alain Milon, Serge-Henri Saint-Michel
Editura: Polirom, An aparitie: 2006
Traducere de Elisabeta Gheorghe. Volumul ofera solutii pentru majoritatea problemelor cu care se confrunta agentiile de publicitate si clientii lor: cum pot fi intelese si aplicate strategiile de marketing ale intreprinderii, cum pot fi...
-
Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu...
De: Stefan Prutianu, Bogdan Anastasiei, Tudor Jijie
Editura: Polirom, An aparitie: 2005
Cercetarea de marketing nu este o stiinta exacta, dar nici un fel de firma, fie ea de stat sau privata, nu poate exista fara un departament de marketing viabil. Fara a se pretinde infailibila, cercetarea de marketing reduce considerabil riscul...
-
Marketing international (editia a III-a revazuta si...
De: Constantin Sasu
Editura: Polirom, An aparitie: 2005
Cartea este utila pentru familiarizarea cititorului – student, profesor, economist, om de afaceri – cu deprinderile esentiale necesare in marketing pentru luarea deciziilor intr-un context global: cunoasterea mediului international...
-
Managementul resurselor umane. Ghid practic. Editia a II-a
De: Ion-Ovidiu Panisoara, Georgeta Panisoara
Editura: Polirom, An aparitie: 2005
Cartea raspunde in mod concret numeroaselor probleme cu care se confrunta un manager in resurse umane: constructia si aplicarea fiselor de post, modalitatile de evaluare sau recompensare, politicile salariale de motivare, analiza de nevoi...