- Economie
- Editura: Polirom
- Afiseaza toate ...
In aceasta categorie:
Economie
-
Relatiile publice si mass-media (editie revazuta si...
De: Cristina Coman
Editura: Polirom, An aparitie: 2004
„Cartea este rezultatul unei activitati didactice universitare si se sprijina pe o bibliografie de specialitate de ultima ora. Primele capitole se refera la definirea conceptelor si principiilor fundamentale ale relatiilor publice, la...
-
Inteligenta Marketing Plus (Editia a II-a)
De: Corneliu Munteanu, Cezar Caluschi, Stefan Prutianu
Editura: Polirom, An aparitie: 2004
„Ciclul de viata al produselor ajunge in puncte de inflexiune, pietele se segmenteaza, comportamentul consumatorului se schimba, canalele media devin mult mai agresive, concurenta duce la scaderea costurilor. Bataliile pentru cistigarea...
-
Economia mondiala in secolul XXI. Provocarea...
De: Robert Gilpin
Editura: Polirom, An aparitie: 2004
Traducere de Diana Istratescu si Cristina Aboboaie „Bibliografie obligatorie pentru studentii de la Economie.” (Paul A. Volcker) Economia mondiala in secolul XXI descrie oportunitatile, caracterul complex si riscurile inerente economiei...
-
Politetea inainte de toate. Cum sa cuceresti lumea...
De: Louise Masson
Editura: Polirom, An aparitie: 2004
Traducere de Mirela Mircea si Nadia Farcas Vreti sa aveti succes in afaceri? Doriti o imagine care sa inspire profesionalism, siguranta si credibilitate? In „Politetea inaite de toate” veti descoperi un ajutor pretios. Sint...
-
Concepte si expresii importante pentru aplicarea legislatiei...
De: Gheorghe M. Voinea, Angela Boariu, Mircea Soroceanu
Editura: Polirom, An aparitie: 2005
Lucrarea selecteaza si explica 950 de termeni, expresii si principii din Codul fiscal si din Codul de procedura fiscala ale Romaniei, a caror cunoastere conditioneaza intelegerea si aplicarea reglementarilor fiscale. Cu ajutorul acestora...
-
Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu...
De: Stefan Prutianu, Bogdan Anastasiei, Tudor Jijie
Editura: Polirom, An aparitie: 2005
Cercetarea de marketing nu este o stiinta exacta, dar nici un fel de firma, fie ea de stat sau privata, nu poate exista fara un departament de marketing viabil. Fara a se pretinde infailibila, cercetarea de marketing reduce considerabil riscul...
-
Ghid practic de vestimentatie pentru profesionisti
De: Mioara Dragostin
Editura: Polirom, An aparitie: 2005
Care este primul pas catre o cariera de succes? Stim cu totii ca succesul nu este o intimplare, nu „vine” peste noapte. Daca sinteti un profesionist – femeie sau barbat – care isi construieste o cariera, nu lasati nimic la...
-
Motivarea eficienta. Ghid practic
De: Ion-Ovidiu Panisoara, Georgeta Panisoara
Editura: Polirom, An aparitie: 2005
De ce actionam intr-un anumit fel intr-o situatie? Cum putem fi mai activi si ce trebuie sa facem pentru a motiva si a ne motiva? De ce nu reusim sa ne manifestam intotdeauna la adevarata valoare? Iata doar citeva dintre intrebarile la care...
-
Rezolvarea dificultatilor de comunicare
De: Fabrice Lacombe
Editura: Polirom, An aparitie: 2005
Traducere de Alina Pelea. Sa gasesti atitudinea si cuvintele potrivite nu este intotdeauna usor. Ne confruntam zilnic cu situatii de comunicare in care ne este greu sa spunem sau sa facem anumite lucruri, complicindu-ne relatiile cu cei din...
-
Lucrul in echipa. Lectii practice
De: Michael A. West
Editura: Polirom, An aparitie: 2005
Traducere de Laura Morosanu. Lucrul in echipa este esential pentru atingerea performantei si realizarea obiectivelor propuse. Alcatuirea si consolidarea echipelor reprezinta procese care impun un efort considerabil si cunoasterea profunda a...
-
Managementul resurselor umane. Ghid practic. Editia a II-a
De: Ion-Ovidiu Panisoara, Georgeta Panisoara
Editura: Polirom, An aparitie: 2005
Cartea raspunde in mod concret numeroaselor probleme cu care se confrunta un manager in resurse umane: constructia si aplicarea fiselor de post, modalitatile de evaluare sau recompensare, politicile salariale de motivare, analiza de nevoi...
-
Marketing international (editia a III-a revazuta si...
De: Constantin Sasu
Editura: Polirom, An aparitie: 2005
Cartea este utila pentru familiarizarea cititorului – student, profesor, economist, om de afaceri – cu deprinderile esentiale necesare in marketing pentru luarea deciziilor intr-un context global: cunoasterea mediului international...
-
Rezolvarea conflictelor la serviciu. Tipuri de personalitate...
De: Nelson Bouchard
Editura: Polirom, An aparitie: 2006
Traducere de Dana-Maria Cimpoi. Lucrati alaturi de un coleg care se comporta ca un mic dictator? Cu unul ce dormiteaza tot timpul? Sau cu un coleg care vine dimineata la birou doar pentru a face conversatie ca sa treaca timpul? Indiferent...
-
Integrarea in organizatii. Pasi spre un management de...
De: Georgeta Panisoara
Editura: Polirom, An aparitie: 2006
Perioada ce urmeaza angajarii este destul de dificila, atit pentru noul angajat, cit si pentru organizatie in ansamblu. Managerul asteapta de la angajat performante ce nu pot fi atinse decit dupa ce acesta invata regulile si comportamentele...
-
Managementul culturii organizationale. Pasi spre succes
De: Charles B. Dygert, Richard A. Jacobs
Editura: Polirom, An aparitie: 2006
Traducere de Cristina Popa. O cultura organizationala a succesului isi propune sa imbunatateasca vechile practici fara a pierde din spiritul traditiei. Cum poate un conducator sa implementeze un echilibru benefic? Studiile de caz adunate de...