In aceasta editura:
BrandBuilders
-
Adevar, minciuna si advertising - Arta Account Planningului
De: Jon Steel
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
"Adevar, minciuna si advertising nu este numai o carte extraordinara despre account planning, este, in acelasi timp, o carte extraordinara despre advertising." - JANE NEWMANN, STRATEGIC PLANNING DIRECTOR, MERKLEY, NEWMANN...
-
Conform lui Kotler - Cea mai importanta autoritate in...
De: Philip Kotler
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
Cartea “Conform lui Kotler” aduce in prim plan gandirea revolutionara a unuia dintre cei mai apreciati experti pe probleme de marketing din lume, Philip Kotler. Lucrarea extrage esenta intelepciunii si a anilor de experienta in...
-
Diferentiaza-te sau mori. Cum sa supravietuiesti in epoca...
De: Jack Trout
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
In zilele noastre, consumatorii se confrunta cu un amalgam de optiuni. In acest mediu, atributele distincte ale produselor fie sunt rapid copiate de catre concurenta, fie sunt percepute de consumatori ca fiind lipsite de importanta, fie si...
-
Avon. Cum a fost construita la nivel mondial Compania pentru...
De: Laura Kllepacki
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
A V O N Cum a fost construita la nivel mondial Compania pentru femei aduce in prim plan una dintre cele mai de succes istorii de business. Aceasta carte poate inspira pe oricine doreste sa reuseasca atat in viata personala, cat si in cea...
-
Managementul capitalului unui brand. Cum sa valorificam...
De: David A. Aaker
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
Cele mai importante active ale oricarei afaceri sunt intangibile: numele companiei, brandurile, simbolurile si sloganurile, precum si asocierile care le caracterizeaza, perceptia calitatii, recunoasterea numelui, segmentul de baza al...
-
Cercetarea de marketing
De: Petre Datculescu
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
CERCETAREA DE MARKETING reprezinta o lucrare de mare calibru, care mbina cunostintele vaste de psihologie, marketing si statistica ale autorului cu experienta sa practica din cadrul unui prestigios institut de cercetare de piata. Autorul...
-
Biblia Vanzarilor. O carte fundamentala in domeniu...
De: Jeffrey Gitomer
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
Aceasta carte best-seller reprezinta un ghid practic de introducere in arta vanzarilor. Ea a ajutat sute de mii de oameni sa avanseze in jocul vanzarilor, propunand metode si tehnici verificate, care au ca rezultat cresterea vanzarilor si...
-
Reguli pentru revolutionari
De: Guy Kawasaki
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
Bogata in informatii din interiorul unor companii inovatoare de top, precum Amazon.com, Dell, Hallmark sau Gillette si plina de experiente personale din domeniul afacerilor, lucrarea REGULI PENTRU REVOLUTIONARI iti va da puterea sa iti transformi...
-
Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului
De: Al Ries, Laura Ries
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
"Sfarsitul erei dominatiei advertisingului a sosit. Astazi, marile branduri se construiesc cu ajutorul relatiilor publice.” - RICHARD W. EDELMAN, DIRECTOR EXECUTIV EDELMAN PR WORLDWIDE Prin analiza profunda a unor campanii de PR...
-
Salturi creative. 10 lectii de advertising eficient...
De: Michael Newman
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
SALTURI CREATIVE este o introspectie de prima mana in creatiile uneia dintre cele mai mari agentii din lume: Saatchi & Saatchi; cartea prezinta strategiile, gandirea creativa si povestile din spatele catorva dintre cele mai de succes...
-
Cele 22 de legi imuabile ale brandingului
De: Al Ries, Laura Ries
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
Cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala Cele 22 de legi imuabile ale brandingului este o carte excelenta despre branduri si branding. Profilurile facute unor companii de prim rang si o acuta analiza...
-
Trout despre strategie
De: Jack Trout
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
Cum sa cuceresti piata si sa ocupi un loc in mintea consumatorului Competitia este mult mai brutala decat a fost vreodata, iar companiile nu lupta doar pentru a castiga, ci si pentru a supravietui. Oamenii de afaceri din toate domeniile...
-
Hei, Whipple, incearca asta!
De: Luke Sullivan
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
„Cea mai plina de informatii si mai placuta carte despre viata, asa cum este ea in departamentul de creatie al unei agentii de advertising. Chiar si un account va putea sa creeze reclame de exceptie dupa ce o va citi.“ - TIM...
-
Esentialul despre promotii
De: Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
Cele 10 tehnici de baza si cum sa le folosim Aceasta este prima carte despre promotii in limba romana si reprezinta o lectura obligatorie pentru toti cei implicati in domeniul marketing-ului si vanzarilor, fie ca sunt incepatori sau veterani...
-
Focus, Un lucru de care depinde viitorul afacerii tale
De: Al Reis
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
"O carte deosebit de importanta... Data viitoare cand vei dori sa-ti extinzi compania sau sa-ti diversifici linia de produse iti garantez ca te vei gandi de doua ori." - PHILIP KOTLER Excelenta in mediul concurential de astazi. Usor...