Economie » Marketing / Publicitate
-
Marketing pentru profit - Notiuni fundamentale
De: Patrick Forsyth
Editura: Niculescu, An aparitie: 2005
-
Maestrii marketingului
De: Sultan Kermally
Editura: Meteor Press, An aparitie: 2009
Un rezumat comprehensiv, informat si incisiv al ideilor maestrilor care au avut o influenta decisiva asupra dezvoltarii domeniului de marketing. O carte care va pune rapid in tema si va ofera idei inovatoare pentru a va imbunatati rezultatele in...
-
Pozitionarea, Lupta pentru un loc in mintea ta
De: Al Ries, Jack Trout
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2004
Un concept care a schimbat modul in care facem marketing si advertising "Una dintre cele mai importante carti din domeniul comunicarii pe care le-am citit vreodata. O recomand cu toata convingerea." - SPENCER JOHNSON, autor al cartii...
-
Creativitatea in publicitate
De: Pat Fallon
Editura: All, An aparitie: 2000
Cercurile de afaceri de astazi sunt animate de dezbateri cu privire la schimbarea profilului consumatorilor. In aceasta carte, autorii argumenteaza ca, indiferent de schimbarile ce au loc pe piata, creativitatea va continua sa joace un rol crucial...
-
Arta de a-ti cultiva noi relatii - Initiaza conversatii...
De: Debra Fine
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2008
RELATIILE SI PRIETENIILE PE CARE TI LE FACIITI POT GARANTA SUCCESUL IN AFACERI! „Incepe prin a te gandi la necunoscuti ca la viitori amici, nu ca la niste oameni de care sa-ti fie teama sau pe care sa-i eviti. La urma urmelor, prietenii sau...
-
Influenta limbajului pozitiv. Stapaneste puterea...
De: George R. Walther
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2008
Folosind limbajul pozitiv poti transforma situatii neplacute in experiente pozitive. Esecul personal, falimentul, depresia si alte probleme marunte isi gasesc rezolvarea in expresii cu incarcatura pozitiva. George R. Walther ne prezinta principiile...
-
CAINII DE VANZARI - Nu trebuie sa fii un caine agresiv...
De: Blair Singer
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2007
„ Bunastarea , puterea si fericirea ta se dezvolta folosindu-ti abilitatea de a comunica. Este cea mai importanta abilitate in lumea afacerilor si in viata. Comunica din ce in ce mai bine, foloseste-te de abilitatile tale ca sa faci viata altora...
-
Profesionist in vanzari - Editia a II-a
De: Nido R. Qubein
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2007
O cariera in vanzari poate fi calea spre o viata imbelsugata sau drumul spinos spre o viata de frustrari. Depinde de dumneavoastra! Rezultatul nu are nimic de-a face cu norocul. Dar tine in intregime de felul in care ganditi si va comportati ca agent...
-
Cel mai vestit vanzator din lume - Editia a II-a
De: Og Mandino
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2008
„Plina de inspiratie! Una dintre cele mai inaltatoare motivante carti pe care le-am citit vreodata!“ Norman Vincent Peale Prima parte a frumoasei povesti a lui Hafid, cel mai vestit vanzator din lume, a cunoscut un imens succes, fiind vanduta...
-
Regulile de aur ale marketingului direct
De: Xeuxet Laurence
Editura: CH Beck, An aparitie: 2008
Ghidul "Regulile de aur ale marketingului direct" ofera informatii practice intr-o forma condensata, sintetica si atragatoare. Usor de consultat, pune la dispozitia practicienilor si viitorilor practicieni instrumentele, din punct de vedere...
-
Vinde fara greseli
De: Todd M. Duncan
Editura: Amaltea, An aparitie: 2000
Daca vrei sa fii un maestru al vanzarilor, in loc sa dai mereu gres, trebuie sa stii ce sa nu faci.Uneori, pare mult mai eficient sa ti se spuna ce nu trebuie sa faci decat sa ti se ofere o lista intreaga cu informatii si lectii indrumatoare pe...
-
Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea...
De: Delia Cristina Balaban
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Intr-o societate in plina schimbare, publicitatea se confrunta tot mai des cu provocarea de a-si depasi formele clasice si de a-si comunica mesajul cu maximum de eficienta. Astfel, publicitatea online, organizarea de evenimente si marketingul viral...
-
Tehnici de vinzare eficiente. Planul de vinzare. Principii...
De: Marc Corcos
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
Indiferent daca vindeti ciocolata, ulei de motor sau asigurari de viata, ati trecut cel putin o data prin experienta neplacuta a ratarii unui contract. Nu ati inteles corect nevoile clientului, nu v-ati argumentat inspirat oferta, ati fost prea...
-
Stiinta Influentarii
De: Kevin Hogan
Editura: Amaltea, An aparitie: 2000
Influentarea era candva o arta. Acum, datorita lui Kevin Hogan, a devenit o stiinta. Autorul este un expert recunoscut in domeniul persuasiunii, iar aceasta carte este Graalul influentarii in noul mileniu. Vreti ca interlocutorul sa va raspunda...
-
Speranta Nu E O Strategie
De: Rick Page
Editura: Amaltea, An aparitie: 2000
Rick Page, fondatorul companiei The Complex Sale, cea care furnizeaza servicii de consultanta si instruire in domeniul vanzarilor in intreaga lume, aduce in prim plan ideea potrivit careia nu ofertele vand, ci oamenii. Oamenii de vanzari de astazi...