Economie » Marketing / Publicitate
-
Conform lui Kotler - Cea mai importanta autoritate in...
De: Philip Kotler
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
Cartea “Conform lui Kotler” aduce in prim plan gandirea revolutionara a unuia dintre cei mai apreciati experti pe probleme de marketing din lume, Philip Kotler. Lucrarea extrage esenta intelepciunii si a anilor de experienta in...
-
Cele 22 de legi imuabile ale brandingului
De: Al Ries, Laura Ries
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
Cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala Cele 22 de legi imuabile ale brandingului este o carte excelenta despre branduri si branding. Profilurile facute unor companii de prim rang si o acuta analiza...
-
Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului
De: Al Ries, Laura Ries
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
"Sfarsitul erei dominatiei advertisingului a sosit. Astazi, marile branduri se construiesc cu ajutorul relatiilor publice.” - RICHARD W. EDELMAN, DIRECTOR EXECUTIV EDELMAN PR WORLDWIDE Prin analiza profunda a unor campanii de PR...
-
Cum sa invingi obiectiile clientilor
De: Aguilar Michael
Editura: CH Beck, An aparitie: 2010
Este prea scump! Nu ma intereseaza! Sunt foarte satisfacut de furnizorul meu actual!...Cum sa contracarati obiectiile clientilor dvs.?Aceasta noua editie, in intregime actualizata si imbogatita cu noi obiectii, va pune la dispozitie cele mai bune...
-
Cartea rosie a vanzarilor (vol. 1). Cartea rosie a...
De: Jeffrey Gitomer
Editura: Niculescu, An aparitie: 2006
IMPORTANT: AMBELE VOLUME SE VAND DOAR IMPREUNA, LA PRETUL AFISAT!Cartea rosie a vanzarilor. Cum sa vinzi bine oricand12,5 principii pentru a creste vanzarile (vol. 1)SFATURI... SI JUMATATE!"Sunteti agent de vanzari si stati prost cu timpul? Atat de...
-
Prezentari de mare succes Ce stiu, ce spun si ce fac cei mai...
De: Richard Hall
Editura: Meteor Press, An aparitie: 2008
Cei mai multi dintre noi incercam sa evitam prezentarile, iar atunci cand suntem nevoiti sa le sustinem, ni se par ,,eforturi de supravietuire". Oricat am incerca sa le evitam sau pur si simplu sa le terminam mai repede, ele constituie o realitate...
-
Cum sa ajungi supervedeta de vanzari 21 de metode...
De: Brian Tracy
Editura: Meteor Press, An aparitie: 2008
21 din cele mai importante principii pentru succesul vanzarilor. Brian Tracy ne impartaseste 21 din cele mai importante principii pentru succesul vanzarilor, pe care le-a descoperit in timp ce a instruit peste 500 000 de profesionisti de...
-
Geniu in marketing
De: Peter Fisk
Editura: Meteor Press, An aparitie: 2008
Volumul surprinde provocarile si posibilitatile pe care le are marketingul in ziua de azi, aratandu-va cum sa le insuflati afacerilor dumneavoastra geniul marketingului pentru a obtine rezultate extraordinare. Geniul in marketing rezida in...
-
Mari esecuri ale unor branduri renumite Adevarul despre cele...
De: Matt Haig
Editura: Meteor Press, An aparitie: 2008
Mari esecuri ale unor branduri renumite constituie o fascinanta trecere in revista a evenimentelor care survin in momentul in care colosi de renume mondial, precum McDonald's si Coca-Cola, lanseaza branduri semnificative care esueaza spectaculos si...
-
50 de idei puternice pentru a va pastra clientii
De: Paul R. Timm
Editura: Meteor Press, An aparitie: 2008
Cartea se adreseaza deopotriva managerilor si angajatilor, propunandu-le sa reflecteza la acele lucruri marunte care pot aduce schimbari mari. Permite o lectura rapida - nu va ia mai mult timp decat rezolvarea reclamatiei unui client-, iar daca...
-
Mintea si inima negociatorului. Manual complet de negociere
De: Leigh Thompson
Editura: Meteor Press, An aparitie: 2006
Mintea si inima negociatorului este o lucrare destinata managerilor, directorilor de firme si liderilor, tuturor celor care negociaza cu scopul de a-si atinge obiectivele. Volumul le ofera managerilor solutii la multe dintre problemele dificile pe...
-
Marketing in sectorul public
De: Philip Kotler , Nancy Lee
Editura: Meteor Press, An aparitie: 2008
Marketing in sectorul public este o lucare fundamentala in care sunt prezentate zeci de povesti de succes ale unor institutii de toate genurile - din toata lumea - astfel incat dumneavoastra sa puteti schimba in bine starea de lucruri din propria...
-
Curs de vanzari - Cum sa vinzi orice oricui
De: Zig Ziglar
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2010
„Profesionistul de succes din domeniul vanzarilor stie ca fericirea nu inseamna placere, ci victorie, ca, daca faci ceea ce trebuie sa faci atunci cand trebuie, vei fi, in cele din urma, capabil sa faci ceea ce vrei atunci cand doresti sa o faci...
-
As in vanzari. Tactici de negociere
De: Philippe Korda
Editura: Meteor Press, An aparitie: 2008
Aceasta carte, actuala si practica, este consacrata in totalitate tehnicilor de vanzare, avand drept tinte prioritare pretul si marja de profit. Autorul propune metode cu aplicabilitate imediata pentru pregatirea unei strategii de negociere, pentru...