Economie » Marketing / Publicitate
-
Practica merchandisingului. Spatiul de vinzari. Oferta de...
De: Dominique Mouton, Gauderique Paris
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Merchandisingul este un domeniu extrem de important astazi, cind spatiul de vinzare a devenit si spatiu pentru promovarea marcilor si a produselor. Volumul propune metode si solutii practice pentru organizarea de la A la Z a unui punct de vinzare sau...
-
Maestrii marketingului
De: Sultan Kermally
Editura: Meteor Press, An aparitie: 2009
Un rezumat comprehensiv, informat si incisiv al ideilor maestrilor care au avut o influenta decisiva asupra dezvoltarii domeniului de marketing. O carte care va pune rapid in tema si va ofera idei inovatoare pentru a va imbunatati rezultatele in...
-
Secretele intalnirii de vanzare
De: Roussel Alain Guy
Editura: CH Beck, An aparitie: 2009
Unii agenti de vanzari, prea increzatori in darurile lor innascute, esueaza, avand impresia ca pot renunta la aplicarea regulilor imperative ale comunicarii si negocierii.Altii, inspirandu-se din sfaturile acestei carti, vor dobandi - sau isi vor...
-
Marketing international. Provocari si tendinte la...
De: Victor Danciu
Editura: Editura Economica, An aparitie: 2009
Sistemul marketingului international reprezinta o abordaremoderna, subsumata necesitatii imbunatatirii eficacitatiiintregului marketing destinat pietelor internationale. Mediulinternational face obiectul a doua capitole in care sunt...
-
Clienti pe viata
De: Carl Sewell, Paul B. Brown
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Cum sa transformi acel cumparator ocazional intr-un client pe viata. Clienti pe viata este editia complet revizuita si actualizata a lucrarii clasice scrisa de Carl Sewell despre serviciile oferite clientilor, cu cinci capitole noi. Apeland...
-
Strategia creativa in publicitate
De: Bonnie L. Drewniany, A. Jerome Jewler
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Strategia creativa in publicitate prezinta etapele elaborarii unei reclame, de la culegerea informatiilor, stabilirea publicului-tinta si evaluarea concurentei pina la alegerea strategiilor si canalelor mediatice. Pe linga notiuni teoretice...
-
Marketing - Controlling. Masurarea performantei in...
De: Corina Pelau
Editura: Editura Economica, An aparitie: 2009
-
Traversarea abisului
De: Geoffrey A. Moore
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Traversarea abisului este cel mai bine vandut ghid ce ofera un plan nou de joc in marketingul industriilor high-tech. Traversarea abisului a devenit o carte sfanta cu privire la promovarea produselor de ultima tehnologie pe piete din ce in ce...
-
Marketingul prin e-mail
De: Yan Claeyssen
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Un volum util specialistilor in marketing si responsabililor de vinzari, precum si tuturor celor care doresc sa afle cum se poate construi o strategie de e-marketing eficienta. Instrument de prospectare, fidelizare si informare, marketingul prin...
-
Branduri senzoriale
De: Martin Lindstrom
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Construiti branduri puternice folosind toate cele 5 simturi Avand la baza cel mai amplu studiu efectuat vreodata in ceea ce priveste felul in care cele cinci simturi afecteaza crearea brandurilor, Branduri senzoriale expune programul...
-
Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea...
De: Yan Claeyssen, Anthony Deydier, Yves Riquet
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Marketingul direct si-a largit in ultimii ani cimpul de actiune apelind, pe linga canalele mediatice clasice, si la noile tehnologii. Din dorinta de a-si gestiona mai bine relatiile cu clientii si a-si creste vinzarile, tot mai multe firme recurg...
-
Marketing financiar-bancar
De: Madalina Antoaneta Radoi
Editura: Editura Economica, An aparitie: 2009
-
Cercetari de marketing -Tratat
De: Iacob Catoiu
Editura: Uranus, An aparitie: 2009
Nu se poate concepe un business fara marketing si nici marketing fara cercetari. Cartea laboratorului de afaceri - te invata cum sa faci. Cartea managerului si a profesionistilor sai - suportul unei decizii logice. Dupa cum se cunoaste, implementarea...
-
Marketingul in era digitala
De: Philip Kotler , Dipak C. Jain , Suvit Maesincee
Editura: Meteor Press, An aparitie: 2009
"De peste trei decenii, Philip Kotler este, pentru absolventii de studii economice din lumea intreaga, autoritatea suprema in domeniul marketingului." - Howard Rothman, Amazon.com Internetul, globalizarea si hiperconcurenta influenteaza...
-
Cum sa scrii reclame de succes
De: Dominic Gettins
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Invata regulile nescrise ale copywritingului Traim in aglomeratie. Traim intr-o aglomeratie de mesaje publicitare. Cu o ironie amara, Mark Hughes observa in cartea sa despre buzz-marketing ca oamenii dorm mai putin, muncesc mai mult si se simt...