Economie » Marketing / Publicitate
-
De la publicitate la consumator
De: Max Sutherland, Alice K. Sylvester
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
Conform statisticilor, petrecem un an si jumatate din viata urmarind reclame. Ce anume atrage atentia consumatorului? Cum puteti crea o reclama de succes? Pornind de la exemple practice – reclame celebre, campanii de succes in media –, De la...
-
Cum sa ajungi supervedeta de vanzari 21 de metode...
De: Brian Tracy
Editura: Meteor Press, An aparitie: 2008
21 din cele mai importante principii pentru succesul vanzarilor. Brian Tracy ne impartaseste 21 din cele mai importante principii pentru succesul vanzarilor, pe care le-a descoperit in timp ce a instruit peste 500 000 de profesionisti de...
-
Strategia si tactica stabilirii preturilor
De: Thomas T. Nagle, John E. Hogan
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2008
Problema stabilirii preturilor a devenit o prioritate pe ordinea de zi a managerilor si administratorilor de firme, ca urmare a dinamicii mediului de afaceri actual. Concurenta acerba la nivel global a devenit o realitate de necontestat, iar...
-
Studiile de piata
De: Dayan Armand , Bouquerel Fernand
Editura: CH Beck, An aparitie: 2008
Lucrarea "Studiile de piata" ofera o descriere si o explicare a tuturor tehnicilor utilizate în studiile de piata, analizând, de o maniera clara si ordonata, nevoile, motivarile, atitudinile si comportamentele noilor cumparatori.
-
As in vanzari. Tactici de negociere
De: Philippe Korda
Editura: Meteor Press, An aparitie: 2008
Aceasta carte, actuala si practica, este consacrata in totalitate tehnicilor de vanzare, avand drept tinte prioritare pretul si marja de profit. Autorul propune metode cu aplicabilitate imediata pentru pregatirea unei strategii de negociere, pentru...
-
Marketing in sectorul public
De: Philip Kotler , Nancy Lee
Editura: Meteor Press, An aparitie: 2008
Marketing in sectorul public este o lucare fundamentala in care sunt prezentate zeci de povesti de succes ale unor institutii de toate genurile - din toata lumea - astfel incat dumneavoastra sa puteti schimba in bine starea de lucruri din propria...
-
Cel mai vestit vanzator din lume - Editia a II-a
De: Og Mandino
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2008
„Plina de inspiratie! Una dintre cele mai inaltatoare motivante carti pe care le-am citit vreodata!“ Norman Vincent Peale Prima parte a frumoasei povesti a lui Hafid, cel mai vestit vanzator din lume, a cunoscut un imens succes, fiind vanduta...
-
Cum sa cistigi noi clienti. Prospectarea comerciala...
De: Frederic Vendeuvre, Philippe Beaupre
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
De cele mai multe ori, prospectarea este perceputa ca un exercitiu dificil sau chiar demotivant, din cauza dirijarii ei defectuoase de catre manageri si directorii comerciali ori a pregatirii insuficiente a agentilor. Intreprinderile de succes...
-
Noua pozitionare
De: Jack Trout, Steve Rivkin
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2008
Cele mai noi informatii despre strategia de business numarul unu din lume Pornind de la principiul „Marketingul nu este o batalie a produselor in sine, ci a perceptiilor pe care consumatorii le au asupra produselor“, Jack Trout...
-
Cum sa iti gasesti clienti
De: Carton Francine
Editura: CH Beck, An aparitie: 2008
V-ati decis sa lucrati pe cont propriu sau va ganditi s-o faceti in curand. Bravo! Dar va loviti de problema numarul unu a tuturor freelancerilor : gasirea clientilor. Cateva apeluri telefonice, doua sau trei vizite amicale si scrisori frumoase de...
-
Cum sa vinzi gheata eschimosilor Cum sa promovezi un...
De: Jon Spoelstra
Editura: Meteor Press, An aparitie: 2008
Cum sa promovezi un produs pe care nu-l doreste nimeni. Poate ca produsul dumneavoastra nu mai este la moda. Sau poate ca n-a fost pozitionat corect. Indiferent care ar fi motivul, Cum sa vinzi gheata eschimosilor va ajuta sa recastigati terenul...
-
As in vanzari Tactici de negociere
De: Philippe Korda
Editura: Meteor Press, An aparitie: 2008
Acest volum este consacrat in totalitate tehnicilor de vanzare, avand drept tinte prioritare pretul si marja de profit. Autorul propune metode cu aplicabilitate imediata pentru pregatirea unei strategii de negociere, pentru stapanirea tacticilor...
-
Viitorul apartine companiilor mici
De: Seth Godin
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2008
183 de eseuri, observatii si idei remarcabile de afaceri Seth Godin, prin lucrarea de fata, al carei titlu original in limba engleza este „Small is the new big“, isi propune sa revolutioneze din temelii principiul repetat si pus in...
-
Regulile de aur ale marketingului direct
De: Xeuxet Laurence
Editura: CH Beck, An aparitie: 2008
Ghidul "Regulile de aur ale marketingului direct" ofera informatii practice intr-o forma condensata, sintetica si atragatoare. Usor de consultat, pune la dispozitia practicienilor si viitorilor practicieni instrumentele, din punct de vedere...
-
Marketingul Motivational
De: Robert Imbriale
Editura: Amsta Publishing, An aparitie: 2008
Cartea Marketingul Motivational dezvaluie o modalitate noua si puternica de a-i convinge pe oameni sa cumpere. O face in termeni simpli pe care oricine ii poate intelege. Autorul cartii, Robert Imbriale, este un expert in marketingul pe internet...