Economie » Marketing / Publicitate
-
Marketingul serviciilor
De: Harry Beckwith
Editura: , An aparitie: 2010
Harry Beckwith scrie o carte intreaga, punctata de numeroase studii de caz, pentru a convinge marketerii ca ceea ce doresc cel mai mult clientii din ziua de astazi nu sunt produse sau servicii mai bune, ci relatii mai bune. Chiar companiile care se...
-
Orice reclamatie este un cadou
De: Claus Moller, Janelle Barlow
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Cum sa recastigam loialitatea clientilor cand lucrurile nu merg bine In Orice reclamatie este un cadou gasim multe exemple din viata de zi cu zi care ne arata cum sa interpretam si cum sa primim reclamatiile sau reprosurile pentru a le face sa...
-
Curs de vanzari - Cum sa vinzi orice oricui
De: Zig Ziglar
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2010
„Profesionistul de succes din domeniul vanzarilor stie ca fericirea nu inseamna placere, ci victorie, ca, daca faci ceea ce trebuie sa faci atunci cand trebuie, vei fi, in cele din urma, capabil sa faci ceea ce vrei atunci cand doresti sa o faci...
-
Cercetari de marketing. Teorii si aplicatii
De: Stoica Cristina Maria , Alexa Elena Lidia
Editura: CH Beck, An aparitie: 2010
Lucrarea „Cercetari de marketing. Teorie si aplicatii", dedicata cursului „Cercetari de Marketing", isi propune sa abordeze o gama larga de aplicatii specifice acestui domeniu de mare actualitate. Se pune un accent deosebit pe metodele numerice...
-
Profesionist in vanzari. Editia a III-a
De: Nido R. Qubein
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2010
O cariera in vanzari poate fi calea spre o viata imbelsugata sau drumul spinos catre o viata plina de frustrari. Depinde doar de dumneavoastra! Rezultatul nu are nimic de-a face cu norocul. Dar tine in intregime de felul in care ganditi si va...
-
In cautarea profitului - Ghid esential pentru atingerea...
De: Christine Harvey si Bill Sykes
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2010
Aceasta carte are efectul unei forte motrice pentru tot ceea ce inseamna marketing, acoperind o gama extinsa de subiecte - de la analiza situatiei curente a companiei pana la implementarea unui nou plan de afaceri si de la controlul managerial pana...
-
Gestionarea fortelor de vanzare
De:
Editura: CH Beck, An aparitie: 2010
Gestionarea fortelor de vanzare reprezinta un ansamblu complex de procedee care, pentru a fi eficiente, trebuie sa fie atat coerente, cat si adaptate la caracteristicile produselor vandute si ale pietelor vizate.Acest ghid, un veritabil studiu de...
-
Planificarea de marketing prin exemple
De: McDonald Malcom
Editura: CH Beck, An aparitie: 2010
In calitatea dvs. de profesionist in marketing sau de student ocupat veti constata ca acest ghid practic de planificare de marketing, plin de informatii, este perfect pentru dvs. Scrisa intr-o maniera succinta si lamuritoare, cartea va va ajuta sa...
-
BrandSimple. Cum reusesc cele mai bune branduri prin...
De: Allen Adamson
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Brandurile au fost si ele afectate de schimbarile culturale, sociale si geopolitice din ultimii ani. in plus, numarul lor e acum imens. Iar pe langa ele s-a inmultit si numarul firmelor de branding, numarul consultantilor, al strategilor...
-
Etica si responsabilitate sociala in marketing. Aspecte...
De: Muresan Laura
Editura: CH Beck, An aparitie: 2010
Comportamentul responsabil social este un concept mai complex, care include, pe langa responsabilitatea etica, responsabilitatea economica, responsabilitatea juridica, responsabilitatea filantropica si responsabilitatea ecologica.Lucrarea „Etica si...
-
Emotionomics - Cum sa castigi inimile si mintile oamenilor
De: Dan Hill
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Timp indelungat, emotiile au fost ignorate si la mare pret au fost ratiunea si eficienta. Numai ca oamenii sunt influentati in primul rand de sentimente atunci cand iau o decizie. Dan Hill si-a propus sa afle cum trebuie conduse companiile si...
-
Cum sa invingi obiectiile clientilor
De: Aguilar Michael
Editura: CH Beck, An aparitie: 2010
Este prea scump! Nu ma intereseaza! Sunt foarte satisfacut de furnizorul meu actual!...Cum sa contracarati obiectiile clientilor dvs.?Aceasta noua editie, in intregime actualizata si imbogatita cu noi obiectii, va pune la dispozitie cele mai bune...
-
Noile reguli de marketing si PR
De: David Meerman Scott
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Cum sa ajungi direct la clienti prin retelele de socializare, bloguri, comunicate de presa, site-uri video si marketing viral Pentru oamenii de pretutindeni care interactioneaza pe web, vechile reguli de marketing si PR pur si simplu nu mai sunt...
-
Cum sa obtii cu succes intalniri prin telefon
De: Baudier Michel
Editura: CH Beck, An aparitie: 2010
„Acest ghid permite dobandirea rapida a secretelor si a reflexelor necesare pentru o prospectare telefonica reusita." - Faire Savoir-Faire „Cum sa convingi si cum sa controlezi intalnirea." - Assistante Plus „ … veti intalni o analiza a...
-
Mari succese ale unor branduri renumite
De: Matt Haig
Editura: Meteor Press, An aparitie: 2010
Succesul de brand = Succesul afacerii Ecuatia este destul de simpla in aparenta, dar identificarea calitatilor de invingator nu-i deloc usoara. Pentru a-si atinge obiectivul, Matt Haig apeleaza la o serie de criterii din care fac parte succesul...