Economie » Marketing / Publicitate
-
Abilitati de comunicare
De: Allan Pease, Barbara Pease
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2007
Toti ii admiram pe cei care par sa aiba o abilitate innascuta de a intra intr-o situatie sociala nefamiliara si de a-i angrena pe ceilalti in conversatie. Acesti oameni au ceea ce este considerata deseori „charisma“. In timp ce unii se intreaba...
-
2239 de secrete testate pentru un marketing direct de...
De: Denny Hatch, Don Jackson
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2007
Orice disciplina de la neurochirurgie pana la fabricarea de automobile sau marketing - se bazeaza pe munca celor de dinainte. Le studiem testele, profitam de pe urma succeselor obtinute de ei si invatam din esecurile lor. Pe scurt, toate...
-
Intrebarile sunt, de fapt, raspunsuri - Editia a II-a...
De: Allan Pease
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2007
De cate ori nu am auzit spunandu-se despre un agent de vanzari ca are succes pentru ca este dotat de la natura? Dar nimeni nu spune despre un doctor sau un inginer ca s-a nascut inzestrat de la natura. Pentru ca stim cu totii ca aceste meserii se...
-
VACA MOV - Transforma-ti afacerea prin idei remarcabile
De: Seth Godin
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2007
Intr-o perioada in care suntem martorii unor schimbari economice desfasurate cu foarte mare rapiditate, se pare ca vechea abordare de business nu mai functioneaza. Cei patru "P" (produs, pret, promovare, plasament) care au reprezentat...
-
Sun Tzu - Strategii de marketing
De: Gerald A. Michaelson, Steven A. Michaelson
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2007
12 principii esentiale pentru castigarea bataliei de atragere a clientilor Ce ii poate invata un geniu militar din China antica pe oamenii de afaceri despre castigarea razboiului de marketing? In lucrarea Sun Tzu: strategii de marketing...
-
Marketing in sectorul public
De: Philip Kotler , Nancy Lee
Editura: Meteor Press, An aparitie: 2008
Marketing in sectorul public este o lucare fundamentala in care sunt prezentate zeci de povesti de succes ale unor institutii de toate genurile - din toata lumea - astfel incat dumneavoastra sa puteti schimba in bine starea de lucruri din propria...
-
Cel mai vestit vanzator din lume - Editia a II-a
De: Og Mandino
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2008
„Plina de inspiratie! Una dintre cele mai inaltatoare motivante carti pe care le-am citit vreodata!“ Norman Vincent Peale Prima parte a frumoasei povesti a lui Hafid, cel mai vestit vanzator din lume, a cunoscut un imens succes, fiind vanduta...
-
Noua pozitionare
De: Jack Trout, Steve Rivkin
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2008
Cele mai noi informatii despre strategia de business numarul unu din lume Pornind de la principiul „Marketingul nu este o batalie a produselor in sine, ci a perceptiilor pe care consumatorii le au asupra produselor“, Jack Trout...
-
Cum sa cistigi noi clienti. Prospectarea comerciala...
De: Frederic Vendeuvre, Philippe Beaupre
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
De cele mai multe ori, prospectarea este perceputa ca un exercitiu dificil sau chiar demotivant, din cauza dirijarii ei defectuoase de catre manageri si directorii comerciali ori a pregatirii insuficiente a agentilor. Intreprinderile de succes...
-
Cum sa iti gasesti clienti
De: Carton Francine
Editura: CH Beck, An aparitie: 2008
V-ati decis sa lucrati pe cont propriu sau va ganditi s-o faceti in curand. Bravo! Dar va loviti de problema numarul unu a tuturor freelancerilor : gasirea clientilor. Cateva apeluri telefonice, doua sau trei vizite amicale si scrisori frumoase de...
-
Cum sa vinzi gheata eschimosilor Cum sa promovezi un...
De: Jon Spoelstra
Editura: Meteor Press, An aparitie: 2008
Cum sa promovezi un produs pe care nu-l doreste nimeni. Poate ca produsul dumneavoastra nu mai este la moda. Sau poate ca n-a fost pozitionat corect. Indiferent care ar fi motivul, Cum sa vinzi gheata eschimosilor va ajuta sa recastigati terenul...
-
As in vanzari Tactici de negociere
De: Philippe Korda
Editura: Meteor Press, An aparitie: 2008
Acest volum este consacrat in totalitate tehnicilor de vanzare, avand drept tinte prioritare pretul si marja de profit. Autorul propune metode cu aplicabilitate imediata pentru pregatirea unei strategii de negociere, pentru stapanirea tacticilor...
-
Viitorul apartine companiilor mici
De: Seth Godin
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2008
183 de eseuri, observatii si idei remarcabile de afaceri Seth Godin, prin lucrarea de fata, al carei titlu original in limba engleza este „Small is the new big“, isi propune sa revolutioneze din temelii principiul repetat si pus in...
-
Regulile de aur ale marketingului direct
De: Xeuxet Laurence
Editura: CH Beck, An aparitie: 2008
Ghidul "Regulile de aur ale marketingului direct" ofera informatii practice intr-o forma condensata, sintetica si atragatoare. Usor de consultat, pune la dispozitia practicienilor si viitorilor practicieni instrumentele, din punct de vedere...