Economie » Marketing / Publicitate
-
Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea...
De: Delia Cristina Balaban
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Intr-o societate in plina schimbare, publicitatea se confrunta tot mai des cu provocarea de a-si depasi formele clasice si de a-si comunica mesajul cu maximum de eficienta. Astfel, publicitatea online, organizarea de evenimente si marketingul viral...
-
Cum sa obtii cu succes intalniri prin telefon
De: Baudier Michel
Editura: CH Beck, An aparitie: 2010
„Acest ghid permite dobandirea rapida a secretelor si a reflexelor necesare pentru o prospectare telefonica reusita." - Faire Savoir-Faire „Cum sa convingi si cum sa controlezi intalnirea." - Assistante Plus „ … veti intalni o analiza a...
-
Provocarile comertului exterior
De: Emil Gogoneata , Clementina Ivan-Ungureanu , Marin Stanica
Editura: Editura Economica, An aparitie: 2000
-
Tehnica platilor internationale
De: Dorel Mihai Paraschiv
Editura: Editura Economica, An aparitie: 2000
-
Viata mea in publicitate. Publicitate stiintifica
De: Claude Hopkins
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2007
Marketing de piata. Sampling pe baza de cupoane. Cercetare asupra sloganelor. Toate acestea sunt practici standard in publicitatea de astazi. Toate au fost inventate de Claude Hopkins. Acest volum contine cele doua carti de referinta...
-
Marketingul prin e-mail
De: Yan Claeyssen
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Un volum util specialistilor in marketing si responsabililor de vinzari, precum si tuturor celor care doresc sa afle cum se poate construi o strategie de e-marketing eficienta. Instrument de prospectare, fidelizare si informare, marketingul prin...
-
Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea...
De: Yan Claeyssen, Anthony Deydier, Yves Riquet
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Marketingul direct si-a largit in ultimii ani cimpul de actiune apelind, pe linga canalele mediatice clasice, si la noile tehnologii. Din dorinta de a-si gestiona mai bine relatiile cu clientii si a-si creste vinzarile, tot mai multe firme recurg...
-
Intrebarea suprema
De: Fred Reichheld
Editura: , An aparitie: 2011
Cercetarile recente arata clar ca profiturile substantiale din vanzari se fac atunci cand cumparatorii sunt multumiti.Ei te recomanda cu caldura si altora si,culmea,se dovedeste ca sunt mult mai convingatori decat toate campaniile tale de marketing...
-
Gestionarea fortelor de vanzare
De:
Editura: CH Beck, An aparitie: 2010
Gestionarea fortelor de vanzare reprezinta un ansamblu complex de procedee care, pentru a fi eficiente, trebuie sa fie atat coerente, cat si adaptate la caracteristicile produselor vandute si ale pietelor vizate.Acest ghid, un veritabil studiu de...
-
Etica si responsabilitate sociala in marketing. Aspecte...
De: Muresan Laura
Editura: CH Beck, An aparitie: 2010
Comportamentul responsabil social este un concept mai complex, care include, pe langa responsabilitatea etica, responsabilitatea economica, responsabilitatea juridica, responsabilitatea filantropica si responsabilitatea ecologica.Lucrarea „Etica si...
-
Marketingul serviciilor
De: Harry Beckwith
Editura: , An aparitie: 2010
Harry Beckwith scrie o carte intreaga, punctata de numeroase studii de caz, pentru a convinge marketerii ca ceea ce doresc cel mai mult clientii din ziua de astazi nu sunt produse sau servicii mai bune, ci relatii mai bune. Chiar companiile care se...
-
Istoria comertului mondial si a politicii comerciale...
De: Nicolae Suta
Editura: Editura Economica, An aparitie: 2000
-
Cele 22 de legi imuabile ale marketingului
De: Al Ries, Jack Trout
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 1990
"Cele 22 de legi imuabile ale marketingului este o carte atat de buna, incat sper din toata inima ca n-o va citi si concurenta" - BURT SUGARMAN, DIRECTOR EXECUTIV, GIANT GROUP LTD. Este de ajuns sa rasfoiesti aceasta carte pentru...