Economie » Marketing / Publicitate
-
Tehnici de a vinde
De: Dale Carnegie Associates, Inc., J. Oliver Crom & Michael Crom
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2003
Continund munca celui mai faimos scriitor si formator motivational, Dale Carnegie, firma de training Dale Carnegie & Associates este ast?zi una dintre cele mai importante din ntreaga lume. Cursurile tinute aici au devenit o important? etap? de...
-
Influenta limbajului pozitiv. Stapaneste puterea...
De: George R. Walther
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2008
Folosind limbajul pozitiv poti transforma situatii neplacute in experiente pozitive. Esecul personal, falimentul, depresia si alte probleme marunte isi gasesc rezolvarea in expresii cu incarcatura pozitiva. George R. Walther ne prezinta principiile...
-
Marketing international (editia a III-a revazuta si...
De: Constantin Sasu
Editura: Polirom, An aparitie: 2005
Cartea este utila pentru familiarizarea cititorului – student, profesor, economist, om de afaceri – cu deprinderile esentiale necesare in marketing pentru luarea deciziilor intr-un context global: cunoasterea mediului international...
-
Antrenamentul abilitatilor de comunicare
De: Stefan Prutianu
Editura: Polirom, An aparitie: 2004
Autor a doua best-selleruri – „Manual de comunicare si negociere in afaceri” si „Inteligenta marketing plus” –, Stefan Prutianu propune acum o carte extrem de necesara specialistilor din domeniul vinzarilor...
-
In cautarea profitului - Ghid esential pentru atingerea...
De: Christine Harvey si Bill Sykes
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2010
Aceasta carte are efectul unei forte motrice pentru tot ceea ce inseamna marketing, acoperind o gama extinsa de subiecte - de la analiza situatiei curente a companiei pana la implementarea unui nou plan de afaceri si de la controlul managerial pana...
-
Planul Eficace De Marketing. O Metoda Verificata Pentru...
De: Peter Knight Trad.Monica Sibinescu
Editura: All, An aparitie: 2000
Vreti sa va imbunatatiti semnificativ sansele de a vinde mai mult din produsele si serviciile voastre? Descoperiti programul verificat pas-cu-pas care va permite sa creati un Plan Eficace de Marketing care functioneaza in numai o ora! Aveti un...
-
Descopera-ti Punctele Forte In Domeniul Vanzarilor
De: Benson Smith, Tony Rutigliano
Editura: All, An aparitie: 2000
O abordare solida, bazata pe intervievarea a 250.000 de agenti de vanzari si 25.000 de directori de vanzari, realizata de organizatia Gallup.Spulberand cateva dintre miturile din teoria vanzarilor, de la acela ca oricine poate vinde, pana la acela ca...
-
Cum am devenit expert in vanzari - Editia a II-a
De: Frank Bettger
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2008
Parcurgeti pasii de la esec la succes! Cum am devenit expert in vanzari este cea mai utila si mai instructiva carte despre vanzari. Lectura ei iti va dezvalui pasii pe care autorul i-a parcurs de la un novice pana la unul dintre cei mai de succes...
-
Maestrii marketingului
De: Sultan Kermally
Editura: Meteor Press, An aparitie: 2009
Un rezumat comprehensiv, informat si incisiv al ideilor maestrilor care au avut o influenta decisiva asupra dezvoltarii domeniului de marketing. O carte care va pune rapid in tema si va ofera idei inovatoare pentru a va imbunatati rezultatele in...
-
Mari esecuri ale unor branduri renumite Adevarul despre cele...
De: Matt Haig
Editura: Meteor Press, An aparitie: 2008
Mari esecuri ale unor branduri renumite constituie o fascinanta trecere in revista a evenimentelor care survin in momentul in care colosi de renume mondial, precum McDonald's si Coca-Cola, lanseaza branduri semnificative care esueaza spectaculos si...
-
Vinde fara greseli
De: Todd M. Duncan
Editura: Amaltea, An aparitie: 2000
Daca vrei sa fii un maestru al vanzarilor, in loc sa dai mereu gres, trebuie sa stii ce sa nu faci.Uneori, pare mult mai eficient sa ti se spuna ce nu trebuie sa faci decat sa ti se ofere o lista intreaga cu informatii si lectii indrumatoare pe...
-
As in vanzari. Tactici de negociere
De: Philippe Korda
Editura: Meteor Press, An aparitie: 2008
Aceasta carte, actuala si practica, este consacrata in totalitate tehnicilor de vanzare, avand drept tinte prioritare pretul si marja de profit. Autorul propune metode cu aplicabilitate imediata pentru pregatirea unei strategii de negociere, pentru...
-
Chemarea mall-ului - Geografia shopping-ului
De: Paco Underhill
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2007
In lucrarea CHEMAREA MALL-ULUI, Paco Underhill, recunoscut ca fiind unul dintre cei mai competenti specialisti in marketing din Statele Unite, face o caracterizare inteligenta, ironica, amuzanta si corecta a mall-ului, vazut ca un simbol al...
-
Noua pozitionare
De: Jack Trout, Steve Rivkin
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2008
Cele mai noi informatii despre strategia de business numarul unu din lume Pornind de la principiul „Marketingul nu este o batalie a produselor in sine, ci a perceptiilor pe care consumatorii le au asupra produselor“, Jack Trout...