Economie » Marketing / Publicitate
-
Arta Vanzarii
De: Zig Ziglar [seria]
Editura: Amaltea, An aparitie: 2000
O carte scrisa pentru cei din linia intai din orice afacere: cei care fac vanzarile.Zig Ziglar spune ca a inteles ce inseamna vanzarile in momentul in care, copil fiind, a vazut un vanzator de Biblii care, atunci cand un potential client i-a spus...
-
Cel mai vestit vanzator din lume - Editia a II-a
De: Og Mandino
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2008
„Plina de inspiratie! Una dintre cele mai inaltatoare motivante carti pe care le-am citit vreodata!“ Norman Vincent Peale Prima parte a frumoasei povesti a lui Hafid, cel mai vestit vanzator din lume, a cunoscut un imens succes, fiind vanduta...
-
Companii multinationale. Strategii de marketing
De: Amalia Pandelica
Editura: Editura Economica, An aparitie: 2000
-
Marketingul local
De: Brigitte Arivis
Editura: All, An aparitie: 2000
Doriti sa cresteti notorietatea produselor sau prestarilor dumneavoastra de servicii in regiunea dumneavoastra si sa realizati o fidelizare durabila a clientelei? Aceasta carte va introduce in “filozofia” activitatilor de marketing la nivel...
-
Prezentarea in business
De: Angela Hatton
Editura: All, An aparitie: 2000
Primele impresii conteaza. Fa o impresie buna! Clientii – si managerii principali – au perioade de concentrare a atentiei mai mici si cerinte mai mari decat oricand, iar dumneavoastra trebuie sa fiti mai degraba exceptional decat doar...
-
Fa-i Sa Cumpere!
De: Harry Washburn, Kim Wallace
Editura: Amaltea, An aparitie: 2000
Harry Washburn si Kim Wallace, pionieri ai noii stiinte de vanzare ThoughtScanTM, revolutioneaza lumea vanzarilor cu o uimitoare si puternica strategie de a furniza produse, servicii si idei. Bazandu-se pe mai mult de douazeci de ani de studii si...
-
Targurile, Expozitiile si Conventiile
De: Zamfir Moise
Editura: CH Beck, An aparitie: 2002
Lucrarea isi propune sa ofere cat mai multe cunostinte si notiuni practice utile, de ordin tehnic, organizational si de marketing, intr-un cadru unitar, care sa permita tuturor celor implicati in domeniu ? expozantilor, vizitatorilor...
-
Marketing.Concepte de baza si aplicatii
De: Eva-Cristina Petrescu
Editura: Uranus, An aparitie: 2009
Cuprins: - Introducere in marketing - Mediul de marketing si piata intreprinderii - Comportamentul consumatorului - Cercetarea de marketing - Politica de marketing - Planificarea si controlul activitatii de marketigului - Aplicatii
-
Raspunsul lor... Da!
De: Roger Fisher, William Ury, Bruce Patton
Editura: Amaltea, An aparitie: 2000
Conflictul reprezinta o industrie in crestere. De aceea, in fiecare zi se negociaza cate ceva. Negociem chiar si atunci cand nu ne dam seama de asta si tot mai multe ocazii necesita implicarea intr-un astfel de proces. Toti oamenii vor sa participe...
-
Regulile unei prezentari de succes
De: Ron Hoff
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2002
O carte absolut necesara tuturor celor care au de facut o prezentare - in fata conducerii firmei la care lucreaza, in fata unui client (urmarind, de pilda, incheierea unui contract), in fata unei comisii ce acorda fonduri. Ea le va fi la fel de utila...
-
Marketing ecologic. Etica verde a productiei si consumului
De: Victor Danciu
Editura: Editura Economica, An aparitie: 2000
-
Gradina Vanzarilor. Patru pasi simpli pentru succesul in...
De: Alan Vengel, Greg Wright
Editura: BusinessTech, An aparitie: 2006
Gradina Vanzarilor ofera concepte clare pentru intelegerea procesului de vanzare si instrumente de motivatie precise pentru ca orice persoana sa-si poata perfectiona abilitatile si sa-si mentina cariera pe o curba pozitiva de crestere. Indiferent...
-
25 de miscari inspirate + 5 bonusuri pe care trebuie sa le...
De: Stephan Schiffman
Editura: BusinessTech, An aparitie: 2011
Invata sa vinzi cu ajutorul celor mai bune carti in domeniu! Acum te poti alatura milioanelor de vanzatori care au urmat sfaturile lui Stephan Schiffman si au vazut cum rezultatele lor in vanzari decoleaza ca o racheta. Schiffman iti...
-
25 de miscari neinspirate + 5 bonusuri pe care trebuie sa le...
De: Stephan Schiffman
Editura: BusinessTech, An aparitie: 2011
In aceasta editie completata si actualizata, expertul in vanzari Stephan Schiffman identifica principalele actiuni ce prezinta o mare probabilitate de a strica o vanzare si le spune vanzatorilor ce sa nu faca. Intre altele, el recomanda...