Economie » Marketing / Publicitate
-
Secretele intalnirii de vanzare
De: Roussel Alain Guy
Editura: CH Beck, An aparitie: 2009
Unii agenti de vanzari, prea increzatori in darurile lor innascute, esueaza, avand impresia ca pot renunta la aplicarea regulilor imperative ale comunicarii si negocierii.Altii, inspirandu-se din sfaturile acestei carti, vor dobandi - sau isi vor...
-
Cum sa vinzi un homar secretele unui antreprenor de succes
De: Bill Bishop
Editura: All, An aparitie: 2000
Pentru a-si prezenta ideile si sfaturile, autorul inlocuieste discursul teoretic cu o serie de mici povestiri care descriu situatii concrete din lumea afacerilor. Acestea ofera invataturi utile si solutii la probleme des intalnite. Dificultatile pe...
-
Small talk. Tehnici de negociere
De: Susane Watzke-Otte
Editura: All, An aparitie: 2000
Va aflati des in situatii in care trebuie sa comunicati fara retinere - fie ca este vorba de superiori, colegi, parteneri de afaceri ori persoane din sfera privata? Vreti ca in orice situatie sa creati cea mai buna impresie?Aceasta carte va ofera...
-
Succesul In Vanzari
De: Denny Richard
Editura: CH Beck, An aparitie: 2003
Cartea este un adevarat manual pentru agentii de vanzari si prezinta, intr-un stil captivant si accesibil, principii de baza, tehnici verificate si stratageme referitoare la:- ce inseamna vanzarea de perspectiva si cum iti castigi clientii pe...
-
Publicitatea eficienta. Notiuni fundamentale
De: A.D. Farbey
Editura: Niculescu, An aparitie: 2005
Instrument absolut indispensabil pentru orice firma aflata in cautarea succesului, publicitatea isi afla in lucrare o sursa de inspiratie pentru noii pionieri ai domeniului, lasand de o parte teoriile existente si urmarind sa-i inarmeze cu multa...
-
Cele 10 secrete ale negociatorului eficient
De: Guy Cabana, Sylvie Massariol
Editura: Niculescu, An aparitie: 2005
NEGOCIEREA, O PROBLEMA DE RELATIE INTERUMANA!Apel zilnic la capacitatea fiecaruia dintre noi de a ne apara aspiratiile si valorile, de a recepta punctele de vedere ale celor din anturajul nostru si de a descoperi o cale de intelegere mutual...
-
Curs de vanzari - Cum sa vinzi orice oricui
De: Zig Ziglar
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2010
„Profesionistul de succes din domeniul vanzarilor stie ca fericirea nu inseamna placere, ci victorie, ca, daca faci ceea ce trebuie sa faci atunci cand trebuie, vei fi, in cele din urma, capabil sa faci ceea ce vrei atunci cand doresti sa o faci...
-
Marketing pentru profit - Notiuni fundamentale
De: Patrick Forsyth
Editura: Niculescu, An aparitie: 2005
-
Profesionist în vânzari
De: Nido R. Qubein
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2006
O cariera în vânzari poate fi calea spre o viata îmbelsugata sau drumul spinos spre o viata de frustrari. Depinde de dumneavoastra! Rezultatul nu are nimic de-a face cu norocul. Dar tine în întregime de felul în...
-
Cum sa ajungi supervedeta de vanzari 21 de metode...
De: Brian Tracy
Editura: Meteor Press, An aparitie: 2008
21 din cele mai importante principii pentru succesul vanzarilor. Brian Tracy ne impartaseste 21 din cele mai importante principii pentru succesul vanzarilor, pe care le-a descoperit in timp ce a instruit peste 500 000 de profesionisti de...
-
Prezentari de mare succes Ce stiu, ce spun si ce fac cei mai...
De: Richard Hall
Editura: Meteor Press, An aparitie: 2008
Cei mai multi dintre noi incercam sa evitam prezentarile, iar atunci cand suntem nevoiti sa le sustinem, ni se par ,,eforturi de supravietuire". Oricat am incerca sa le evitam sau pur si simplu sa le terminam mai repede, ele constituie o realitate...
-
Regulile de aur ale marketingului direct
De: Xeuxet Laurence
Editura: CH Beck, An aparitie: 2008
Ghidul "Regulile de aur ale marketingului direct" ofera informatii practice intr-o forma condensata, sintetica si atragatoare. Usor de consultat, pune la dispozitia practicienilor si viitorilor practicieni instrumentele, din punct de vedere...
-
Speranta nu e o strategie
De: Rick Page
Editura: Amaltea, An aparitie: 2000
Rick Page, fondatorul companiei The Complex Sale, cea care furnizeaza servicii de consultanta si instruire in domeniul vanzarilor in intreaga lume, aduce in prim plan ideea potrivit careia nu ofertele vand, ci oamenii. Oamenii de vanzari de astazi...