Economie » Marketing / Publicitate
-
Marketingul local
De: Brigitte Arivis
Editura: All, An aparitie: 2000
Doriti sa cresteti notorietatea produselor sau prestarilor dumneavoastra de servicii in regiunea dumneavoastra si sa realizati o fidelizare durabila a clientelei? Aceasta carte va introduce in “filozofia” activitatilor de marketing la nivel...
-
Cel Mai Bogat Om Din Babilon
De: George S. Clason
Editura: Amaltea, An aparitie: 2000
Milioane de cititori au ajuns sa cunoasca celebrele parabole babilonieneale lui George S. Clason. Considerate a fi adevarate surse de inspiratie, ce trateaza atat subiecte dureros de actuale precum planificarea si obtinerea succesului financiar...
-
Speranta nu e o strategie
De: Rick Page
Editura: Amaltea, An aparitie: 2000
Rick Page, fondatorul companiei The Complex Sale, cea care furnizeaza servicii de consultanta si instruire in domeniul vanzarilor in intreaga lume, aduce in prim plan ideea potrivit careia nu ofertele vand, ci oamenii. Oamenii de vanzari de astazi...
-
Marketing strategic competitiv. O abordare internationala
De: Victor Danciu
Editura: Editura Economica, An aparitie: 2000
-
Decizia strategica in comertul exterior. Dezvoltare...
De: Adriana Grigorescu
Editura: Editura Economica, An aparitie: 2000
-
Trade Finance. Finantarea comertului
De: Ilie Mihai , Tiberiu-Ionut Mihai
Editura: Editura Economica, An aparitie: 2000
-
Prezentarea in business
De: Angela Hatton
Editura: All, An aparitie: 2000
Primele impresii conteaza. Fa o impresie buna! Clientii – si managerii principali – au perioade de concentrare a atentiei mai mici si cerinte mai mari decat oricand, iar dumneavoastra trebuie sa fiti mai degraba exceptional decat doar...
-
Speranta Nu E O Strategie
De: Rick Page
Editura: Amaltea, An aparitie: 2000
Rick Page, fondatorul companiei The Complex Sale, cea care furnizeaza servicii de consultanta si instruire in domeniul vanzarilor in intreaga lume, aduce in prim plan ideea potrivit careia nu ofertele vand, ci oamenii. Oamenii de vanzari de astazi...
-
Fa-I sa cumpere!
De: Harry Washburn, Kim Wallace
Editura: Amaltea, An aparitie: 2000
Harry Washburn si Kim Wallace, pionieri ai noii stiinte de vanzare ThoughtScanTM, revolutioneaza lumea vanzarilor cu o strategie uimitoare si puternica de a furniza produse, servicii si idei. Bazandu-se pe mai mult de douazeci de ani de studii si...
-
Negocierea comerciala internationala
De: Ioan Popa
Editura: Editura Economica, An aparitie: 2000
Carte distinsa cu premiul " VICTOR SLa"VESCU " peanul 2006 decernat de Academia RomaAna (2008).
-
Marketing modern. Concepte, tehnici, strategii
De: Elena Niculescu
Editura: Polirom, An aparitie: 2000
Autorii urmaresc prezentarea celor mai moderne abordari teoretice, a tendintelor actuale legate de procesul decizional de marketing si de programul de marketing, strategii de actiune, viitorul marketingului si al specialistului de...
-
Planul Eficace De Marketing. O Metoda Verificata Pentru...
De: Peter Knight Trad.Monica Sibinescu
Editura: All, An aparitie: 2000
Vreti sa va imbunatatiti semnificativ sansele de a vinde mai mult din produsele si serviciile voastre? Descoperiti programul verificat pas-cu-pas care va permite sa creati un Plan Eficace de Marketing care functioneaza in numai o ora! Aveti un...
-
Fundamente teoretice ale comertului international
De: Constantin Ciupagea
Editura: Editura Economica, An aparitie: 2000
-
Comertul exterior. Finantare si analiza financiar-bancara
De: Constantin Anghelache
Editura: Editura Economica, An aparitie: 2000