Economie » Marketing / Publicitate
-
Marketingul serviciilor de constructii
De: Paul Pryor
Editura: Codecs, An aparitie: 2005
"Marketing-ul serviciilor de constructii" este o carte concise, pe care o vor gasi utila toti cei care doresc sa inteleaga mai bine mecanismele prin care un proiect de constructii este castigat si apoi dus la bun sfarsit. Lucrarea lui Paul Pryor...
-
Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu...
De: Stefan Prutianu, Bogdan Anastasiei, Tudor Jijie
Editura: Polirom, An aparitie: 2005
Cercetarea de marketing nu este o stiinta exacta, dar nici un fel de firma, fie ea de stat sau privata, nu poate exista fara un departament de marketing viabil. Fara a se pretinde infailibila, cercetarea de marketing reduce considerabil riscul...
-
Managementul vanzarilor si al clientilor cheie
De: Jym Blythe
Editura: Codecs, An aparitie: 2005
Managementul vanzarilor si al clientilor cheie Autor:Jim Blythe Traducerea de Smaranda Nistor Sales & Key Account Management ... Angajatii din vanzari sunt cei care poarta spre succes orice organizatie comerciala.Competitia tot mai acerba de...
-
Manual de e-marketing. Ghid indispensabil pentru...
De: Matt Haig
Editura: Rentrop & Straton, An aparitie: 2005
-
Marketing pentru profit - Notiuni fundamentale
De: Patrick Forsyth
Editura: Niculescu, An aparitie: 2005
-
Publicitatea eficienta. Notiuni fundamentale
De: A.D. Farbey
Editura: Niculescu, An aparitie: 2005
Instrument absolut indispensabil pentru orice firma aflata in cautarea succesului, publicitatea isi afla in lucrare o sursa de inspiratie pentru noii pionieri ai domeniului, lasand de o parte teoriile existente si urmarind sa-i inarmeze cu multa...
-
Gradina Vanzarilor. Patru pasi simpli pentru succesul in...
De: Alan Vengel, Greg Wright
Editura: BusinessTech, An aparitie: 2006
Gradina Vanzarilor ofera concepte clare pentru intelegerea procesului de vanzare si instrumente de motivatie precise pentru ca orice persoana sa-si poata perfectiona abilitatile si sa-si mentina cariera pe o curba pozitiva de crestere. Indiferent...
-
Adevar, minciuna si advertising - Arta Account Planningului
De: Jon Steel
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
"Adevar, minciuna si advertising nu este numai o carte extraordinara despre account planning, este, in acelasi timp, o carte extraordinara despre advertising." - JANE NEWMANN, STRATEGIC PLANNING DIRECTOR, MERKLEY, NEWMANN...
-
Salturi creative. 10 lectii de advertising eficient...
De: Michael Newman
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
SALTURI CREATIVE este o introspectie de prima mana in creatiile uneia dintre cele mai mari agentii din lume: Saatchi & Saatchi; cartea prezinta strategiile, gandirea creativa si povestile din spatele catorva dintre cele mai de succes...
-
Inovatie in advertising
De: Jim Aitchison
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
Cum sa creezi cele mai bune print-ad-uri pentru brandurile secolului XXI Retiparita de 10 ori in patru ani, iar acum aparuta intr-o varianta revizuita si imbunatatita, aceasta carte clasica este si astazi un ghid definitoriu, care te...
-
Profesionist în vânzari
De: Nido R. Qubein
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2006
O cariera în vânzari poate fi calea spre o viata îmbelsugata sau drumul spinos spre o viata de frustrari. Depinde de dumneavoastra! Rezultatul nu are nimic de-a face cu norocul. Dar tine în întregime de felul în...
-
Cele 22 de legi imuabile ale brandingului
De: Al Ries, Laura Ries
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
Cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala Cele 22 de legi imuabile ale brandingului este o carte excelenta despre branduri si branding. Profilurile facute unor companii de prim rang si o acuta analiza...