Economie » Marketing / Publicitate
-
Cum am devenit expert în vînzari
De: Frank Bettger
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2003
Aveti n mna dvs. o carte n care sfaturile unui expert n vnzari snt cuprinse, cum nu se poate mai bine, n firul unei interesante povesti de viata.Un om care nu terminase scoala generala a ascultat sfatul primit si a asternut pe hrtie povestea...
-
Psihologia Persuasiunii
De: Robert B. Cialdini
Editura: BusinessTech, An aparitie: 2004
Totul despre influentare. Amplifica-ti puterea de convingere si invata sa te aperi de manipulare Psihologia Persuasiunii si-a capatat locul de cea mai importanta carte publicata vreodata despre acest subiect datorita valorii practice a informatiilor...
-
Cum sa te vinzi - Tactica psihologica in vanzari
De: Kevin Hogan
Editura: Antet, An aparitie: 2004
'Aceasta carte acopera toata gama vanzarilor, de la strangerile de mana pana la strangerile de inima. De la limbajul hipnotic pana la cuvintele secrete. De la legile pe care le puteti aplica pana la strategiile pe care ardeti de nerabdare sa le...
-
Cum sa vinzi orice oricui
De: Joe Girard
Editura: BusinessTech, An aparitie: 2004
Joe Girard este "Cel mai grozav vanzator din lume", iar cartea lui iti arata cu precizie cum poti adapta tehnicile de vanzare care l-au dus in varful ierarhiei profesiei sale. El iti...
-
Antrenamentul abilitatilor de comunicare
De: Stefan Prutianu
Editura: Polirom, An aparitie: 2004
Autor a doua best-selleruri – „Manual de comunicare si negociere in afaceri” si „Inteligenta marketing plus” –, Stefan Prutianu propune acum o carte extrem de necesara specialistilor din domeniul vinzarilor...
-
Inteligenta Marketing Plus (Editia a II-a)
De: Corneliu Munteanu, Cezar Caluschi, Stefan Prutianu
Editura: Polirom, An aparitie: 2004
„Ciclul de viata al produselor ajunge in puncte de inflexiune, pietele se segmenteaza, comportamentul consumatorului se schimba, canalele media devin mult mai agresive, concurenta duce la scaderea costurilor. Bataliile pentru cistigarea...
-
Sfarsitul Marketingului
De: Sergio Zyman
Editura: Nemira, An aparitie: 2004
Marketingul nu este nici mister, nici alchimie, ci este o disciplina serioasa de afaceri, care poate si trebuie sa fie pusa in practica urmandu-se principii serioase de afaceri. Daca marketerii nu inteleg acest lucru si daca nu modifica atat...
-
Pozitionarea, Lupta pentru un loc in mintea ta
De: Al Ries, Jack Trout
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2004
Un concept care a schimbat modul in care facem marketing si advertising "Una dintre cele mai importante carti din domeniul comunicarii pe care le-am citit vreodata. O recomand cu toata convingerea." - SPENCER JOHNSON, autor al cartii...
-
Arta de a vinde intr-o saptamana
De: Christine Harvey
Editura: Cosmos, An aparitie: 2004
"Lucrezi sub o presiune din ce in ce mai mare si esti coplesit de volumul de informatii? Ti se pare greu, in aceste conditii,sa iti dezvolti abilitatile profesionale? Indiferent daca esti la inceput de cariera sau daca doresti sa iti improspatezi...
-
Manual de e-marketing. Ghid indispensabil pentru...
De: Matt Haig
Editura: Rentrop & Straton, An aparitie: 2005
-
Marketing pentru profit - Notiuni fundamentale
De: Patrick Forsyth
Editura: Niculescu, An aparitie: 2005
-
Publicitatea eficienta. Notiuni fundamentale
De: A.D. Farbey
Editura: Niculescu, An aparitie: 2005
Instrument absolut indispensabil pentru orice firma aflata in cautarea succesului, publicitatea isi afla in lucrare o sursa de inspiratie pentru noii pionieri ai domeniului, lasand de o parte teoriile existente si urmarind sa-i inarmeze cu multa...