Economie » Marketing / Publicitate
-
Cele 22 de legi imuabile ale marketingului
De: Al Ries, Jack Trout
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 1990
"Cele 22 de legi imuabile ale marketingului este o carte atat de buna, incat sper din toata inima ca n-o va citi si concurenta" - BURT SUGARMAN, DIRECTOR EXECUTIV, GIANT GROUP LTD. Este de ajuns sa rasfoiesti aceasta carte pentru...
-
Marketing de gherila pentru afaceri la domiciliu
De: Jay Conrad Levinson & Seth Godin
Editura: BusinessTech, An aparitie: 1995
-
Manual de marketing - MANAGER
De: Michael J. Thomas
Editura: Codecs, An aparitie: 1998
Marketingul inseamna servicii catre clienti - intr-un singur sens foarte special. Marile companii ale lumii discuta acum despre anticiparea cerintelor clientilor. Manualul de marketing demonstreaza ca profesionalismul va asigura marketingul , atat ca...
-
Inteligenta marketing plus
De: Corneliu Munteanu, Cezar Caluschi, Stefan Prutianu
Editura: Polirom, An aparitie: 1998
Volumul, scris de trei specialisti recunoscuti in probleme de marketing si management, abordeaza principalele aspecte ale domeniului (Concepte si notiuni de baza, Politica de produs, Politica de pret, Comportamentul consumatorului, Sondajul de...
-
Don Juan sau Pavlov. Eseu despre comunicarea publicitara
De: Claude Bonnange, Thomas Chantal
Editura: Trei, An aparitie: 1999
Pentru Claude Bonnange, cofondator al agentiei de publicitate TBWA, si Chantal Thomas, cercetatoare la Centre National de la Recherche Scientifique, eforturile publicitatii de a convinge publicul sa cumpere stau undeva intre fervoarea seducatoare a...
-
Comertul exterior si politica comerciala a Romaniei in...
De: Nicolae Suta
Editura: Editura Economica, An aparitie: 2000
-
Tehnica operatiunilor de comert exterior
De: Ioan Popa
Editura: Editura Economica, An aparitie: 2000
-
Raspunsul Lor... Da!
De: Roger Fisher, William Ury, Bruce Patton
Editura: Amaltea, An aparitie: 2000
Conflictul reprezinta o industrie in crestere. De aceea, in fiecare zi se negociaza cate ceva. Negociem chiar si atunci cand nu ne dam seama de asta si tot mai multe ocazii necesita implicarea intr-un astfel de proces. Toti oamenii vor sa participe...
-
Creativitatea in publicitate
De: Pat Fallon
Editura: All, An aparitie: 2000
Cercurile de afaceri de astazi sunt animate de dezbateri cu privire la schimbarea profilului consumatorilor. In aceasta carte, autorii argumenteaza ca, indiferent de schimbarile ce au loc pe piata, creativitatea va continua sa joace un rol crucial...
-
Marketing ecologic. Etica verde a productiei si consumului
De: Victor Danciu
Editura: Editura Economica, An aparitie: 2000
-
Arta Vanzarii
De: Zig Ziglar [seria]
Editura: Amaltea, An aparitie: 2000
O carte scrisa pentru cei din linia intai din orice afacere: cei care fac vanzarile.Zig Ziglar spune ca a inteles ce inseamna vanzarile in momentul in care, copil fiind, a vazut un vanzator de Biblii care, atunci cand un potential client i-a spus...
-
Companii multinationale. Strategii de marketing
De: Amalia Pandelica
Editura: Editura Economica, An aparitie: 2000
-
Tehnica platilor internationale
De: Dorel Mihai Paraschiv
Editura: Editura Economica, An aparitie: 2000
-
Marketingul local
De: Brigitte Arivis
Editura: All, An aparitie: 2000
Doriti sa cresteti notorietatea produselor sau prestarilor dumneavoastra de servicii in regiunea dumneavoastra si sa realizati o fidelizare durabila a clientelei? Aceasta carte va introduce in “filozofia” activitatilor de marketing la nivel...
-
Speranta nu e o strategie
De: Rick Page
Editura: Amaltea, An aparitie: 2000
Rick Page, fondatorul companiei The Complex Sale, cea care furnizeaza servicii de consultanta si instruire in domeniul vanzarilor in intreaga lume, aduce in prim plan ideea potrivit careia nu ofertele vand, ci oamenii. Oamenii de vanzari de astazi...