Economie » Marketing / Publicitate
-
Negocierea comerciala internationala
De: Ioan Popa
Editura: Editura Economica, An aparitie: 2000
Carte distinsa cu premiul " VICTOR SLa"VESCU " peanul 2006 decernat de Academia RomaAna (2008).
-
Cele 22 de legi imuabile ale brandingului
De: Al Ries, Laura Ries
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
Cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala Cele 22 de legi imuabile ale brandingului este o carte excelenta despre branduri si branding. Profilurile facute unor companii de prim rang si o acuta analiza...
-
Marketing in sectorul public
De: Philip Kotler , Nancy Lee
Editura: Meteor Press, An aparitie: 2008
Marketing in sectorul public este o lucare fundamentala in care sunt prezentate zeci de povesti de succes ale unor institutii de toate genurile - din toata lumea - astfel incat dumneavoastra sa puteti schimba in bine starea de lucruri din propria...
-
Cercetari de marketing. Teorii si aplicatii
De: Stoica Cristina Maria , Alexa Elena Lidia
Editura: CH Beck, An aparitie: 2010
Lucrarea „Cercetari de marketing. Teorie si aplicatii", dedicata cursului „Cercetari de Marketing", isi propune sa abordeze o gama larga de aplicatii specifice acestui domeniu de mare actualitate. Se pune un accent deosebit pe metodele numerice...
-
Strategia creativa in publicitate
De: Bonnie L. Drewniany, A. Jerome Jewler
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Strategia creativa in publicitate prezinta etapele elaborarii unei reclame, de la culegerea informatiilor, stabilirea publicului-tinta si evaluarea concurentei pina la alegerea strategiilor si canalelor mediatice. Pe linga notiuni teoretice...
-
De la publicitate la consumator
De: Max Sutherland, Alice K. Sylvester
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
Conform statisticilor, petrecem un an si jumatate din viata urmarind reclame. Ce anume atrage atentia consumatorului? Cum puteti crea o reclama de succes? Pornind de la exemple practice – reclame celebre, campanii de succes in media –, De la...
-
Ghidul Complet Al Marketingului Direct si Interactiv
De: Merlin Stone, Alison Bond, Elisabeth Blake
Editura: All, An aparitie: 2000
Ghidul complet al marketingului direct si interactiv este un manual esential pentru orice persoana care vrea sa se asigure ca activitatea sa de marketing direct functioneaza. O parte a marketingului direct nu este denumita inutil junk mail...
-
Geniu in marketing
De: Peter Fisk
Editura: Meteor Press, An aparitie: 2008
Volumul surprinde provocarile si posibilitatile pe care le are marketingul in ziua de azi, aratandu-va cum sa le insuflati afacerilor dumneavoastra geniul marketingului pentru a obtine rezultate extraordinare. Geniul in marketing rezida in...
-
Marketing de gherila pentru afaceri la domiciliu
De: Jay Conrad Levinson & Seth Godin
Editura: BusinessTech, An aparitie: 1995
-
Cum sa scrii reclame de succes
De: Dominic Gettins
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Invata regulile nescrise ale copywritingului Traim in aglomeratie. Traim intr-o aglomeratie de mesaje publicitare. Cu o ironie amara, Mark Hughes observa in cartea sa despre buzz-marketing ca oamenii dorm mai putin, muncesc mai mult si se simt...
-
Secretele persuasiunii. Cum sa vinzi orice oricui
De: Roger Dawson
Editura: Polirom, An aparitie: 2006
Traducere de Valentin Cirdei. Ce anume ii motiveaza pe cumparatori? Cum pot fi ei convinsi sa aleaga un produs si, mai ales, sa-l achizitioneze? Cum poate fi incheiata o afacere profitabila chiar si cu cei mai pretentiosi clienti? Cartea...
-
Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea si...
De: Hamish Pringle, Peter Field
Editura: Polirom, An aparitie: 2011
Daca un produs are un ciclu de viata predictibil si, inevitabil, este inlocuit la un moment dat de altul, o marca poate supravietui mult timp, cu conditia sa dispuna de resursele necesare pentru a se reinventa permanent. Pe baza unor exemple celebre...
-
VACA MOV - Transforma-ti afacerea prin idei remarcabile
De: Seth Godin
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2007
Intr-o perioada in care suntem martorii unor schimbari economice desfasurate cu foarte mare rapiditate, se pare ca vechea abordare de business nu mai functioneaza. Cei patru "P" (produs, pret, promovare, plasament) care au reprezentat...
-
Cartea rosie a vanzarilor - Cum sa vinzi bine oricand - 2...
De: Jeffrey Gitomer
Editura: Niculescu, An aparitie: 2007
-
Mintea si inima negociatorului. Manual complet de negociere
De: Leigh Thompson
Editura: Meteor Press, An aparitie: 2006
Mintea si inima negociatorului este o lucrare destinata managerilor, directorilor de firme si liderilor, tuturor celor care negociaza cu scopul de a-si atinge obiectivele. Volumul le ofera managerilor solutii la multe dintre problemele dificile pe...