Economie » Marketing / Publicitate
-
Pozitionarea, Lupta pentru un loc in mintea ta
De: Al Ries, Jack Trout
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2004
Un concept care a schimbat modul in care facem marketing si advertising "Una dintre cele mai importante carti din domeniul comunicarii pe care le-am citit vreodata. O recomand cu toata convingerea." - SPENCER JOHNSON, autor al cartii...
-
2239 de secrete testate pentru un marketing direct de...
De: Denny Hatch, Don Jackson
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2007
Orice disciplina de la neurochirurgie pana la fabricarea de automobile sau marketing - se bazeaza pe munca celor de dinainte. Le studiem testele, profitam de pe urma succeselor obtinute de ei si invatam din esecurile lor. Pe scurt, toate...
-
Marketing international. Provocari si tendinte la...
De: Victor Danciu
Editura: Editura Economica, An aparitie: 2009
Sistemul marketingului international reprezinta o abordaremoderna, subsumata necesitatii imbunatatirii eficacitatiiintregului marketing destinat pietelor internationale. Mediulinternational face obiectul a doua capitole in care sunt...
-
Marketing 3.0 - De la produs la consumator si la spiritul...
De: Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Philip Kotler
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
In ultimii saizeci de ani, marketingul a trecut de la a fi centrat pe produse (marketing 1.0) la axarea pe consumatori (marketing 2.0). Iar acum marketingul se transforma din nou, raspunzand noii dinamici din mediul social. Companiile isi extind aria...
-
Esentialul despre promotii
De: Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
Cele 10 tehnici de baza si cum sa le folosim Aceasta este prima carte despre promotii in limba romana si reprezinta o lectura obligatorie pentru toti cei implicati in domeniul marketing-ului si vanzarilor, fie ca sunt incepatori sau veterani...
-
Orice reclamatie este un cadou
De: Claus Moller, Janelle Barlow
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Cum sa recastigam loialitatea clientilor cand lucrurile nu merg bine In Orice reclamatie este un cadou gasim multe exemple din viata de zi cu zi care ne arata cum sa interpretam si cum sa primim reclamatiile sau reprosurile pentru a le face sa...
-
Diferentiaza-te sau mori. Cum sa supravietuiesti in epoca...
De: Jack Trout
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
In zilele noastre, consumatorii se confrunta cu un amalgam de optiuni. In acest mediu, atributele distincte ale produselor fie sunt rapid copiate de catre concurenta, fie sunt percepute de consumatori ca fiind lipsite de importanta, fie si...
-
Reguli pentru revolutionari
De: Guy Kawasaki
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
Bogata in informatii din interiorul unor companii inovatoare de top, precum Amazon.com, Dell, Hallmark sau Gillette si plina de experiente personale din domeniul afacerilor, lucrarea REGULI PENTRU REVOLUTIONARI iti va da puterea sa iti transformi...
-
Succesul in vanzarea cu amanuntul - RETAIL SUCCESS
De: George Whalin
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
Cum sa-ti maresti vanzarile si profiturile si cum sa-ti uimesti clientii pe cea mai competitiva piata din toate timpurile In lucrarea Succesul in vanzarea cu amanuntul!, George Whalin, o autoritate in Statele Unite in domeniul vanzarilor retail...
-
Buzzmarketing
De: Mark Hughes
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2008
Companiile americane cheltuiesc pe marketing mai multi bani (235 de miliarde de dolari pe an) dect ntreg PIB-ul Mexicului. Si totusi, consumatorii acorda mereu mai putina atentie publicitatii. Saizeci si trei la suta din noi deja ocolim reclamele...
-
Clienti pe viata
De: Carl Sewell, Paul B. Brown
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Cum sa transformi acel cumparator ocazional intr-un client pe viata. Clienti pe viata este editia complet revizuita si actualizata a lucrarii clasice scrisa de Carl Sewell despre serviciile oferite clientilor, cu cinci capitole noi. Apeland...
-
BrandSimple. Cum reusesc cele mai bune branduri prin...
De: Allen Adamson
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Brandurile au fost si ele afectate de schimbarile culturale, sociale si geopolitice din ultimii ani. in plus, numarul lor e acum imens. Iar pe langa ele s-a inmultit si numarul firmelor de branding, numarul consultantilor, al strategilor...
-
Client o data, client mereu
De: Chris Daffy
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Cum sa oferi servicii care iti fidelizeaza clientii "Client o data, client mereu" este bestsellerul unui specialist in domeniul serviciilor pentru clienti. Cartea ofera idei si sfaturi usor de inteles si de aplicat, bazate pe...
-
English for marketing Students
De: Monica Marin, Iulia Rascanu, Raluca Serban
Editura: Uranus, An aparitie: 2006
English for marketing students Engleza pentru studentii la marketing Autori : Monica Marin - Licentiata a facultatii de Limbi si Literaturi Straine , Universitatea Bucuresti din anul 1995. Din 1996, master in lingvistica aplicata la aceeasi...
-
Kotler despre marketing. Cum sa cream, cum sa castigam si...
De: Philip Kotler
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2003
“Kotler despre marketing” ne ofera un esential, mult asteptat ghid de marketing pentru manageri, proaspat scris pe baza conferintelor de mare success ale autorului, sustinute in toata lumea, despre marketingul noului mileniu...