Economie » Marketing / Publicitate
-
Salturi creative. 10 lectii de advertising eficient...
De: Michael Newman
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
SALTURI CREATIVE este o introspectie de prima mana in creatiile uneia dintre cele mai mari agentii din lume: Saatchi & Saatchi; cartea prezinta strategiile, gandirea creativa si povestile din spatele catorva dintre cele mai de succes...
-
Cele 22 de legi imuabile ale brandingului
De: Al Ries, Laura Ries
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
Cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala Cele 22 de legi imuabile ale brandingului este o carte excelenta despre branduri si branding. Profilurile facute unor companii de prim rang si o acuta analiza...
-
Hei, Whipple, incearca asta!
De: Luke Sullivan
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
„Cea mai plina de informatii si mai placuta carte despre viata, asa cum este ea in departamentul de creatie al unei agentii de advertising. Chiar si un account va putea sa creeze reclame de exceptie dupa ce o va citi.“ - TIM...
-
Esentialul despre promotii
De: Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
Cele 10 tehnici de baza si cum sa le folosim Aceasta este prima carte despre promotii in limba romana si reprezinta o lectura obligatorie pentru toti cei implicati in domeniul marketing-ului si vanzarilor, fie ca sunt incepatori sau veterani...
-
Diferentiaza-te sau mori. Cum sa supravietuiesti in epoca...
De: Jack Trout
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
In zilele noastre, consumatorii se confrunta cu un amalgam de optiuni. In acest mediu, atributele distincte ale produselor fie sunt rapid copiate de catre concurenta, fie sunt percepute de consumatori ca fiind lipsite de importanta, fie si...
-
Conform lui Kotler - Cea mai importanta autoritate in...
De: Philip Kotler
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
Cartea “Conform lui Kotler” aduce in prim plan gandirea revolutionara a unuia dintre cei mai apreciati experti pe probleme de marketing din lume, Philip Kotler. Lucrarea extrage esenta intelepciunii si a anilor de experienta in...
-
Adevar, minciuna si advertising - Arta Account Planningului
De: Jon Steel
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
"Adevar, minciuna si advertising nu este numai o carte extraordinara despre account planning, este, in acelasi timp, o carte extraordinara despre advertising." - JANE NEWMANN, STRATEGIC PLANNING DIRECTOR, MERKLEY, NEWMANN...
-
Inovatie in advertising
De: Jim Aitchison
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
Cum sa creezi cele mai bune print-ad-uri pentru brandurile secolului XXI Retiparita de 10 ori in patru ani, iar acum aparuta intr-o varianta revizuita si imbunatatita, aceasta carte clasica este si astazi un ghid definitoriu, care te...
-
Succesul in vanzarea cu amanuntul - RETAIL SUCCESS
De: George Whalin
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
Cum sa-ti maresti vanzarile si profiturile si cum sa-ti uimesti clientii pe cea mai competitiva piata din toate timpurile In lucrarea Succesul in vanzarea cu amanuntul!, George Whalin, o autoritate in Statele Unite in domeniul vanzarilor retail...
-
Strategia portofoliului de brand
De: David A. Aaker
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
Cum sa creezi relevanta, diferentiere, energie, parghii comerciale si claritate Strategia portofoliului de brand scrisa de David A. Aaker, autoritatea incontestabila in branding a Statelor Unite, este prima lucrare care defineste in mod explicit...
-
Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului
De: Al Ries, Laura Ries
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
Lucrarea Cele 11 legi imuabile ale Internet brandingului dezvaluie strategiile revolutionare care creeaza un branding de succes prin Internet, concentrandu-se pe urmatoarele elemente: Cum iti transformi compania, produsul sau serviciul...
-
Sun Tzu - Strategii de marketing
De: Gerald A. Michaelson, Steven A. Michaelson
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2007
12 principii esentiale pentru castigarea bataliei de atragere a clientilor Ce ii poate invata un geniu militar din China antica pe oamenii de afaceri despre castigarea razboiului de marketing? In lucrarea Sun Tzu: strategii de marketing...
-
Chemarea mall-ului - Geografia shopping-ului
De: Paco Underhill
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2007
In lucrarea CHEMAREA MALL-ULUI, Paco Underhill, recunoscut ca fiind unul dintre cei mai competenti specialisti in marketing din Statele Unite, face o caracterizare inteligenta, ironica, amuzanta si corecta a mall-ului, vazut ca un simbol al...
-
Marketingul adresat femeilor
De: Marti Barletta
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2007
Cum sa obtii o cota ridicata din cea mai mare piata la nivel mondial Femeile nu reprezinta o nisa. Insumand 51% din totalul populatiei, ele constituie majoritatea. Mai mult, puterea lor de cumparare depaseste cu mult reprezentarea lor in...
-
Cum sa vinzi marilor companii
De: Jill Konrath
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2007
Indiferent ca esti specialist in domeniul vanzarilor sau ca manageriezi deja propria firma si esti mereu in cautare de clienti, intotdeauna vei avea nevoie de acele solutii magice care sa te impinga inainte. Este momentul sa treci de la...