Economie » Marketing / Publicitate
-
Profesionist in vanzari. Editia a III-a
De: Nido R. Qubein
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2010
O cariera in vanzari poate fi calea spre o viata imbelsugata sau drumul spinos catre o viata plina de frustrari. Depinde doar de dumneavoastra! Rezultatul nu are nimic de-a face cu norocul. Dar tine in intregime de felul in care ganditi si va...
-
Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea si...
De: Hamish Pringle, Peter Field
Editura: Polirom, An aparitie: 2011
Daca un produs are un ciclu de viata predictibil si, inevitabil, este inlocuit la un moment dat de altul, o marca poate supravietui mult timp, cu conditia sa dispuna de resursele necesare pentru a se reinventa permanent. Pe baza unor exemple celebre...
-
25 de miscari inspirate + 5 bonusuri pe care trebuie sa le...
De: Stephan Schiffman
Editura: BusinessTech, An aparitie: 2011
Invata sa vinzi cu ajutorul celor mai bune carti in domeniu! Acum te poti alatura milioanelor de vanzatori care au urmat sfaturile lui Stephan Schiffman si au vazut cum rezultatele lor in vanzari decoleaza ca o racheta. Schiffman iti...
-
25 de miscari neinspirate + 5 bonusuri pe care trebuie sa le...
De: Stephan Schiffman
Editura: BusinessTech, An aparitie: 2011
In aceasta editie completata si actualizata, expertul in vanzari Stephan Schiffman identifica principalele actiuni ce prezinta o mare probabilitate de a strica o vanzare si le spune vanzatorilor ce sa nu faca. Intre altele, el recomanda...
-
Intrebarea suprema
De: Fred Reichheld
Editura: , An aparitie: 2011
Cercetarile recente arata clar ca profiturile substantiale din vanzari se fac atunci cand cumparatorii sunt multumiti.Ei te recomanda cu caldura si altora si,culmea,se dovedeste ca sunt mult mai convingatori decat toate campaniile tale de marketing...
-
Noul branding: cum sa construiesti capitalul unei marci
De: Claudia Fisher-Buttinger, Christine Vallaster
Editura: Polirom, An aparitie: 2011
Destinat practicienilor din domeniul publicitatii si al marketingului, volumul propune un nou tip de branding, ce integreaza mai multe modele si strategii, deplasind accentul de pe produs si caracteristicile acestuia pe companie si principiile ei...