Economie » Marketing / Publicitate
-
Cum sa ajungi supervedeta de vanzari 21 de metode...
De: Brian Tracy
Editura: Meteor Press, An aparitie: 2008
21 din cele mai importante principii pentru succesul vanzarilor. Brian Tracy ne impartaseste 21 din cele mai importante principii pentru succesul vanzarilor, pe care le-a descoperit in timp ce a instruit peste 500 000 de profesionisti de...
-
Marketingul in era digitala
De: Philip Kotler , Dipak C. Jain , Suvit Maesincee
Editura: Meteor Press, An aparitie: 2009
"De peste trei decenii, Philip Kotler este, pentru absolventii de studii economice din lumea intreaga, autoritatea suprema in domeniul marketingului." - Howard Rothman, Amazon.com Internetul, globalizarea si hiperconcurenta influenteaza...
-
As in vanzari Tactici de negociere
De: Philippe Korda
Editura: Meteor Press, An aparitie: 2008
Acest volum este consacrat in totalitate tehnicilor de vanzare, avand drept tinte prioritare pretul si marja de profit. Autorul propune metode cu aplicabilitate imediata pentru pregatirea unei strategii de negociere, pentru stapanirea tacticilor...
-
Prezentari de mare succes Ce stiu, ce spun si ce fac cei mai...
De: Richard Hall
Editura: Meteor Press, An aparitie: 2008
Cei mai multi dintre noi incercam sa evitam prezentarile, iar atunci cand suntem nevoiti sa le sustinem, ni se par ,,eforturi de supravietuire". Oricat am incerca sa le evitam sau pur si simplu sa le terminam mai repede, ele constituie o realitate...
-
Mari succese ale unor branduri renumite
De: Matt Haig
Editura: Meteor Press, An aparitie: 2010
Succesul de brand = Succesul afacerii Ecuatia este destul de simpla in aparenta, dar identificarea calitatilor de invingator nu-i deloc usoara. Pentru a-si atinge obiectivul, Matt Haig apeleaza la o serie de criterii din care fac parte succesul...
-
Small talk. Tehnici de negociere
De: Susane Watzke-Otte
Editura: All, An aparitie: 2000
Va aflati des in situatii in care trebuie sa comunicati fara retinere - fie ca este vorba de superiori, colegi, parteneri de afaceri ori persoane din sfera privata? Vreti ca in orice situatie sa creati cea mai buna impresie?Aceasta carte va ofera...
-
Cartea rosie a vanzarilor (vol. 1). Cartea rosie a...
De: Jeffrey Gitomer
Editura: Niculescu, An aparitie: 2006
IMPORTANT: AMBELE VOLUME SE VAND DOAR IMPREUNA, LA PRETUL AFISAT!Cartea rosie a vanzarilor. Cum sa vinzi bine oricand12,5 principii pentru a creste vanzarile (vol. 1)SFATURI... SI JUMATATE!"Sunteti agent de vanzari si stati prost cu timpul? Atat de...
-
Publicitatea eficienta. Notiuni fundamentale
De: A.D. Farbey
Editura: Niculescu, An aparitie: 2005
Instrument absolut indispensabil pentru orice firma aflata in cautarea succesului, publicitatea isi afla in lucrare o sursa de inspiratie pentru noii pionieri ai domeniului, lasand de o parte teoriile existente si urmarind sa-i inarmeze cu multa...
-
Marketing pentru profit. Notiuni fundamentale
De: Patrick Forsyth
Editura: Niculescu, An aparitie: 2005
O adevarata demistificare a marketingului, cartea defineste domeniul, propunand o gama larga de posibilitati de cariera existente in cadrul sau (abordarea domeniului, modalitatea generala de lucru, evolutia intr-o asemenea cariera, atingerea unui...
-
Cele 10 secrete ale negociatorului eficient
De: Guy Cabana, Sylvie Massariol
Editura: Niculescu, An aparitie: 2005
NEGOCIEREA, O PROBLEMA DE RELATIE INTERUMANA!Apel zilnic la capacitatea fiecaruia dintre noi de a ne apara aspiratiile si valorile, de a recepta punctele de vedere ale celor din anturajul nostru si de a descoperi o cale de intelegere mutual...
-
Cum sa invingi obiectiile clientilor
De: Aguilar Michael
Editura: CH Beck, An aparitie: 2010
Este prea scump! Nu ma intereseaza! Sunt foarte satisfacut de furnizorul meu actual!...Cum sa contracarati obiectiile clientilor dvs.?Aceasta noua editie, in intregime actualizata si imbogatita cu noi obiectii, va pune la dispozitie cele mai bune...
-
Marketingul serviciilor
De: Harry Beckwith
Editura: , An aparitie: 2010
Harry Beckwith scrie o carte intreaga, punctata de numeroase studii de caz, pentru a convinge marketerii ca ceea ce doresc cel mai mult clientii din ziua de astazi nu sunt produse sau servicii mai bune, ci relatii mai bune. Chiar companiile care se...
-
Cele 22 de legi imuabile ale marketingului
De: Al Ries, Jack Trout
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 1990
"Cele 22 de legi imuabile ale marketingului este o carte atat de buna, incat sper din toata inima ca n-o va citi si concurenta" - BURT SUGARMAN, DIRECTOR EXECUTIV, GIANT GROUP LTD. Este de ajuns sa rasfoiesti aceasta carte pentru...
-
Reguli pentru revolutionari
De: Guy Kawasaki
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
Bogata in informatii din interiorul unor companii inovatoare de top, precum Amazon.com, Dell, Hallmark sau Gillette si plina de experiente personale din domeniul afacerilor, lucrarea REGULI PENTRU REVOLUTIONARI iti va da puterea sa iti transformi...
-
Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului
De: Al Ries, Laura Ries
Editura: BrandBuilders, An aparitie: 2006
"Sfarsitul erei dominatiei advertisingului a sosit. Astazi, marile branduri se construiesc cu ajutorul relatiilor publice.” - RICHARD W. EDELMAN, DIRECTOR EXECUTIV EDELMAN PR WORLDWIDE Prin analiza profunda a unor campanii de PR...