Economie » Marketing / Publicitate
-
Prezentarea in business
De: Angela Hatton
Editura: All, An aparitie: 2000
Primele impresii conteaza. Fa o impresie buna! Clientii – si managerii principali – au perioade de concentrare a atentiei mai mici si cerinte mai mari decat oricand, iar dumneavoastra trebuie sa fiti mai degraba exceptional decat doar...
-
Marketingul local
De: Brigitte Arivis
Editura: All, An aparitie: 2000
Doriti sa cresteti notorietatea produselor sau prestarilor dumneavoastra de servicii in regiunea dumneavoastra si sa realizati o fidelizare durabila a clientelei? Aceasta carte va introduce in “filozofia” activitatilor de marketing la nivel...
-
Tehnici de a vinde - Editia: a II-a
De: Dale Carnegie Associates, Inc., J. Oliver Crom & Michael Crom
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2008
Continuand munca celui mai faimos scriitor si formator motivational, Dale Carnegie, firma de training Dale Carnegie & Associates este astazi una dintre cele mai importante din intreaga lume. Cursurile tinute aici au devenit o importanta etapa...
-
Cum am devenit expert in vanzari - Editia a II-a
De: Frank Bettger
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2008
Parcurgeti pasii de la esec la succes! Cum am devenit expert in vanzari este cea mai utila si mai instructiva carte despre vanzari. Lectura ei iti va dezvalui pasii pe care autorul i-a parcurs de la un novice pana la unul dintre cei mai de succes...
-
Comertul intraeuropean. O noua perspectiva asupra comertului...
De: Adriana Giurgiu
Editura: Editura Economica, An aparitie: 2008
-
Secretele intalnirii de vanzare
De: Roussel Alain Guy
Editura: CH Beck, An aparitie: 2009
Unii agenti de vanzari, prea increzatori in darurile lor innascute, esueaza, avand impresia ca pot renunta la aplicarea regulilor imperative ale comunicarii si negocierii.Altii, inspirandu-se din sfaturile acestei carti, vor dobandi - sau isi vor...
-
Guerilla Marketing Research
De: Kaden Robert J.
Editura: CH Beck, An aparitie: 2008
Guerilla Marketing Research este un ghid practic destinat cercetatorilor neprofesionisti privind modalitatea de a conduce o cercetare de marketing profesionista pe baza careia se poate directiona cresterea unei firme.In loc sa apelati la...
-
Cum sa iti gasesti clienti
De: Carton Francine
Editura: CH Beck, An aparitie: 2008
V-ati decis sa lucrati pe cont propriu sau va ganditi s-o faceti in curand. Bravo! Dar va loviti de problema numarul unu a tuturor freelancerilor : gasirea clientilor. Cateva apeluri telefonice, doua sau trei vizite amicale si scrisori frumoase de...
-
Studiile de piata
De: Dayan Armand , Bouquerel Fernand
Editura: CH Beck, An aparitie: 2008
Lucrarea "Studiile de piata" ofera o descriere si o explicare a tuturor tehnicilor utilizate în studiile de piata, analizând, de o maniera clara si ordonata, nevoile, motivarile, atitudinile si comportamentele noilor cumparatori.
-
Raspunsul lor... Da!
De: Roger Fisher, William Ury, Bruce Patton
Editura: Amaltea, An aparitie: 2000
Conflictul reprezinta o industrie in crestere. De aceea, in fiecare zi se negociaza cate ceva. Negociem chiar si atunci cand nu ne dam seama de asta si tot mai multe ocazii necesita implicarea intr-un astfel de proces. Toti oamenii vor sa participe...
-
Stiinta influentarii
De: Kevin Hogan
Editura: Amaltea, An aparitie: 2000
Influentarea era candva o arta. Acum, datorita lui Kevin Hogan, a devenit o stiinta. Autorul este un expert recunoscut in domeniul persuasiunii, iar aceasta carte este Graalul influentarii in noul mileniu. Vreti ca interlocutorul sa va raspunda...
-
Fa-I sa cumpere!
De: Harry Washburn, Kim Wallace
Editura: Amaltea, An aparitie: 2000
Harry Washburn si Kim Wallace, pionieri ai noii stiinte de vanzare ThoughtScanTM, revolutioneaza lumea vanzarilor cu o strategie uimitoare si puternica de a furniza produse, servicii si idei. Bazandu-se pe mai mult de douazeci de ani de studii si...
-
Speranta nu e o strategie
De: Rick Page
Editura: Amaltea, An aparitie: 2000
Rick Page, fondatorul companiei The Complex Sale, cea care furnizeaza servicii de consultanta si instruire in domeniul vanzarilor in intreaga lume, aduce in prim plan ideea potrivit careia nu ofertele vand, ci oamenii. Oamenii de vanzari de astazi...
-
Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea...
De: Yan Claeyssen, Anthony Deydier, Yves Riquet
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Marketingul direct si-a largit in ultimii ani cimpul de actiune apelind, pe linga canalele mediatice clasice, si la noile tehnologii. Din dorinta de a-si gestiona mai bine relatiile cu clientii si a-si creste vinzarile, tot mai multe firme recurg...
-
Marketingul prin e-mail
De: Yan Claeyssen
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Un volum util specialistilor in marketing si responsabililor de vinzari, precum si tuturor celor care doresc sa afle cum se poate construi o strategie de e-marketing eficienta. Instrument de prospectare, fidelizare si informare, marketingul prin...