Economie » Marketing / Publicitate
-
Strategia creativa in publicitate
De: Bonnie L. Drewniany, A. Jerome Jewler
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Strategia creativa in publicitate prezinta etapele elaborarii unei reclame, de la culegerea informatiilor, stabilirea publicului-tinta si evaluarea concurentei pina la alegerea strategiilor si canalelor mediatice. Pe linga notiuni teoretice...
-
Practica merchandisingului. Spatiul de vinzari. Oferta de...
De: Dominique Mouton, Gauderique Paris
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Merchandisingul este un domeniu extrem de important astazi, cind spatiul de vinzare a devenit si spatiu pentru promovarea marcilor si a produselor. Volumul propune metode si solutii practice pentru organizarea de la A la Z a unui punct de vinzare sau...
-
Revolutia in marketing. O abordare radicala pentru o afacere...
De: Paul R. Gamble, Alan Tapp, Anthony Marsella, Merlin Stone
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Cresterea si diversificarea ofertei, mai ales in domeniul serviciilor, schimbarile in structura demografica, precum si aparitia unui nou tip de clientela, mai exigenta, obliga companiile sa gaseasca noi modalitati de a atrage clientii si a-i...
-
Cum sa cistigi noi clienti. Prospectarea comerciala...
De: Frederic Vendeuvre, Philippe Beaupre
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
De cele mai multe ori, prospectarea este perceputa ca un exercitiu dificil sau chiar demotivant, din cauza dirijarii ei defectuoase de catre manageri si directorii comerciali ori a pregatirii insuficiente a agentilor. Intreprinderile de succes...
-
De la publicitate la consumator
De: Max Sutherland, Alice K. Sylvester
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
Conform statisticilor, petrecem un an si jumatate din viata urmarind reclame. Ce anume atrage atentia consumatorului? Cum puteti crea o reclama de succes? Pornind de la exemple practice – reclame celebre, campanii de succes in media –, De la...
-
Vinzatorul de elita. Tehnici si strategii de succes
De: Michael Aguilar
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
Specialistii in domeniul vinzarilor va impartasesc secretele succesului lor. Daca sinteti agenti sau directori de vinzari, consultanti in domeniul asigurarilor, responsabili de marketing sau intreprinzatori privati si doriti sa va sporiti cifra de...
-
Cum sa vinzi clientilor dificili. Secretele persuasiunii
De: Nicolas Caron
Editura: Polirom, An aparitie: 2008
Legea dura a concurentei nu ocoleste nici un agent comercial. Concurenta are intotdeauna produse similare la un pret mai mic, iar clientii sint din ce in ce mai informati, mai exigenti si mai selectivi. Cum ii convingeti ca oferta dumneavoastra...
-
Client o data, client mereu
De: Chris Daffy
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Cum sa oferi servicii care iti fidelizeaza clientii "Client o data, client mereu" este bestsellerul unui specialist in domeniul serviciilor pentru clienti. Cartea ofera idei si sfaturi usor de inteles si de aplicat, bazate pe...
-
Cum sa scrii reclame de succes
De: Dominic Gettins
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Invata regulile nescrise ale copywritingului Traim in aglomeratie. Traim intr-o aglomeratie de mesaje publicitare. Cu o ironie amara, Mark Hughes observa in cartea sa despre buzz-marketing ca oamenii dorm mai putin, muncesc mai mult si se simt...
-
Branduri senzoriale
De: Martin Lindstrom
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Construiti branduri puternice folosind toate cele 5 simturi Avand la baza cel mai amplu studiu efectuat vreodata in ceea ce priveste felul in care cele cinci simturi afecteaza crearea brandurilor, Branduri senzoriale expune programul...
-
Traversarea abisului
De: Geoffrey A. Moore
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Traversarea abisului este cel mai bine vandut ghid ce ofera un plan nou de joc in marketingul industriilor high-tech. Traversarea abisului a devenit o carte sfanta cu privire la promovarea produselor de ultima tehnologie pe piete din ce in ce...
-
Clienti pe viata
De: Carl Sewell, Paul B. Brown
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Cum sa transformi acel cumparator ocazional intr-un client pe viata. Clienti pe viata este editia complet revizuita si actualizata a lucrarii clasice scrisa de Carl Sewell despre serviciile oferite clientilor, cu cinci capitole noi. Apeland...
-
Sfarsitul advertisingului asa cum il stim
De: Sergio Zyman, Armin Brott
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2008
Felul in care companiile fac afaceri in ziua de azi nu numai ca nu imbunatateste situatia actuala, ci chiar o inrautateste. In cazul advertisingului am putea spune ca lucrurile stau mult mai rau. In aceasta carte veti afla cum a murit...
-
Marketingul Motivational
De: Robert Imbriale
Editura: Amsta Publishing, An aparitie: 2008
Cartea Marketingul Motivational dezvaluie o modalitate noua si puternica de a-i convinge pe oameni sa cumpere. O face in termeni simpli pe care oricine ii poate intelege. Autorul cartii, Robert Imbriale, este un expert in marketingul pe internet...
-
Viata mea in publicitate. Publicitate stiintifica
De: Claude Hopkins
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2007
Marketing de piata. Sampling pe baza de cupoane. Cercetare asupra sloganelor. Toate acestea sunt practici standard in publicitatea de astazi. Toate au fost inventate de Claude Hopkins. Acest volum contine cele doua carti de referinta...