Economie » Marketing / Publicitate
-
Secretele persuasiunii. Cum sa vinzi orice oricui
De: Roger Dawson
Editura: Polirom, An aparitie: 2006
Traducere de Valentin Cirdei. Ce anume ii motiveaza pe cumparatori? Cum pot fi ei convinsi sa aleaga un produs si, mai ales, sa-l achizitioneze? Cum poate fi incheiata o afacere profitabila chiar si cu cei mai pretentiosi clienti? Cartea...
-
Strategii publicitare. De la studiul de marketing la...
De: Luc Marcenac, Alain Milon, Serge-Henri Saint-Michel
Editura: Polirom, An aparitie: 2006
Traducere de Elisabeta Gheorghe. Volumul ofera solutii pentru majoritatea problemelor cu care se confrunta agentiile de publicitate si clientii lor: cum pot fi intelese si aplicate strategiile de marketing ale intreprinderii, cum pot fi...
-
Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu...
De: Stefan Prutianu, Bogdan Anastasiei, Tudor Jijie
Editura: Polirom, An aparitie: 2005
Cercetarea de marketing nu este o stiinta exacta, dar nici un fel de firma, fie ea de stat sau privata, nu poate exista fara un departament de marketing viabil. Fara a se pretinde infailibila, cercetarea de marketing reduce considerabil riscul...
-
Inteligenta Marketing Plus (Editia a II-a)
De: Corneliu Munteanu, Cezar Caluschi, Stefan Prutianu
Editura: Polirom, An aparitie: 2004
„Ciclul de viata al produselor ajunge in puncte de inflexiune, pietele se segmenteaza, comportamentul consumatorului se schimba, canalele media devin mult mai agresive, concurenta duce la scaderea costurilor. Bataliile pentru cistigarea...
-
Antrenamentul abilitatilor de comunicare
De: Stefan Prutianu
Editura: Polirom, An aparitie: 2004
Autor a doua best-selleruri – „Manual de comunicare si negociere in afaceri” si „Inteligenta marketing plus” –, Stefan Prutianu propune acum o carte extrem de necesara specialistilor din domeniul vinzarilor...
-
Arta de a comunica si de a convinge
De: Gisele Commarmond, Alain Exiga
Editura: Polirom, An aparitie: 2003
Traducere de Beatrice Stanciu. O prezentare in Power Point nu este suficienta pentru a va comunica ideile de afaceri. Pe linga informarea, sensibilizarea si interesarea interlocutorilor, mai e nevoie sa-i si convingeti de eficienta obiectivului...
-
Cum sa comunici ca sa cistigi
De: Richard Denny
Editura: Polirom, An aparitie: 2003
Traducere de Natima Mindrila. Indiferent de domeniile de interes, traim intr o lume in care insusirea comunicarii este esentiala. Cartea de fata va ajuta sa va imbunatatiti capacitatile de comunicare. „Cea mai buna carte despre vinzari scrisa...
-
Marketing modern. Concepte, tehnici, strategii
De: Elena Niculescu
Editura: Polirom, An aparitie: 2000
Autorii urmaresc prezentarea celor mai moderne abordari teoretice, a tendintelor actuale legate de procesul decizional de marketing si de programul de marketing, strategii de actiune, viitorul marketingului si al specialistului de...
-
Inteligenta marketing plus
De: Corneliu Munteanu, Cezar Caluschi, Stefan Prutianu
Editura: Polirom, An aparitie: 1998
Volumul, scris de trei specialisti recunoscuti in probleme de marketing si management, abordeaza principalele aspecte ale domeniului (Concepte si notiuni de baza, Politica de produs, Politica de pret, Comportamentul consumatorului, Sondajul de...
-
Gradina Vanzarilor. Patru pasi simpli pentru succesul in...
De: Alan Vengel, Greg Wright
Editura: BusinessTech, An aparitie: 2006
Gradina Vanzarilor ofera concepte clare pentru intelegerea procesului de vanzare si instrumente de motivatie precise pentru ca orice persoana sa-si poata perfectiona abilitatile si sa-si mentina cariera pe o curba pozitiva de crestere. Indiferent...
-
Cum sa vinzi orice oricui
De: Joe Girard
Editura: BusinessTech, An aparitie: 2004
Joe Girard este "Cel mai grozav vanzator din lume", iar cartea lui iti arata cu precizie cum poti adapta tehnicile de vanzare care l-au dus in varful ierarhiei profesiei sale. El iti...
-
Psihologia Persuasiunii
De: Robert B. Cialdini
Editura: BusinessTech, An aparitie: 2004
Totul despre influentare. Amplifica-ti puterea de convingere si invata sa te aperi de manipulare Psihologia Persuasiunii si-a capatat locul de cea mai importanta carte publicata vreodata despre acest subiect datorita valorii practice a informatiilor...
-
Cartea Despre Vanzari
De: Tom Hopkins
Editura: BusinessTech, An aparitie: 2000
Prospectarea, Contactele, Calificarea, Obiectiile si Finalizarea Vanzarii. Acestea sunt etapele vanzarii tratate pana la cel mai mic detaliu in acest manual al profesionistului in vanzari. Daca sunteti hotarat sa renuntati la...
-
Abilitati de comunicare
De: Allan Pease, Barbara Pease
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2007
Toti ii admiram pe cei care par sa aiba o abilitate innascuta de a intra intr-o situatie sociala nefamiliara si de a-i angrena pe ceilalti in conversatie. Acesti oameni au ceea ce este considerata deseori „charisma“. In timp ce unii se intreaba...
-
Profesionist în vânzari
De: Nido R. Qubein
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2006
O cariera în vânzari poate fi calea spre o viata îmbelsugata sau drumul spinos spre o viata de frustrari. Depinde de dumneavoastra! Rezultatul nu are nimic de-a face cu norocul. Dar tine în întregime de felul în...