Economie » Marketing / Publicitate
-
Marketing direct pe intelesul tuturor
De: Drayton Bird
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2007
Scrisa in 1982, Marketing direct pe intelesul tuturor a ajuns in prezent la a cincea editie si a fost tradusa in 14 limbi. Pentru multi ani, Marketing direct pe intelesul tuturor s-a bucurat de o reputatie de neegalat, fiind cartea autoritara, iar...
-
Comertul exterior. Finantare si analiza financiar-bancara
De: Constantin Anghelache
Editura: Editura Economica, An aparitie: 2000
-
Metode de publicitate testate
De: John Caples
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2008
Iata "biblia" tehnicilor publicitare verificate, acum complet revizuita si actualizata pentru a reflecta piata competitiva din prezent! Aceasta a cincea editie a cartii pastreaza claritatea, analiza impartiala, experienta testata de-a lungul...
-
Marketingul Motivational
De: Robert Imbriale
Editura: Amsta Publishing, An aparitie: 2008
Cartea Marketingul Motivational dezvaluie o modalitate noua si puternica de a-i convinge pe oameni sa cumpere. O face in termeni simpli pe care oricine ii poate intelege. Autorul cartii, Robert Imbriale, este un expert in marketingul pe internet...
-
Don Juan sau Pavlov. Eseu despre comunicarea publicitara
De: Claude Bonnange, Thomas Chantal
Editura: Trei, An aparitie: 1999
Pentru Claude Bonnange, cofondator al agentiei de publicitate TBWA, si Chantal Thomas, cercetatoare la Centre National de la Recherche Scientifique, eforturile publicitatii de a convinge publicul sa cumpere stau undeva intre fervoarea seducatoare a...
-
Sfarsitul Marketingului
De: Sergio Zyman
Editura: Nemira, An aparitie: 2004
Marketingul nu este nici mister, nici alchimie, ci este o disciplina serioasa de afaceri, care poate si trebuie sa fie pusa in practica urmandu-se principii serioase de afaceri. Daca marketerii nu inteleg acest lucru si daca nu modifica atat...