Economie » Marketing / Publicitate
-
Cum sa vinzi gheata eschimosilor Cum sa promovezi un...
De: Jon Spoelstra
Editura: Meteor Press, An aparitie: 2008
Cum sa promovezi un produs pe care nu-l doreste nimeni. Poate ca produsul dumneavoastra nu mai este la moda. Sau poate ca n-a fost pozitionat corect. Indiferent care ar fi motivul, Cum sa vinzi gheata eschimosilor va ajuta sa recastigati terenul...
-
Decizia strategica in comertul exterior. Dezvoltare...
De: Adriana Grigorescu
Editura: Editura Economica, An aparitie: 2000
-
Fa-I sa cumpere!
De: Harry Washburn, Kim Wallace
Editura: Amaltea, An aparitie: 2000
Harry Washburn si Kim Wallace, pionieri ai noii stiinte de vanzare ThoughtScanTM, revolutioneaza lumea vanzarilor cu o strategie uimitoare si puternica de a furniza produse, servicii si idei. Bazandu-se pe mai mult de douazeci de ani de studii si...
-
Speranta Nu E O Strategie
De: Rick Page
Editura: Amaltea, An aparitie: 2000
Rick Page, fondatorul companiei The Complex Sale, cea care furnizeaza servicii de consultanta si instruire in domeniul vanzarilor in intreaga lume, aduce in prim plan ideea potrivit careia nu ofertele vand, ci oamenii. Oamenii de vanzari de astazi...
-
50 de idei puternice pentru a va pastra clientii
De: Paul R. Timm
Editura: Meteor Press, An aparitie: 2008
Cartea se adreseaza deopotriva managerilor si angajatilor, propunandu-le sa reflecteza la acele lucruri marunte care pot aduce schimbari mari. Permite o lectura rapida - nu va ia mai mult timp decat rezolvarea reclamatiei unui client-, iar daca...
-
Cum sa te vinzi - Tactica psihologica in vanzari
De: Kevin Hogan
Editura: Antet, An aparitie: 2004
'Aceasta carte acopera toata gama vanzarilor, de la strangerile de mana pana la strangerile de inima. De la limbajul hipnotic pana la cuvintele secrete. De la legile pe care le puteti aplica pana la strategiile pe care ardeti de nerabdare sa le...
-
Speranta nu e o strategie
De: Rick Page
Editura: Amaltea, An aparitie: 2000
Rick Page, fondatorul companiei The Complex Sale, cea care furnizeaza servicii de consultanta si instruire in domeniul vanzarilor in intreaga lume, aduce in prim plan ideea potrivit careia nu ofertele vand, ci oamenii. Oamenii de vanzari de astazi...
-
Regulile de aur ale marketingului direct
De: Xeuxet Laurence
Editura: CH Beck, An aparitie: 2008
Ghidul "Regulile de aur ale marketingului direct" ofera informatii practice intr-o forma condensata, sintetica si atragatoare. Usor de consultat, pune la dispozitia practicienilor si viitorilor practicieni instrumentele, din punct de vedere...
-
Cum sa ajungi supervedeta de vanzari 21 de metode...
De: Brian Tracy
Editura: Meteor Press, An aparitie: 2008
21 din cele mai importante principii pentru succesul vanzarilor. Brian Tracy ne impartaseste 21 din cele mai importante principii pentru succesul vanzarilor, pe care le-a descoperit in timp ce a instruit peste 500 000 de profesionisti de...
-
Prezentari de mare succes Ce stiu, ce spun si ce fac cei mai...
De: Richard Hall
Editura: Meteor Press, An aparitie: 2008
Cei mai multi dintre noi incercam sa evitam prezentarile, iar atunci cand suntem nevoiti sa le sustinem, ni se par ,,eforturi de supravietuire". Oricat am incerca sa le evitam sau pur si simplu sa le terminam mai repede, ele constituie o realitate...
-
Profesionist în vânzari
De: Nido R. Qubein
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2006
O cariera în vânzari poate fi calea spre o viata îmbelsugata sau drumul spinos spre o viata de frustrari. Depinde de dumneavoastra! Rezultatul nu are nimic de-a face cu norocul. Dar tine în întregime de felul în...
-
Marketing pentru profit - Notiuni fundamentale
De: Patrick Forsyth
Editura: Niculescu, An aparitie: 2005
-
Curs de vanzari - Cum sa vinzi orice oricui
De: Zig Ziglar
Editura: Curtea Veche, An aparitie: 2010
„Profesionistul de succes din domeniul vanzarilor stie ca fericirea nu inseamna placere, ci victorie, ca, daca faci ceea ce trebuie sa faci atunci cand trebuie, vei fi, in cele din urma, capabil sa faci ceea ce vrei atunci cand doresti sa o faci...