- Economie
- Editura: Editura Publica
- Afiseaza toate ...
In aceasta categorie:
Economie
-
Clever
De: Gareth Jones, Rob Goffee
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
Reguli neconventionale pentru conducerea celor mai valorosi oameni din compania ta Studiile dovedesc ca, in cadrul organizatiilor, o mana de oameni talentati creeaza valoare intr-o masura dispropotionat de mare in comparatie cu ceilalti membri...
-
Lumea e rotunda. Pericole ascunse pentru economia globala
De: David M. Smick
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Lumea e rotunda a primit in 2009 medalia de aur din partea Axiom Business Book Awards, fiind considerata cea mai buna carte despre afaceri internationale. Lumea e rotunda este o carte esentiala pentru descifrarea unei lumi in care politica...
-
Economia crizelor - Curs-fulger despre viitorul finantelor
De: Nouriel Roubini, Stephen Mihm
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Pana nu de mult, economia, cu toate ramurile ei, era doar o preocupare a specialistilor. Dar, de cativa ani incoace, lucrurile s-au schimbat si toata lumea a realizat ca economia ne priveste pe toti, politicile economice fiind in fond cele care ne...
-
The Tipping Point
De: Malcolm Gladwell
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2008
Punctul critic ofera o cale eficienta spre a ntelege tiparul invizibil pe baza caruia se lanseaza diverse comportamentele contagioase. De la lansarea tendintelor n moda la fenomenul zvonurilor, ideile, produsele, mesajele si comportamentele se...
-
In retea. De ce sharing-ul reprezinta viitorul afacerilor
De: Lisa Gansky
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
Afacerile traditionale urmeaza o formula simpla: crearea unui produs sau a unui serviciu, vanzarea acestuia si incasarea banilor. Insa in ultimii cativa ani, a prins contur un model fundamental diferit unul in care consumatorii au mai multe optiuni...
-
Buzzmarketing
De: Mark Hughes
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2008
Companiile americane cheltuiesc pe marketing mai multi bani (235 de miliarde de dolari pe an) dect ntreg PIB-ul Mexicului. Si totusi, consumatorii acorda mereu mai putina atentie publicitatii. Saizeci si trei la suta din noi deja ocolim reclamele...
-
Gata de schimbare
De: Michael Jarrett
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
De ce unele companii sunt pregatite pentru schimbare si altele nu? De ce unele reusesc sa implementeze cu succes un numar impresionant de initiative in vederea schimbarii, in timp ce altele par incapabile sa duca la bun sfarsit orice fel de...
-
Numerati
De: Stephen Baker
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
Fa cunostinta cu Numerati, ei deja te cunosc In fiecare zi, lasam urme lungi de informatii personale doar prin simplul fapt ca traim in lumea moderna. Dam click pe pagini de internet, schimbam canalele, trecem pe la punctele automate de incasare a...
-
Matsushita Leadership
De: John P. Kotter
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2000
Ce avem de nvat de la cel mai remarcabil antreprenor al secolului 20 Konosuke Matsushita (1894-1989) a fost una dintre cele mai importante surse de inspiratie ale timpului sau. Realizarile sale ca lider, autor, educator, filantrop si inovator al...
-
Puncte fierbinti
De: Lynda Gratton
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Punctele Fierbinti sunt o marca a companiilor de succes. Sunt locuri si momente in care se lucreaza in echipa, caracterizate prin inovatie, productivitate si entuziasm. Punctele Fierbinti pot fi locuri de munca, echipe, departamente, companii...
-
Funky business
De: K. Nordstrom, J. Ridderstrale
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2007
Talentul face capitalul sa danseze Funky Business se afla pe locul 16 intr-un top al celor mai bune carti de business/leadership din toate timpurile, conform unui recent sondaj Bloomsbury. Manifest al noii generatii de lideri, si nu numai...
-
Efectul de halou
De: Phil Rosenzweig
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Si alte opt iluzii economice care ii induc in eroare pe manageri Efectul de halou apare atunci cand vanzarile si profiturile unei companii sunt ridicate, iar oamenii ajung sa creada ca exista o strategie geniala, un lider vizionar, angajati capabili...
-
Orice reclamatie este un cadou
De: Claus Moller, Janelle Barlow
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Cum sa recastigam loialitatea clientilor cand lucrurile nu merg bine In Orice reclamatie este un cadou gasim multe exemple din viata de zi cu zi care ne arata cum sa interpretam si cum sa primim reclamatiile sau reprosurile pentru a le face sa...
-
Ce-ar face Google
De: Jeff Jarvis
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
"N-am scris o carte despre Google, ci despre cum s-a schimbat lumea noastra. Pentru a intelege natura acestei schimbari si sansele pe care ni le ofera nu cred ca exista o companie mai potrivita decat Google. Sper ca cei care lucreaza in...
-
Marketing 3.0 - De la produs la consumator si la spiritul...
De: Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Philip Kotler
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
In ultimii saizeci de ani, marketingul a trecut de la a fi centrat pe produse (marketing 1.0) la axarea pe consumatori (marketing 2.0). Iar acum marketingul se transforma din nou, raspunzand noii dinamici din mediul social. Companiile isi extind aria...