- Economie
- Editura: Editura Publica
- Afiseaza toate ...
In aceasta categorie:
Economie
-
Business Minds
De: Tom Brown / Stuart Crainer / Des Dearlove / Jorge N. Rodrigues
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2008
Intra n mintea celor mai mari gnditori de management Un aflux constant de idei noi redefineste modul n care managerii ar trebui sa actioneze. Ideile conteaza. Ele pot schimba organizatiile si felul n care acestea concureaza ntre ele; ideile pot...
-
REWORK
De: David Heinemeier Hansson, Jason Fried
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
Majoritatea cartilor de afaceri iti dau aceleasi sfaturi perimate: concepe un plan de afaceri, analizeaza concurenta, cauta investitori, bla-bla-bla. Daca ai nevoie de o carte de genul acela, pune-o pe asta inapoi pe raft. REWORK dezvaluie o...
-
Intoarcerea in micul regat. Steve Jobs si istoria...
De: Michael Moritz
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
Intoarcerea in micul regat este prima biografie autorizata a companiei Apple. Michael Moritz isi poarta cititorii in intimitatea copilariei lui Steve Jobs si Steve Wozniak, parcurgand impreuna cu cei doi perioada in care acestia au renuntat la...
-
Buyology. Adevaruri si minciuni despre motivele pentru...
De: Martin Lindstrom
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
Cat de multe stim despre motivele pentru care cumparam? Ce ne influenteaza cu adevarat in talmes-balmesul mesajelor din lumea actuala? In Buyology, Martin Lindstrom ne prezinta descoperirile uimitoare pe care le-a facut in timpul unui inovator studiu...
-
Cum sa livrezi fericire. Calea catre profituri, pasiune si...
De: Tony Hsieh
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
In Cum sa livrezi fericire, Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, ne impartaseste lectiile pe care le-a invatat in viata si in afaceri, de la inceputul cu administrarea unei ferme de rame si mai apoi a unei pizzerii, pana la LinkExchange, Zappos si multe...
-
Intelepciunea multimilor
De: James Surowiecki
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
In aceasta fascinanta carte, James Surowiecki, editorialist pe zona de business la The New Yorker exploreaza o idee aparent simpla: un grup numeros de oameni este mai inteligent decat o minoritate de elita, indiferent de nivelul lor de expertiza...
-
De unde vin ideile bune. Istoria naturala a inovatiei
De: Steven Johnson
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
Cu totii recunoastem o idee buna atunci cand ne iese in cale. Ecuatiile cubice, tiparnita, creionul, bateria, Google - toate acestea sunt idei marete. Insa de unde vin ele? Ce fel de medii le fac mai probabila aparitia? Ce aprinde scanteia...
-
BrandSimple. Cum reusesc cele mai bune branduri prin...
De: Allen Adamson
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Brandurile au fost si ele afectate de schimbarile culturale, sociale si geopolitice din ultimii ani. in plus, numarul lor e acum imens. Iar pe langa ele s-a inmultit si numarul firmelor de branding, numarul consultantilor, al strategilor...
-
Client o data, client mereu
De: Chris Daffy
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Cum sa oferi servicii care iti fidelizeaza clientii "Client o data, client mereu" este bestsellerul unui specialist in domeniul serviciilor pentru clienti. Cartea ofera idei si sfaturi usor de inteles si de aplicat, bazate pe...
-
Consilierul de incredere
De: David H. Maister, Charles H. Green, Robert M. Galford
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Consilierul de incredere ofera o harta inestimabila pentru toti cei care urmaresc sa dezvolte relatii cu adevarat speciale cu clientii lor. Carl Stern, director executiv, Boston Consulting Group In aceste vremuri ale vitezei, ale retelelor si...
-
Concurenta intr-o lume plata
De: Victor K. Fung, William K. Fung, Yoram (Jerry) Wind
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Cum sa construim o companie intr-o lume fara granite Intr-o lume plata, totul se schimba mai ales calitatile de care ai nevoie pentru a conduce o companie de top. Succesul nu consta doar in forta companiei in sine, mult mai important este...
-
Sfarsitul economiei iluziei
De: Liviu Voinea
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Scrisa dintr-o perspectiva heterodoxa, opusa fundamentalismului de piata, Sfarsitul economiei iluziei are doua teze principale, argumentate cu discernamant si bazate pe studii si rapoarte pertinente: natura interna a crizei din Romania anului...
-
Clienti pe viata
De: Carl Sewell, Paul B. Brown
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Cum sa transformi acel cumparator ocazional intr-un client pe viata. Clienti pe viata este editia complet revizuita si actualizata a lucrarii clasice scrisa de Carl Sewell despre serviciile oferite clientilor, cu cinci capitole noi. Apeland...
-
Noi-gandim - Inovatie de masa, nu productie de masa
De: Charles Leadbeater
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Noi-gandim trateaza conflictul dintre colaborarea masiva, care i-a cucerit pe toti cei conectati la internet, si tentativele de ingradire a colaborarii. E una dintre luptele timpului nostru si are loc la toate nivelurile, punand in discutie...
-
O lume iesita din minti. Revolutia creativa a educatiei
De: Ken Robinson
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
Traim un paradox. Majoritatea copiilor se considera a fi foarte creativi, majoritatea adultilor, nu. Ce se schimba pe masura ce crestem? Organizatii de pretutindeni concureaza intr-o lume care se schimba mai repede ca niciodata. Liderii acestora spun...