- Economie
- Editura: Editura Publica
- Afiseaza toate ...
In aceasta categorie:
Economie
-
Efectul de halou
De: Phil Rosenzweig
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Si alte opt iluzii economice care ii induc in eroare pe manageri Efectul de halou apare atunci cand vanzarile si profiturile unei companii sunt ridicate, iar oamenii ajung sa creada ca exista o strategie geniala, un lider vizionar, angajati capabili...
-
Buzzmarketing
De: Mark Hughes
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2008
Companiile americane cheltuiesc pe marketing mai multi bani (235 de miliarde de dolari pe an) dect ntreg PIB-ul Mexicului. Si totusi, consumatorii acorda mereu mai putina atentie publicitatii. Saizeci si trei la suta din noi deja ocolim reclamele...
-
Marketing 3.0 - De la produs la consumator si la spiritul...
De: Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Philip Kotler
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
In ultimii saizeci de ani, marketingul a trecut de la a fi centrat pe produse (marketing 1.0) la axarea pe consumatori (marketing 2.0). Iar acum marketingul se transforma din nou, raspunzand noii dinamici din mediul social. Companiile isi extind aria...
-
Business Minds
De: Tom Brown / Stuart Crainer / Des Dearlove / Jorge N. Rodrigues
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2008
Intra n mintea celor mai mari gnditori de management Un aflux constant de idei noi redefineste modul n care managerii ar trebui sa actioneze. Ideile conteaza. Ele pot schimba organizatiile si felul n care acestea concureaza ntre ele; ideile pot...
-
Cum sa livrezi fericire. Calea catre profituri, pasiune si...
De: Tony Hsieh
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
In Cum sa livrezi fericire, Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, ne impartaseste lectiile pe care le-a invatat in viata si in afaceri, de la inceputul cu administrarea unei ferme de rame si mai apoi a unei pizzerii, pana la LinkExchange, Zappos si multe...
-
Gata de schimbare
De: Michael Jarrett
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
De ce unele companii sunt pregatite pentru schimbare si altele nu? De ce unele reusesc sa implementeze cu succes un numar impresionant de initiative in vederea schimbarii, in timp ce altele par incapabile sa duca la bun sfarsit orice fel de...
-
In retea. De ce sharing-ul reprezinta viitorul afacerilor
De: Lisa Gansky
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
Afacerile traditionale urmeaza o formula simpla: crearea unui produs sau a unui serviciu, vanzarea acestuia si incasarea banilor. Insa in ultimii cativa ani, a prins contur un model fundamental diferit unul in care consumatorii au mai multe optiuni...
-
Orice reclamatie este un cadou
De: Claus Moller, Janelle Barlow
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Cum sa recastigam loialitatea clientilor cand lucrurile nu merg bine In Orice reclamatie este un cadou gasim multe exemple din viata de zi cu zi care ne arata cum sa interpretam si cum sa primim reclamatiile sau reprosurile pentru a le face sa...
-
De unde vin ideile bune. Istoria naturala a inovatiei
De: Steven Johnson
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
Cu totii recunoastem o idee buna atunci cand ne iese in cale. Ecuatiile cubice, tiparnita, creionul, bateria, Google - toate acestea sunt idei marete. Insa de unde vin ele? Ce fel de medii le fac mai probabila aparitia? Ce aprinde scanteia...
-
Intelepciunea multimilor
De: James Surowiecki
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
In aceasta fascinanta carte, James Surowiecki, editorialist pe zona de business la The New Yorker exploreaza o idee aparent simpla: un grup numeros de oameni este mai inteligent decat o minoritate de elita, indiferent de nivelul lor de expertiza...
-
REWORK
De: David Heinemeier Hansson, Jason Fried
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
Majoritatea cartilor de afaceri iti dau aceleasi sfaturi perimate: concepe un plan de afaceri, analizeaza concurenta, cauta investitori, bla-bla-bla. Daca ai nevoie de o carte de genul acela, pune-o pe asta inapoi pe raft. REWORK dezvaluie o...
-
Numerati
De: Stephen Baker
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2011
Fa cunostinta cu Numerati, ei deja te cunosc In fiecare zi, lasam urme lungi de informatii personale doar prin simplul fapt ca traim in lumea moderna. Dam click pe pagini de internet, schimbam canalele, trecem pe la punctele automate de incasare a...
-
Funky business
De: K. Nordstrom, J. Ridderstrale
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2007
Talentul face capitalul sa danseze Funky Business se afla pe locul 16 intr-un top al celor mai bune carti de business/leadership din toate timpurile, conform unui recent sondaj Bloomsbury. Manifest al noii generatii de lideri, si nu numai...
-
Economia crizelor - Curs-fulger despre viitorul finantelor
De: Nouriel Roubini, Stephen Mihm
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Pana nu de mult, economia, cu toate ramurile ei, era doar o preocupare a specialistilor. Dar, de cativa ani incoace, lucrurile s-au schimbat si toata lumea a realizat ca economia ne priveste pe toti, politicile economice fiind in fond cele care ne...
-
Lumea e rotunda. Pericole ascunse pentru economia globala
De: David M. Smick
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Lumea e rotunda a primit in 2009 medalia de aur din partea Axiom Business Book Awards, fiind considerata cea mai buna carte despre afaceri internationale. Lumea e rotunda este o carte esentiala pentru descifrarea unei lumi in care politica...