- Economie
- Editura: Editura Publica
- Afiseaza toate ...
In aceasta categorie:
Economie
-
Simtul urgentei
De: John P. Kotter
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Totul incepe cu urgenta. La inceputul oricarui efort de a face schimbari, indiferent de magnitudinea lor, daca simtul urgentei nu este indeajuns de puternic, iar multumirea de sine nu este indeajuns de scazuta, totul devine mult mai dificil. Cu un...
-
Marketing 3.0 - De la produs la consumator si la spiritul...
De: Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Philip Kotler
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
In ultimii saizeci de ani, marketingul a trecut de la a fi centrat pe produse (marketing 1.0) la axarea pe consumatori (marketing 2.0). Iar acum marketingul se transforma din nou, raspunzand noii dinamici din mediul social. Companiile isi extind aria...
-
Noile reguli de marketing si PR
De: David Meerman Scott
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Cum sa ajungi direct la clienti prin retelele de socializare, bloguri, comunicate de presa, site-uri video si marketing viral Pentru oamenii de pretutindeni care interactioneaza pe web, vechile reguli de marketing si PR pur si simplu nu mai sunt...
-
Orice reclamatie este un cadou
De: Claus Moller, Janelle Barlow
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Cum sa recastigam loialitatea clientilor cand lucrurile nu merg bine In Orice reclamatie este un cadou gasim multe exemple din viata de zi cu zi care ne arata cum sa interpretam si cum sa primim reclamatiile sau reprosurile pentru a le face sa...
-
Zece mari economisti - De la Marx la Keynes
De: Joseph A. Schumpeter
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Cele 13 eseuri din acest volum, scrise intre 1910 si 1950 sunt o adevarata istorie a economiei moderne, scrisa de unul dintre cei mai de seama reprezentanti ai ei. Doi dintre autorii despre care scrie Schumpeter i-au fost profesori Eugen von...
-
Efectul de halou
De: Phil Rosenzweig
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Si alte opt iluzii economice care ii induc in eroare pe manageri Efectul de halou apare atunci cand vanzarile si profiturile unei companii sunt ridicate, iar oamenii ajung sa creada ca exista o strategie geniala, un lider vizionar, angajati capabili...
-
In cadere libera
De: Joseph E. Stiglitz
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
America, piata libera si prabusirea economiei mondiale Marea Recesiune, cum a ajuns sa fie numit actualul impas economic, a afectat mai multi oameni decat oricare alta criza de la Marea Depresiune incoace si a reprezentat scanteia declansatoare a...
-
Triburi
De: Seth Godin
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Avem nevoie de tine sa ne conduci Un trib este un grup de oameni care au un interes comun, o modalitate de comunicare si un lider. Timp de milioane de ani, oamenii au cautat sa faca parte dintr-un trib sau altul, fie el religios, etnic, politic...
-
Viitorul managementului
De: Gary Hamel, Bill Breen
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
"Aceasta este o carte destinata visatorilor si oamenilor de actiune. A fost scrisa pentru toti cei care se simt sufocati de birocratie, care se tem ca "sistemul" actioneaza impotriva inovatiei, care cred, in secret, ca gatul sticlei...
-
Design of Business
De: Roger Martin
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Cele mai multe companii vor sa inoveze. Sa vina cu ceva care sa schimbe lumea, ca iPod sau ca Facebook. Unele fac eforturi, investesc in dezvoltare, platesc designeri, consultanti si asa mai departe. Dar rezultatele nu sunt decat rareori pe...
-
Ce-ar face Google
De: Jeff Jarvis
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
"N-am scris o carte despre Google, ci despre cum s-a schimbat lumea noastra. Pentru a intelege natura acestei schimbari si sansele pe care ni le ofera nu cred ca exista o companie mai potrivita decat Google. Sper ca cei care lucreaza in...
-
Irational in mod previzibil
De: Dan Ariely
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Suntem cu totii mult mai putin rationali decat presupune teoria economica standard. In plus, aceste manifestari irationale de care noi dam dovada nu sunt nici intamplatoare, nici absurde. Ele sunt sistematice si, din moment ce le repetam iar si...
-
BrandSimple. Cum reusesc cele mai bune branduri prin...
De: Allen Adamson
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Brandurile au fost si ele afectate de schimbarile culturale, sociale si geopolitice din ultimii ani. in plus, numarul lor e acum imens. Iar pe langa ele s-a inmultit si numarul firmelor de branding, numarul consultantilor, al strategilor...
-
Constiinta unui liberal
De: Paul Krugman
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
In Constiinta unui liberal, Paul Krugman ia la bani marunti America secolului XX, incepand cu economia politica a Epocii de Aur, pana la anii Bush, despre care nu are o parere prea buna. El arata ca bunastarea si impasul economic nu apar de la...
-
In fruntea revolutiei
De: Gary Hamel
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2010
Cum sa prosperam in vremuri tulburi facand din inovatie un model de viata. In fruntea revolutiei propune un plan de actiune pentru orice companie care vrea sa devina si sa ramana revolutionara. Hamel sustine ca provocarea principala pentru o...