- Economie
- Editura: Editura Publica
- Afiseaza toate ...
In aceasta categorie:
Economie
-
Business Minds
De: Tom Brown / Stuart Crainer / Des Dearlove / Jorge N. Rodrigues
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2008
Intra n mintea celor mai mari gnditori de management Un aflux constant de idei noi redefineste modul n care managerii ar trebui sa actioneze. Ideile conteaza. Ele pot schimba organizatiile si felul n care acestea concureaza ntre ele; ideile pot...
-
Buzzmarketing
De: Mark Hughes
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2008
Companiile americane cheltuiesc pe marketing mai multi bani (235 de miliarde de dolari pe an) dect ntreg PIB-ul Mexicului. Si totusi, consumatorii acorda mereu mai putina atentie publicitatii. Saizeci si trei la suta din noi deja ocolim reclamele...
-
Cum sa scrii scrisori de vânzari care vând
De: Drayton Bird
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2008
Oricine este implicat in acest tip de comunicare de afaceri va beneficia de pe urma textului extrem de valoros, fie ca isi ofera serviciile clientilor sau prospectilor ori pur si simplu redacteaza corespondenta interna. Exemplele practice...
-
The Tipping Point
De: Malcolm Gladwell
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2008
Punctul critic ofera o cale eficienta spre a ntelege tiparul invizibil pe baza caruia se lanseaza diverse comportamentele contagioase. De la lansarea tendintelor n moda la fenomenul zvonurilor, ideile, produsele, mesajele si comportamentele se...
-
Metode de publicitate testate
De: John Caples
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2008
Iata "biblia" tehnicilor publicitare verificate, acum complet revizuita si actualizata pentru a reflecta piata competitiva din prezent! Aceasta a cincea editie a cartii pastreaza claritatea, analiza impartiala, experienta testata de-a lungul...
-
Cum sa scrii reclame de succes
De: Dominic Gettins
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Invata regulile nescrise ale copywritingului Traim in aglomeratie. Traim intr-o aglomeratie de mesaje publicitare. Cu o ironie amara, Mark Hughes observa in cartea sa despre buzz-marketing ca oamenii dorm mai putin, muncesc mai mult si se simt...
-
Client o data, client mereu
De: Chris Daffy
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Cum sa oferi servicii care iti fidelizeaza clientii "Client o data, client mereu" este bestsellerul unui specialist in domeniul serviciilor pentru clienti. Cartea ofera idei si sfaturi usor de inteles si de aplicat, bazate pe...
-
Consilierul de incredere
De: David H. Maister, Charles H. Green, Robert M. Galford
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Consilierul de incredere ofera o harta inestimabila pentru toti cei care urmaresc sa dezvolte relatii cu adevarat speciale cu clientii lor. Carl Stern, director executiv, Boston Consulting Group In aceste vremuri ale vitezei, ale retelelor si...
-
Comoara de la baza piramidei
De: C.K. Prahalad
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Eradicarea srciei prin profit Inspirate de ideile si solutiile originale ale lui C.K. Prahalad din "Comoara de la baza piramidei", multe companii au identificat si creat piete noi in randul celor mai sarace tari din lume au avut...
-
Teoria clasei de lux
De: Thorstein Veblen
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Munca este bratara de aur, se spune. Dar nu e greu sa vezi ca unii muncesc, iar altii doar poarta bratara. Despre cei din urma Veblen vorbeste in Teoria clasei de lux: despre cei care isi fac o slujba din a nu munci. O viata fara griji, in...
-
Sfarsitul economiei iluziei
De: Liviu Voinea
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Scrisa dintr-o perspectiva heterodoxa, opusa fundamentalismului de piata, Sfarsitul economiei iluziei are doua teze principale, argumentate cu discernamant si bazate pe studii si rapoarte pertinente: natura interna a crizei din Romania anului...
-
Chaotics. Managementul si marketingul in era tubulentelor
De: Philip Kotler, John A. Caslione
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Cuvantul chaotics nu apare (deocamdata) in niciun dictionar al limbii engleze, dar e un concept care va circula in aproximativ 30 de tari din lumea intreaga. S-ar putea traduce ca haoticism un nou si necesar instrument de management si...
-
Cartea de povesti a unui economist
De: George Akerlof
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Teoria economica traditionala s-a sprijinit pe un set tacit si clasic de ipoteze de lucru care au modelat felul in care scriu economistii si felul cum justifica ei modelele economice. Pe de alta parte, aceste ipoteze au dobandit caracter...
-
Lumea e rotunda. Pericole ascunse pentru economia globala
De: David M. Smick
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Lumea e rotunda a primit in 2009 medalia de aur din partea Axiom Business Book Awards, fiind considerata cea mai buna carte despre afaceri internationale. Lumea e rotunda este o carte esentiala pentru descifrarea unei lumi in care politica...
-
Forta schimbarii. Cum difera leadershipul de management
De: John P. Kotter
Editura: Editura Publica, An aparitie: 2009
Criticii care fac mare caz de aparitia liderilor carismatici care sa ii inlocuiasca pe asa-zisii administratori manipulativi ai corporatiilor americane nu ne spun anume ce inseamna, de fapt, leadershipul, sau, la drept vorbind, nici ce inseamna...