- Economie
- Editura: All
- Afiseaza toate ...
In aceasta categorie:
Economie
-
Testarea Unei Idei De Afaceri
De: John W. Mullins
Editura: All, An aparitie: 2000
Aveti o idee pentru o afacere noua? Testati-o mai întai, pentru a va asigura ca aceasta într-adevar va funtiona, înainte de a investi în ea prea mult timp si bani. Aflati de ce majoritatea noilor afaceri esueaza si evitati greselile facute de...
-
Etica si Eficienta Profesionala
De: CHRIAC Violeta
Editura: All, An aparitie: 2000
Un profesionist este caracterizat nu numai prin aptitudinile tehnice, ci mai ales prin modul in care interactioneaza cu ceilalti. In carte sunt prezenatte diferitele tipuri de personalitate ce pot carcateriza un angajat si modul in care calitati...
-
Psihologia conducerii eficiente
De: Hans-Michael Klein, Christian Kolb
Editura: All, An aparitie: 2000
Autorii prezinta fundamentele teoretice ale psihologiei comunicarii si analizeaza din punct de vedere psihologic persuasiunea si comunicarea. Urmatoarele doua capitole reprezinta un ghid pentru o cunoastere mai buna a propriei persoane si a...
-
Calea Gallup. Economia Emotionala. calea Sigura Catre...
De: Dr.Curt Coffman. Dr.Gabriel Gonzalez - Molina
Editura: All, An aparitie: 2000
In domeniul progresului in afaceri, Organizatia GALLUP a oferit resurse valoroase prin cele doua carti de baza, aparute si la Editura Allfa: Manager contra curentului si Descopera-ti punctele forte cu testul Clifton (StrenghtsFinder). Acestea au fost...
-
Eficienta In 7 Trepte Sau Un Abecedar Al Intelepciunii
De: COVEY Stephen R., Trad. ARGINTESCU-AMZA Gina
Editura: All, An aparitie: 2000
Eficienta in 7 trepte sau Un abecedar al intelepciunii, carte vanduta, din 1989, in 15 milioane de exemplare, mentinandu-se timp de 244 de saptamani printre primele 15 titluri vandute in SUA, prezinta o abordare globala, principiala si unificata a...
-
Marketingul local
De: Brigitte Arivis
Editura: All, An aparitie: 2000
Doriti sa cresteti notorietatea produselor sau prestarilor dumneavoastra de servicii in regiunea dumneavoastra si sa realizati o fidelizare durabila a clientelei? Aceasta carte va introduce in “filozofia” activitatilor de marketing la nivel...
-
Planificarea Afacerii. Ghid De Start
De: BUTLER DAVID
Editura: All, An aparitie: 2000
Intr-un studiu recent al SFEDI (Initiativa de Dezvoltare a Intreprinderii – Firma Mica) – realizat pe baza unei anchete implicand 486 de bancheri si contabili – este mentionata lipsa de planificare drept cauza cea mai frecventa a...
-
Marketing on-Line
De: Richard Gay, Alan Charlesworth, Dr. Rita Esen
Editura: All, An aparitie: 2000
Folosind o multime de studii de caz pentru diverse situatii preluate din viata reala, ilustrate cu exemple de site-uri Web curente, autorii abordeaza anumite concepte de marketing, familiare – cum ar fi mixul de marketing si comportamentul...
-
Cat De Plina Ti-e Galeata?
De: Tom Rath, Donald O. Clifton
Editura: All, An aparitie: 2000
Nu se afla pe stoc
-
Codul Fiscal Al Romaniei cu Norme De Aplicare
De: Paul Stewart, Chriss Riddell
Editura: All, An aparitie: 2000
In vigoare pana la data de 31.12.2006 cu modificarile aduse de OG 83/2004, aprobata si modificata de de L494/2004 si L 163/2005. Normele de aplicare sunt atasate articolelor corespunzatoare din cod.
-
Inteligenta emotionala la locul de munca
De: Paz Torrabadella
Editura: All, An aparitie: 2000
Strategii pentru autorealizare, satisfactie si succes in profesie Cariera profesionala a devenit preocuparea principala a multora dintre noi, dornici de a obtine recunoastere si realizari pe plan profesional. Acest manual este un instrument...
-
Fundamentele Marketingului de La Ideea De Comercializare...
De: Hans Dieter Zollondz
Editura: All, An aparitie: 2000
Cartea de fata nu este scrisa pentru specialistii de marketing consacrati, ci este dedicata tuturor acelora care vor sa cunoasca notiunile cele mai importante din aceasta disciplina, in ziua de azi devenita indispensabila oricarei organizatii...
-
Strategii de evitare a esecului
De: Sayan Chatterjee
Editura: All, An aparitie: 2000
Autorul dezvolta o serie de instrumente prin care riscurile pot fi gestionate in mod adecvat. Pentru aceasta este nevoie de o intelegere clara a surselor riscului si de o identificare a tuturor posibilitatilor de a-l reduce.Cartea ofera un model...
-
Sisteme Informatice Pentru Management
De: MILITARU Gheorghe
Editura: All, An aparitie: 2000
Sistemele informatice joaca un rol esential in crearea de firme competitive, pentru administrarea afacerilor la nivel global si furnizarea de produse si servicii utile clientilor. Globalizarea afacerilor, aparitia economiei digitale si...
-
Prezentarea in business
De: Angela Hatton
Editura: All, An aparitie: 2000
Primele impresii conteaza. Fa o impresie buna! Clientii – si managerii principali – au perioade de concentrare a atentiei mai mici si cerinte mai mari decat oricand, iar dumneavoastra trebuie sa fiti mai degraba exceptional decat doar...