- Economie
- Editura: All
- Afiseaza toate ...
In aceasta categorie:
Economie
-
Testarea Unei Idei De Afaceri
De: John W. Mullins
Editura: All, An aparitie: 2000
Aveti o idee pentru o afacere noua? Testati-o mai întai, pentru a va asigura ca aceasta într-adevar va funtiona, înainte de a investi în ea prea mult timp si bani. Aflati de ce majoritatea noilor afaceri esueaza si evitati greselile facute de...
-
Cat De Plina Ti-e Galeata?
De: Tom Rath, Donald O. Clifton
Editura: All, An aparitie: 2000
Nu se afla pe stoc
-
Pentru O Casa Din Piatra. Povestea Ginei
De: Gina French, Andrew Crofts
Editura: All, An aparitie: 2000
Nu se afla pe stoc
-
Introducere In Istoria Relatiilor Internationale
De: Ennio Di Nolfo
Editura: All, An aparitie: 2000
Introducere in istoria relatiilor internationale reprezinta o privire de ansamblu asupra istoriei relatiilor internationale, componenta a vietii socio-politice, care marcheaza o epoca si influenteaza uneori existenta intregii umanitati. Cartea...
-
Creativitatea in publicitate
De: Pat Fallon
Editura: All, An aparitie: 2000
Cercurile de afaceri de astazi sunt animate de dezbateri cu privire la schimbarea profilului consumatorilor. In aceasta carte, autorii argumenteaza ca, indiferent de schimbarile ce au loc pe piata, creativitatea va continua sa joace un rol crucial...
-
Know-How
De: Ram Charan
Editura: All, An aparitie: 2000
Stralucita, extrem de practica si cuprinzatoare, de o intelepciune aproape profetica, lucrarea este elaborata in urma studiilor de o viata ale lui Ram Charan, care a avut acces “in culisele” multora dintre cele mai mari corporatii din lume...
-
Organizarea evenimentelor
De: Stephan Schafer-Mehdi
Editura: All, An aparitie: 2000
Organizarea evenimentelor este un adevarat manual pentru cei interesati de organizarea diverselor evenimente. Fie ca sunteti organizatorul, fie ca vreti sa-i cereti unei firme specializate sa se ocupe de detaliile tehnice ale evenimentului...
-
Marketingul local
De: Brigitte Arivis
Editura: All, An aparitie: 2000
Doriti sa cresteti notorietatea produselor sau prestarilor dumneavoastra de servicii in regiunea dumneavoastra si sa realizati o fidelizare durabila a clientelei? Aceasta carte va introduce in “filozofia” activitatilor de marketing la nivel...
-
Prezentarea in business
De: Angela Hatton
Editura: All, An aparitie: 2000
Primele impresii conteaza. Fa o impresie buna! Clientii – si managerii principali – au perioade de concentrare a atentiei mai mici si cerinte mai mari decat oricand, iar dumneavoastra trebuie sa fiti mai degraba exceptional decat doar...
-
Managementul productiei si al operatiunilor
De: Gheorghe Militaru
Editura: All, An aparitie: 2000
Lucrarea se adreseaza studentilor, managerilor si specialistilor care isi desfasoara activitatea in sfera productiei sau a serviciilor. Ea ofera cititorilor o sinteza utila si cuprinzatoare a cunostintelor din domeniul managementului productiei...
-
Six Sigma
De: Peter S. Pande, Robert P. Neuman, Roland R. Cavanagh
Editura: All, An aparitie: 2000
SIX SIGMA este unul dintre cele mai moderne sisteme de management, fiind utili zat cu rezultate impresionante in organizatii de pe intreg mapamondul, de la celebrele General Electric si Motorola la companii mici si mijlocii.Desi sute de...
-
Managementul schimbarii pas cu pas
De: Richard Newton
Editura: All, An aparitie: 2000
In lumea afacerilor de astazi, caracterizata de modificari din ce in ce mai dese la nivelul tehnologiei si al mediului concurential, shimbarea incepe sa devina un element permanent in viata companiilor. In aceste conditii, un management performant al...
-
Antrenamentul memoriei
De: Annette Brunsing
Editura: All, An aparitie: 2000
Autoarea arata ca metodele eficiente de memorare antreneaza toate tipurile de memorie (intelectuala, afectiva, figurativa, senzoriala etc.). La procesele de gandire si invatare participa nu doar mintea, ci si latura afectiva. Memoria unilaterala...
-
Psihologia conducerii eficiente
De: Hans-Michael Klein, Christian Kolb
Editura: All, An aparitie: 2000
Autorii prezinta fundamentele teoretice ale psihologiei comunicarii si analizeaza din punct de vedere psihologic persuasiunea si comunicarea. Urmatoarele doua capitole reprezinta un ghid pentru o cunoastere mai buna a propriei persoane si a...
-
Inteligenta emotionala la locul de munca
De: Paz Torrabadella
Editura: All, An aparitie: 2000
Strategii pentru autorealizare, satisfactie si succes in profesie Cariera profesionala a devenit preocuparea principala a multora dintre noi, dornici de a obtine recunoastere si realizari pe plan profesional. Acest manual este un instrument...