- Economie
- Editura: All
- Afiseaza toate ...
In aceasta categorie:
Economie
-
Prezentarea in business
De: Angela Hatton
Editura: All, An aparitie: 2000
Primele impresii conteaza. Fa o impresie buna! Clientii – si managerii principali – au perioade de concentrare a atentiei mai mici si cerinte mai mari decat oricand, iar dumneavoastra trebuie sa fiti mai degraba exceptional decat doar...
-
Marketingul local
De: Brigitte Arivis
Editura: All, An aparitie: 2000
Doriti sa cresteti notorietatea produselor sau prestarilor dumneavoastra de servicii in regiunea dumneavoastra si sa realizati o fidelizare durabila a clientelei? Aceasta carte va introduce in “filozofia” activitatilor de marketing la nivel...
-
Organizarea evenimentelor
De: Stephan Schafer-Mehdi
Editura: All, An aparitie: 2000
Organizarea evenimentelor este un adevarat manual pentru cei interesati de organizarea diverselor evenimente. Fie ca sunteti organizatorul, fie ca vreti sa-i cereti unei firme specializate sa se ocupe de detaliile tehnice ale evenimentului...
-
Know-How
De: Ram Charan
Editura: All, An aparitie: 2000
Stralucita, extrem de practica si cuprinzatoare, de o intelepciune aproape profetica, lucrarea este elaborata in urma studiilor de o viata ale lui Ram Charan, care a avut acces “in culisele” multora dintre cele mai mari corporatii din lume...
-
Creativitatea in publicitate
De: Pat Fallon
Editura: All, An aparitie: 2000
Cercurile de afaceri de astazi sunt animate de dezbateri cu privire la schimbarea profilului consumatorilor. In aceasta carte, autorii argumenteaza ca, indiferent de schimbarile ce au loc pe piata, creativitatea va continua sa joace un rol crucial...
-
Introducere In Istoria Relatiilor Internationale
De: Ennio Di Nolfo
Editura: All, An aparitie: 2000
Introducere in istoria relatiilor internationale reprezinta o privire de ansamblu asupra istoriei relatiilor internationale, componenta a vietii socio-politice, care marcheaza o epoca si influenteaza uneori existenta intregii umanitati. Cartea...
-
Pentru O Casa Din Piatra. Povestea Ginei
De: Gina French, Andrew Crofts
Editura: All, An aparitie: 2000
Nu se afla pe stoc
-
Cat De Plina Ti-e Galeata?
De: Tom Rath, Donald O. Clifton
Editura: All, An aparitie: 2000
Nu se afla pe stoc
-
Testarea Unei Idei De Afaceri
De: John W. Mullins
Editura: All, An aparitie: 2000
Aveti o idee pentru o afacere noua? Testati-o mai întai, pentru a va asigura ca aceasta într-adevar va funtiona, înainte de a investi în ea prea mult timp si bani. Aflati de ce majoritatea noilor afaceri esueaza si evitati greselile facute de...
-
Managementul Proiectelor
De: Wolfgang Lessel
Editura: All, An aparitie: 2000
Managementul proiectelor nu este scrisa pentru specialistii in domeniul proiectelor. Insa o veti gasi foarte utila daca sunteti student, manager sau aveti oricare alta ocupatie si doriti sa aflati esentialul despre cum se alcatuieste un proiect...
-
Tehnici De Negociere. Pregatirea, Strategiile folosite si...
De: Astrid Heeper; Michael Schmidt
Editura: All, An aparitie: 2000
Cartea este o incursiune in lumea complexa si uneori foarte dura a negocierilor. Negocierile sunt prezente peste tot in viata de zi cu zi, iar capacitatea de a le face fata cu succes iti va deschide toate usile. Negocierea reusita incepe cu...
-
Negociaza Inteligentsecretele Unei Negocieri De Succes
De: Nicholas Reid Schaffzin
Editura: All, An aparitie: 2000
Negociaza inteligent te va invata tot felul de tehnici utile pentru a castiga o pozitie avantajoasa in negocieri. Negocierile sunt prezente peste tot in viata de zi cu zi: negociezi cu sefii, cu subalternii, cu partenerul de viata, cu parintii, cu...
-
Companii Mici. Profituri Maricum Sa Sporesti...
De: Nick Rampley-Sturgeon
Editura: All, An aparitie: 2000
Lucrarea analizeaza toate aspectele derularii unei afaceri care ii pot afecta succesul si profitul. Aceasta carte te va ajuta sa evaluezi potentialul de dezvoltare a firmei tale – adoptarea unei singure idei din fiecare capitol poate fi decisiva...
-
Fundamentele Marketingului de La Ideea De Comercializare...
De: Hans Dieter Zollondz
Editura: All, An aparitie: 2000
Cartea de fata nu este scrisa pentru specialistii de marketing consacrati, ci este dedicata tuturor acelora care vor sa cunoasca notiunile cele mai importante din aceasta disciplina, in ziua de azi devenita indispensabila oricarei organizatii...
-
Calea Gallup. Economia Emotionala. calea Sigura Catre...
De: Dr.Curt Coffman. Dr.Gabriel Gonzalez - Molina
Editura: All, An aparitie: 2000
In domeniul progresului in afaceri, Organizatia GALLUP a oferit resurse valoroase prin cele doua carti de baza, aparute si la Editura Allfa: Manager contra curentului si Descopera-ti punctele forte cu testul Clifton (StrenghtsFinder). Acestea au fost...