- Economie
- Editura: Polirom
- Afiseaza toate ...
In aceasta categorie:
Economie
-
Capitalismul bun, capitalismul rau si economia dezvoltarii...
De: William J. Baumol, Robert E. Litan, Carl J. Schramm
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
De ce unele tari prospera, in timp ce altele stagneaza? Volumul demonstreaza ca decalajul economic dintre state este determinat nu doar de factorii culturali si geografici, ci si de formele de capitalism caracteristice acestora. Sint identificate...
-
50 de experimente privind psihologia managerului. Cum sa...
De: Patrick Amar
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Ce fel de manager sinteti? Cum gestionati personalitatile dificile si stresul? Sinteti stapin pe situatie? Cele 50 de experimente in psihologie clinica, sociala si organizationala, raspund la aceste intrebari si explica mecanismele de aparare...
-
Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea...
De: Delia Cristina Balaban
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Intr-o societate in plina schimbare, publicitatea se confrunta tot mai des cu provocarea de a-si depasi formele clasice si de a-si comunica mesajul cu maximum de eficienta. Astfel, publicitatea online, organizarea de evenimente si marketingul viral...
-
Capitalismul incotro? Criza economica, mersul ideilor...
De: Daniel Daianu
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Capitalismul incotro? contine studii, articole si interviuri publicate de autor in ultimii ani. Tema generala a lucrarii este dinamica sistemului economiei de piata deschise – a capitalismului, textele examinind miscarea launtrica a capitalismului...
-
Practica merchandisingului. Spatiul de vinzari. Oferta de...
De: Dominique Mouton, Gauderique Paris
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Merchandisingul este un domeniu extrem de important astazi, cind spatiul de vinzare a devenit si spatiu pentru promovarea marcilor si a produselor. Volumul propune metode si solutii practice pentru organizarea de la A la Z a unui punct de vinzare sau...
-
Strategia creativa in publicitate
De: Bonnie L. Drewniany, A. Jerome Jewler
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Strategia creativa in publicitate prezinta etapele elaborarii unei reclame, de la culegerea informatiilor, stabilirea publicului-tinta si evaluarea concurentei pina la alegerea strategiilor si canalelor mediatice. Pe linga notiuni teoretice...
-
Marketingul prin e-mail
De: Yan Claeyssen
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Un volum util specialistilor in marketing si responsabililor de vinzari, precum si tuturor celor care doresc sa afle cum se poate construi o strategie de e-marketing eficienta. Instrument de prospectare, fidelizare si informare, marketingul prin...
-
Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea...
De: Yan Claeyssen, Anthony Deydier, Yves Riquet
Editura: Polirom, An aparitie: 2009
Marketingul direct si-a largit in ultimii ani cimpul de actiune apelind, pe linga canalele mediatice clasice, si la noile tehnologii. Din dorinta de a-si gestiona mai bine relatiile cu clientii si a-si creste vinzarile, tot mai multe firme recurg...
-
Provocarile viitorului. Principalele tendinte care vor...
De: James Canton
Editura: Polirom, An aparitie: 2010
„James Canton a vazut viitorul si considera ca acesta ne va oferi enorme provocari si oportunitati...” ( The Wall Street Journal ) O noua era se prefigureaza, o era ce va redefini riscurile si oportunitatile secolului XXI. Schimbarile...
-
Romania si Europa. Acumularea decalajelor economice...
De: Bogdan Murgescu
Editura: Polirom, An aparitie: 2010
Inapoierea economica in raport cu majoritatea tarilor europene, indeosebi cu tarile occidentale care servesc drept termeni de comparatie, reprezinta o problema cruciala pentru societatea romaneasca. Volumul urmareste istoricul acestei inapoieri...
-
Cum sa identifici si sa-ti perfectionezi stilul de...
De: Ichak Kalderon Adizes
Editura: Polirom, An aparitie: 2010
In ofertele de locuri de munca apar mereu noi posturi de manageri. Anunturile precizeaza calitatile pe care candidatii trebuie sa le aiba: capacitate de organizare, eficienta, rezistenta la stres, perfecta cunoastere a domeniului in care...
-
Curs de institutii europene
De: Jean-Luc Sauron
Editura: Polirom, An aparitie: 2010
Cursul de institutii europene ofera o prezentare clara si riguroasa a tuturor institutiilor comunitare, cu procedurile lor legislative, bugetare si de incheiere a acordurilor internationale, precum si a unor importante organisme la nivel mondial, cum...
-
Analiza politicilor publice. O introducere
De: William N. Dunn
Editura: Polirom, An aparitie: 2010
Conceput ca o sinteza multidisciplinara a conceptelor si metodelor utilizate in analiza politicilor publice, volumul pune accent pe formularea adecvata a problemelor specifice domeniului, ca etapa cruciala in solutionarea acestora. Deoarece o analiza...
-
Economie sociala si antreprenoriat. O analiza a sectorului...
De: Mihaela Vlasceanu
Editura: Polirom, An aparitie: 2010
In contextul schimbarilor produse in ultimele decenii in modul de organizare a societatii postindustriale, una dintre temele ce au suscitat un interes substantial de cercetare este analiza institutiilor si organizatiilor incluse in sectorul nonprofit...
-
Cald, plat si aglomerat. De ce avem nevoie de o revolutie...
De: Thomas L. Friedman
Editura: Polirom, An aparitie: 2010
Thomas L. Friedman a cistigat Premiul Pulitzer in anii 1983, 1988 si 2002. Ca si in bestsellerurile sale anterioare, Pamintul este plat si Lexus si maslinul , Thomas L. Friedman descrie viitorul prin prisma unor evenimente recente cruciale. El...